Unibet Casino recensie - FAQ

UnibetResponsible Gambling
CASINORANK
9/10
BonusTot € 100
Vertrouwd sinds 1997
Legendarisch sportboek
Bekroond casino
Pak je bonus

18+ | Speel Verantwoord | Voorwaarden zijn van toepassing

Vertrouwd
Geverifieerd
Veilig
Vertrouwd sinds 1997
Legendarisch sportboek
Bekroond casino
Unibet
Tot € 100
Deposit methodsPayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Pak je bonus

18+ | Speel Verantwoord | Voorwaarden zijn van toepassing

FAQ

FAQ

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan nu niet inloggen op mijn account?

U kunt uw wachtwoord altijd opnieuw instellen door op "Vergeten" in het wachtwoordveld te klikken. U moet echter het e-mailadres weten, het adres dat u heeft gebruikt toen u zich registreerde voor een account. Het casino stuurt een link naar uw e-mailadres waarmee u uw wachtwoord kunt herstellen. Als u de e-mail niet ontvangt, moet u de spammap controleren.

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Er zijn verschillende redenen waarom uw account wordt geblokkeerd: Het is mogelijk dat u uw wachtwoord verkeerd invoert, en als dat het geval is na een paar pogingen, wordt uw account tijdelijk vergrendeld. Wanneer je besluit jezelf uit te sluiten van gokken, heb je gewonnengeen toegang kunnen krijgen tot uw account. Als dat het geval is, moet je wachten tot de periode van zelfuitsluiting is verstreken voordat je kunt inloggen op je Unibet Casino-account en games kunt spelen. Wanneer u een bericht ontvangt dat uw account niet beschikbaar is, moet u uw e-mail controleren voor meer informatie over waarom dat gebeurt.

Kan ik mijn accountgegevens en contactvoorkeuren wijzigen?

Het is mogelijk om de meeste van uw accountgegevens te wijzigen in het gedeelte Persoonlijke gegevens van uw account. Je kunt je e-mailadres, huisadres en telefoonnummer wijzigen. In de Contactvoorkeuren kunt u uw favoriete contactkanalen kiezen of u afmelden voor het ontvangen van nieuwsbrieven. Jij kan`t update de accountvaluta, gebruikersnaam en het land van verblijf.

Kan ik mijn account sluiten?

U kunt uw account sluiten wanneer u maar wilt. U moet naar Accountgegevens gaan en Accounts sluiten. Voordat u besluit uw account definitief te sluiten, raden wij u aan de sluitingsvoorwaarden goed door te lezen. Het is mogelijk om promotionele e-mails van het casino te ontvangen, ook al is uw account inactief. Om die reden dien je je af te melden bij Communicatievoorkeuren.

Ik kan niet inloggen op mijn account vanuit het buitenland. Kan ik iets doen?

Als u in een land verblijft waar Unibet niet actief kan zijn, kunt u ook niet inloggen op uw account. Hier is een lijst met landen waarvoor beperkingen gelden: · Afghanistan, Australië, Denemarken, Estland, Ethiopië, Frankrijk en andere Franse gebieden, Hong Kong, Iran, Irak, Italië, Jordanië, Koeweit, Noord-Korea, Pakistan, Filippijnen, Portugal, Spanje , Syrië, Turkije, Roemenië, Ierland, de Verenigde Staten van Amerika en andere Amerikaanse territoria, of Jemen

Hoe uitloggen van mijn account?

Wanneer u op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek van de pagina klikt, verschijnt er een vervolgkeuzelijst en staat de knop 'Uitloggen' onderaan.

Kan ik mijn administratie van alle stortingen en opnames controleren?

Ja, u kunt alle stortingen en opnames bekijken die u heeft gedaan onder Accountgeschiedenis.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja, uw persoonlijke gegevens worden versleuteld met 128-bit SSL. Zodra je je persoonlijke gegevens hebt verzonden, worden ze versleuteld en vervolgens versleuteld opgeslagen in de beveiligde casinosystemen die regelmatig worden getest door externe beveiligingsexperts. Unibet Casino voldoet aan de hoge normen van de Payment Card Industry Data Security Standard en de European Gaming and Betting Association.

Hoe houd ik mijn account veilig?

Het casino doet zijn best om uw persoonlijke gegevens veilig te houden, maar u moet ook uw inloggegevens en persoonlijke gegevens veilig bewaren. We raden je aan om regelmatig je wachtwoord te wijzigen om te voorkomen dat je account wordt gehackt. Bewaar ook nooit uw gebruikersnaam en wachtwoord op de site. Als je denkt dat je account is gehackt, moet je onmiddellijk contact opnemen met Unibet.

Hoe een rekening openen?

Een rekening openen is heel eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is naar de officiële website van het casino te gaan en je persoonlijke gegevens in te vullen.

Hoe oud moet ik zijn om een rekening te openen?

Je moet minimaal 18 zijn om een account te kunnen openen bij Unibet Casino. Gokken door minderjarigen wordt in de meeste landen als illegaal beschouwd. Om illegale gokactiviteiten te voorkomen, vereist het casino verificatie van de identiteit.

Kan ik een rekening openen voor iemand anders?

Nee, u kunt wel een rekening voor uzelf hebben, maar u kunt geen rekening voor iemand anders openen.

Kan ik meer dan één account hebben?

Nee, u kunt maar één account hebben. Twee of meer mensen in hetzelfde huishouden kunnen aparte accounts hebben, maar sommige bonussen kunnen voor hen beperkt zijn.

Wat is een stortingsbonus?

Wanneer je een storting doet, meestal de eerste keer, beloont het casino je met bonusgeld. Als de bonus bijvoorbeeld een storting van 100% is, betekent dit dat het casino het bedrag dat u stort, zal matchen. Als je bijvoorbeeld een storting van $20 doet, zal het casino je belonen met nog eens $20 aan bonusgeld. Dit betekent dat u uiteindelijk $ 40 op uw saldo krijgt. Onthoud dat elke keer dat u een bonus ontvangt, u aan enkele inzetvereisten moet voldoen voordat u uw winst kunt opnemen.

Wat is het verschil tussen mijn ingelegde geld en bonusgeld?

Wanneer u een bonus van het casino ontvangt, ziet u twee saldi in uw actieve stortingsbonus. De eerste is het bedrag dat je hebt