Unibet Recensie 2024 - FAQ

UnibetResponsible Gambling
CASINORANK
9/10
BonusTot € 100
Vertrouwd sinds 1997
Legendarisch sportboek
Bekroond casino
Vertrouwd
Geverifieerd
Veilig
Vertrouwd sinds 1997
Legendarisch sportboek
Bekroond casino
Unibet is not available in your country. Please try:
FAQ

FAQ

We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen over Unibet verzameld in onze FAQ.

Hoe kan ik mijn account verifiëren?

Je hebt 30 dagen om je identiteit te verifiëren zodra je je account hebt aangemaakt. U kunt geen winst verifiëren als u deze stap overslaat. Ook kunnen accounts die binnen een bepaald tijdsbestek niet worden geverifieerd, worden opgeschort. Volg deze stappen om je account te verifiëren en zorgeloos te beginnen met het spelen van alle spellen die Unibet te bieden heeft: · Ga naar de verificatiepagina en zoek welke documenten je moet opsturen · Upload de documenten op de verificatiepagina. In principe moet u documenten meesturen om uw identiteit, adres en betaalmethode te bewijzen. Als u uw identiteit wilt bewijzen, volstaat een van deze documenten: · Paspoort · Identiteitskaart · Rijbewijs · Ambtshalve verblijfsdocument · Als adresbewijs kunt u meesturen: · Bankafschrift · Energierekening · Verblijfsbewijs Houd er rekening mee dat al deze documenten mogen niet ouder zijn dan 6 maanden om geldig te zijn. Alle kopieën die u naar het casino stuurt, moeten duidelijk zijn en alle vier de hoeken moeten zichtbaar zijn. Het adres op uw account en in het verstrekte document moet hetzelfde zijn. En het laatste dat u moet verifiëren, is uw betaalmethode. Om dat te doen moet je een kleurenscreenshot meesturen met alle relevante details. Er zijn verschillende vereisten voor elke betaalmethode en deze zijn als volgt: · Voor creditcard of bankpas moet u een digitale foto van beide zijden van de kaart meesturen. De kaart moet ondertekend zijn en alle hoeken moeten zichtbaar zijn. Maak de nummers op uw creditcard leeg, zodat alleen de eerste zes en de laatste vier cijfers zichtbaar zijn, voor uw eigen veiligheid. · Voor banktransacties dient u een scan of digitale foto van uw papieren bankafschrift of een screenshot van uw online rekening mee te sturen. · Voor e-wallets moet u een screenshot uploaden van uw volledige profielpagina met volledige naam en accountgegevens. · Voor Paysafecards moet je een scan van je voucher of kassabon uploaden, waar je alle gevoelige informatie weggooit.

Waarom is het belangrijk om mijn account te verifiëren?

Er zijn een aantal redenen waarom een casino zijn spelers moet verifiëren. Eerst en vooral moeten ze weten of je de wettelijke leeftijd hebt om te gokken. Dan willen ze je account beschermen tegen identiteitsdiefstal. Om die reden moet je digitale foto's of screenshots van bepaalde documenten meesturen. U kunt dat doen op de verificatiepagina van uw account. En als u uw account niet verifieert, loopt u het risico dat uw account wordt opgeschort. De nieuwste Europese antiwitwasrichtlijn impliceert nieuwe maatregelen om online criminaliteit effectief te blijven bestrijden. Dus als het casino je vraagt om wat extra documenten te sturen die niet betekenen dat je achterdochtig bent of zo, dan heb je alleen een automatisch proces geactiveerd. Jouw veiligheid is hun prioriteit, en wanneer je het casino helpt, weet je dat je speelt met een operator die een veilige spelomgeving onderhoudt.

Waarom worden sommige documenten afgewezen?

Er kunnen veel redenen zijn waarom een document wordt afgewezen. Je moet de strikte regels volgen die het casino heeft als het gaat om het verzenden van documenten. Om te beginnen moeten alle vier de hoeken van het document zichtbaar zijn. Als ze worden bijgesneden, zal het casino het niet accepteren. Alle informatie, waaronder uw naam, adres, geboortedatum, moet duidelijk zijn. Naam komt niet overeen - Alle documenten die u verzendt, moeten op uw naam staan. Zakelijke bankafschriften – U kunt alleen een particuliere bankrekening gebruiken, u kunt geen stortingen en opnames doen met zakelijke rekeningen. Niet-ondertekende documenten – Alle documenten die u naar het casino stuurt, moeten ondertekend zijn. Niet ondertekende documenten worden geweigerd. Verlopen documenten – Alle documenten die u naar het casino stuurt, moeten geldig zijn. Verkeerde documenten – Het casino accepteert alleen bepaalde soorten documenten die op de verificatiepagina staan vermeld. U kunt documenten niet naar eigen goeddunken verzenden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan nu niet inloggen op mijn account?

U kunt uw wachtwoord altijd opnieuw instellen als u op "Vergeten" klikt in het wachtwoordveld. U moet echter wel het e-mailadres weten dat u gebruikte toen u zich voor een account registreerde. Het casino stuurt een link naar uw e-mailadres waarmee u uw wachtwoord kunt herstellen. Als u de e-mail niet ontvangt, controleer dan de spammap.

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Er zijn verschillende redenen waarom uw account is geblokkeerd:
Het is mogelijk dat u uw wachtwoord verkeerd invoert. Als dat het geval is, wordt uw account na enkele pogingen tijdelijk vergrendeld.
Wanneer u besluit uzelf uit te sluiten van gokken, heeft u gewonnen`geen toegang tot uw account. Als dat het geval is, moet u wachten tot de zelfuitsluitingsperiode is verstreken voordat u kunt inloggen op uw Unibet Casino-account en spellen kunt spelen.
Wanneer u een bericht ontvangt dat uw account niet beschikbaar is, moet u uw e-mail controleren voor meer informatie over de reden waarom dat gebeurt.

Kan ik mijn accountgegevens en contactvoorkeuren wijzigen?

Het is mogelijk om de meeste van uw accountgegevens te wijzigen in het gedeelte Persoonlijke gegevens van uw account. U kunt uw e-mailadres, woonadres en telefoonnummer wijzigen.
In de Contactvoorkeuren kunt u de contactkanalen van uw voorkeur kiezen of u afmelden voor het ontvangen van nieuwsbrieven. Jij kan`t update de accountvaluta, gebruikersnaam en het land waar u woont.

Kan ik mijn account sluiten?

U kunt uw account sluiten wanneer u maar wilt. Ga naar Accountgegevens en Accounts sluiten. Voordat u besluit uw account definitief te sluiten, raden wij u aan de sluitingsvoorwaarden aandachtig te lezen. Het is mogelijk om promotionele e-mails van het casino te ontvangen, ook al is uw account inactief. Om die reden dient u zich af te melden in Communicatievoorkeuren.

Vanuit het buitenland kan ik niet inloggen op mijn account. Kan ik iets doen?

Als u in een land verblijft waar Unibet niet actief kan zijn, kunt u ook niet inloggen op uw account. Hier is een lijst met landen waarvoor beperkingen gelden:
· Afghanistan, Australië, Denemarken, Estland, Ethiopië, Frankrijk en andere Franse gebieden, Hong Kong, Iran, Irak, Italië, Jordanië, Koeweit, Noord-Korea, Pakistan, de Filippijnen, Portugal, Spanje, Syrië, Turkije, Roemenië, Ierland, Verenigd Staten van Amerika en andere Amerikaanse territoria, of Jemen

Hoe kan ik uitloggen uit mijn account?

Wanneer u op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek van de pagina klikt, verschijnt er een vervolgkeuzelijst en bevindt zich onderaan de knop 'Uitloggen'.

Kan ik mijn gegevens van alle stortingen en opnames controleren?

Ja, u kunt alle stortingen en opnames die u heeft gedaan controleren onder Accountgeschiedenis.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja, uw persoonlijke gegevens worden gecodeerd met 128-bit SSL. Zodra u uw persoonlijke gegevens verzendt, worden ze gecodeerd en vervolgens gecodeerd opgeslagen in de beveiligde systemen van het casino, die regelmatig worden getest door externe beveiligingsexperts. Unibet Casino voldoet aan de hoge normen van de Payment Card Industry Data Security Standard en de European Gaming and Betting Association.

Hoe kan ik mijn account veilig houden?

Het casino doet zijn best om uw persoonlijke gegevens veilig te houden, maar u moet ook uw inloggegevens en persoonlijke gegevens veilig houden. Wij raden u aan om regelmatig uw wachtwoord te wijzigen om te voorkomen dat uw account wordt gehackt. U mag ook nooit uw gebruikersnaam en wachtwoord op de site opslaan.
Als u denkt dat uw account is gehackt, moet u onmiddellijk contact opnemen met Unibet.

Hoe een rekening openen?

Het openen van een rekening is heel eenvoudig. Het enige wat u hoeft te doen is naar de officiële website van het casino te gaan en uw persoonlijke gegevens in te vullen.

Hoe oud moet ik zijn om een ​​rekening te openen?

Je moet minimaal 18 jaar zijn om een ​​account te kunnen openen bij Unibet Casino. Gokken door minderjarigen wordt in de meeste landen als illegaal beschouwd. Om illegale gokactiviteiten te voorkomen, vereist het casino identiteitsverificatie.

Kan ik een rekening voor iemand anders openen?

Nee, u kunt een rekening voor uzelf hebben, maar u kunt geen rekening voor iemand anders openen.

Kan ik meer dan één account hebben?

Nee, u kunt slechts één account hebben. Twee of meer mensen in hetzelfde huishouden kunnen afzonderlijke accounts hebben, maar voor hen kunnen bepaalde bonussen beperkt zijn.

Wat is een stortingsbonus?

Wanneer u een storting doet, meestal de eerste keer, beloont het casino u met bonusgeld. Als de bonus bijvoorbeeld 100% match-storting is, betekent dit dat het casino het bedrag dat u stort, verdubbelt. Als u bijvoorbeeld een storting van €20 doet, beloont het casino u met nog eens €20 aan bonusgeld. Dit betekent dat u € 40,- op uw saldo krijgt. Houd er rekening mee dat elke keer dat u een bonus ontvangt, u aan een aantal inzetvereisten moet voldoen voordat u uw winst kunt opnemen.

Wat is het verschil tussen mijn bijgedragen geld en bonusgeld?

Wanneer u een bonus van het casino ontvangt, ziet u twee saldi in uw actieve stortingsbonus. De eerste is het bedrag dat je hebt gestort om de bonus te activeren. Wanneer u games speelt, wordt dit geld als eerste gebruikt wanneer u speelt. Dan heb je het bonusgeld, dit is het geld dat het casino je geeft als je je storting doet. Wanneer u aan de inzetvereisten voldoet, wordt dit geld omgezet in contant geld. Als u de bonus niet binnen het vereiste tijdsbestek inzet, vervalt dit bonusgeld.

Kan ik bonusgeld opnemen?

Nee, u kunt geen bonusgeld opnemen voordat u aan de inzetvereisten heeft voldaan.

Kan ik mijn bonus annuleren?

Wanneer u naar het gedeelte Actieve bonussen gaat, kunt u de bonus daar annuleren. Houd er rekening mee dat wanneer u een bepaalde bonus annuleert, dit resulteert in verlies van bonusgeld.

Kan ik mijn bonus volgen?

Over het algemeen kunt u uw bonus volgen. Elke bonus is echter anders en je moet een bepaald bedrag inzetten om de bonus te voltooien. Wanneer u naar het gedeelte Actieve bonussen gaat, kunt u alle benodigde informatie vinden en kunt u hier ook volgen hoe ver uw bonus is gevorderd. Selecteer het productpictogram onder 'Voortgang' en het toont het resterende bedrag dat u moet inzetten.

Waarom worden mijn inzetvereisten niet verlaagd?

De inzetvereisten worden verlaagd zodra een weddenschap is afgehandeld. Houd er rekening mee dat sommige spellen voor 100% meetellen voor de inzetvereisten en andere voor 10%. Er zijn spellen die helemaal niet meetellen voor de inzetvereisten. Voordat je een spel gaat spelen adviseren wij je eerst de algemene voorwaarden te checken.

Waarom is mijn saldo weg?

Je kunt slechts één actieve bonus tegelijk hebben. Als u besluit een nieuwe bonus te accepteren terwijl u nog een lopende bonus kunt inzetten, annuleert u de actieve bonus en verliest u als gevolg daarvan al het bonusgeld. Een andere mogelijkheid is dat uw bonus is verlopen en dat u om die reden uw winst niet meer kunt zien in uw accountsaldo.

Kan mijn bonus verlopen?

Elke bonus die je ontvangt heeft een vervaldatum. Om de vervaldatum van uw bonus te controleren, kunt u naar Account en vervolgens naar Bonussen gaan.
U kunt zien dat er verschillende bedragen worden weergegeven onder uw rekeningsaldo:
· Kassaldo – Dit is uw geld waarmee u kunt doen wat u wilt. Je kunt met dit geld spelen of geld opnemen.
· Bonussaldo – Dit is bonusgeld en als u dit geld in contanten wilt omzetten en geld wilt opnemen, moet u aan de inzetvereisten voldoen.
· Free Spins Bonus – Dit is meestal geld dat je al hebt gewonnen door gratis spins te spelen op een NetEnt slot. Dit geld wordt geleverd met inzetvereisten die meestal 25x zijn en zodra je eraan hebt voldaan, kun je dit geld omzetten in contant geld.

Hoe kan ik een bonus krijgen?

Bij Unibet kun je volop bonussen ontvangen. Ze zijn zo gemaakt dat ze geschikt zijn voor individuele spelers. Om te controleren of er iets voor u bij zit, gaat u naar de pagina Bonusaanbiedingen of Promoties.

Kan ik een verlopen bonus terugkrijgen?

Zodra de bonus is verlopen, is deze verdwenen en kunt u deze niet meer opnieuw activeren.

Ik heb geen bonus ontvangen?

U moet er eerst voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een bonus voordat u er een ontvangt. Ga naar de pagina Bonusaanbiedingen en daar vindt u alle benodigde informatie. Als u voor een bepaald spel gratis spins heeft ontvangen, gaat u gewoon naar het opgegeven gokspel en daar staan ​​uw gratis spins op u te wachten.

Kan ik mijn bonus inwisselen?

Het kan voorkomen dat u af en toe een bonus ontvangt die u niet bevalt. Helaas kan het casino dat wel`De bonus is niet voor u ingewisseld, maar u kunt deze annuleren als u deze echt niet leuk vindt en wachten op een nieuwe, betere bonusaanbieding.

Kan ik gratis spins op aanvraag krijgen?

Er zijn voortdurend promoties en bonusaanbiedingen. Unibet Casino zal u op de hoogte stellen als zij een aanbieding voor u hebben. Gratis spins worden weergegeven in uw Bonusaanbiedingen-sectie en u kunt ook van tijd tot tijd de Promoties-pagina bekijken.

Op welke spellen kan ik mijn gratis spins spelen?

Er zijn 2 soorten gratis spins: Bonus Free Spins en Promotionele Free Spins.
Bonusvrije spins zijn te vinden in uw Bonusaanbiedingen en kunnen op bepaalde spellen worden gespeeld. Terwijl promotiebonussen zijn gratis spins gekoppeld aan een promotie en kunnen ze op één specifiek spel worden gespeeld.

Wat is een gratis weddenschap?

Dit is een optioneel aanbod dat op het wedformulier wordt weergegeven. U hoeft alleen maar de bonusaanbieding te selecteren en uw weddenschap wordt gratis geplaatst. Als u wint, ziet u de uitbetaling op uw wedstrookje.

Wat is een winstverhogende bonus?

Dit is nog een optionele bonus die je niet hoeft te accepteren als je dat niet wilt. De optie wordt weergegeven op uw wedstrookje als deze geldig is voor een weddenschap die u plaatst.

Biedt Unibet een Verwijs een vriend-bonus aan?

Wanneer u een vriend doorverwijst naar Unibet en hij of zij zich heeft geregistreerd en voldoende heeft gespeeld om aan de bonusvereisten te voldoen, ontvangt u een beloning.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om een ​​storting te doen?

Wanneer u de pagina Geld storten in uw account bezoekt, ziet u een lijst met alle beschikbare betaalmethoden voor stortingen. Houd er rekening mee dat, hoewel sommige methoden mogelijk beschikbaar zijn op de site, deze mogelijk niet voor u beschikbaar zijn, afhankelijk van het land waar u woont.

Kan ik een storting doen met mijn creditcard of bankpas?

Ja, u kunt een storting doen met uw creditcard of bankpas. Om een ​​storting te kunnen doen, moet u de volgende informatie met het casino delen:
· Vooraan 16 cijfers
· Vervaldatum
· Beveiligingsnummer (CVV/CCV)
Alle stortingen moeten worden gedaan via een betaalmethode die op uw naam staat en worden onmiddellijk overgemaakt. Als u het geld niet op uw saldo kunt zien, raden wij u aan een van de volgende dingen te doen:
· Ververs de pagina
· Wacht minimaal 2 uur, want het kan enige tijd duren voordat de aanbetaling is verwerkt
· Controleer op uw kaart of het geld van uw rekening is afgeschreven.
Als het geld op uw kaart is afgeschreven en nog steeds niet op uw saldo wordt weergegeven, dient u contact op te nemen met de klantenondersteuning en hen de volgende informatie te verstrekken: datum, tijd, bedrag en referentie van de transactie-ID.

Waarom kan ik geen storting doen?

Als u problemen ondervindt terwijl u een storting op uw account probeert te doen, kunt u een van deze dingen proberen en proberen het probleem zelf op te lossen:
· Probeer een andere stortingsmethode.
· U kunt slechts één keer per 10 minuten een storting doen.
· Als uw storting vijf keer mislukt, neem dan contact op met uw betalingsprovider.
· Controleer uw account op eventuele waarschuwingen over problemen of onderhoud.
· Controleer of u al uw documenten succesvol heeft geverifieerd.
Als het probleem zich blijft voordoen, raden we u aan contact op te nemen met de klantenondersteuning. De klantenservicemedewerkers zullen er alles aan doen om u te helpen het probleem op te lossen.

Kan ik de valuta wijzigen als ik een storting doe?

Met Unibet kunt u een andere valuta gebruiken dan die op uw account. Houd er echter rekening mee dat u mogelijk kosten voor het wisselen van valuta moet betalen.

Mijn kaart is gestolen, dus ik wil weten wat er gebeurt met mijn opname?

Als uw kaart is gestolen, moet u uw bank onmiddellijk op de hoogte stellen. Controleer dan of het geld al op uw kaart is bijgeschreven`s rekening. Als dit niet het geval is, wordt de transactie teruggeboekt naar uw wedrekening wanneer de bank de kaart als gestolen meldt.

Wat is het verschil tussen filiaalcode en bankcode?

Als u uw kantoornummer wilt weten, neemt u contact op met uw bank of gebruikt u een van de hulpmiddelen op de website van de bank. De filiaalcode is het 5-cijferige nummer dat bestaat uit uw 4-cijferige filiaalnummer gevolgd door een nummer dat de geografische locatie van het bankfiliaal aangeeft. Aan de andere kant is uw banknummer het 3-cijferige nummer dat specifiek is voor uw bank.

Wat zijn BIC, SWIFT en IBAN?

BIC- en SWIFT-codes zijn unieke identificatiecodes voor een bepaalde bank, terwijl IBAN uw internationale bankrekeningnummer is.

Wat gebeurt er als u verkeerde bankgegevens invoert terwijl u een opname aanvraagt?

Als zoiets als dit gebeurt, moet u onmiddellijk contact opnemen met de klantenondersteuning. Ze hebben details nodig zoals datum, tijd en bankrekeninggegevens. Het casino zal alles doen wat in zijn macht ligt om de fout recht te zetten, maar zij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor uw fout.

Is het mogelijk om mijn opname te annuleren?

Het is mogelijk om een ​​opname terug te draaien zolang deze zichtbaar is in het gedeelte Geld opnemen van uw account.

Waarom kan ik geen geld opnemen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u geen geld kunt opnemen:
· Wanneer u probeert geld op te nemen via een andere methode dan degene waarmee u een storting heeft gedaan.
· Als je een actieve bonus hebt, kun je pas geld opnemen als je aan de inzetvereisten hebt voldaan.
· Wanneer u het verificatieproces nog niet heeft voltooid.

Mijn opname is geannuleerd, waarom is dat zo?

Het casino zal u een e-mail sturen als zij uw opname annuleren, met uitleg over de reden voor een dergelijke beslissing. Meestal zijn de meest voorkomende redenen voor mislukte opnames:
· Je hebt een opname aangevraagd na een storting zonder zelfs maar te spelen.
· U heeft een opname aangevraagd via een methode die niet is gebruikt om te storten.
· De opnamemethode staat niet op uw naam geregistreerd.
· U heeft uw account niet geverifieerd.

Waarom wordt mijn opname opgeschort?

Wanneer uw opname wordt opgeschort, komt dit meestal doordat u uw account niet heeft geverifieerd.

Kan ik geld opnemen via de betaalmethode van iemand anders?

U kunt alleen geld opnemen via een betaalmethode die op uw naam staat geregistreerd. Als u de betaalmethode van iemand anders probeert te gebruiken, loopt u het risico dat uw account wordt opgeschort.

Ik geloof dat mijn gokgewoonten uit de hand zijn gelopen. Wat moet ik doen?

Unibet is altijd beschikbaar voor zijn spelers en zij zullen u ondersteunen als u vragen of zorgen heeft. Als u denkt dat u een gokprobleem heeft, dient u contact op te nemen met de klantenservicemedewerkers. Zij zullen u helpen met het instellen van limieten of het gebruik van hulpmiddelen om uw gokgewoonten onder controle te houden.
· Stel stortingslimieten in – Op deze manier kunt u met het casino zowel uw uitgaven als uw speeltempo beter onder controle houden.
· Producten blokkeren – Met deze functie kunt u een pauze nemen in een specifiek gedeelte van Unibet Casino.
· Verlieslimiet – Met deze functie kunt u de hoeveelheid geld beperken die u kunt verliezen als u speelt.

Kan ik mijn account deblokkeren, ook al is mijn zelfuitsluitingsperiode nog niet voorbij?

U moet wachten tot de zelfuitsluitingsperiode voorbij is voordat u uw account opnieuw kunt activeren.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, u kunt uw account op elk gewenst moment sluiten. Ga gewoon naar Accountgegevens en Account sluiten. Voordat u dat doet raden wij u aan de sluitingsvoorwaarden goed door te lezen.

Kan ik goksites op mijn computer blokkeren?

Er bestaat software die kansspelen blokkeert die u kunt downloaden en op uw computer kunt installeren. Met deze software kunt u geen enkele goksite betreden. Degene die wij het meest betrouwbaar vonden is Betfilter.

Wat is de minimumleeftijd om een ​​rekening te openen?

Unibet accepteert klanten die 18+ zijn. In de meeste landen is het illegaal om een ​​wedaccount te openen als je jonger dan 18 jaar bent. Om gokken door minderjarigen te voorkomen, vereist Unibet dat elke speler zijn of haar identiteit bewijst.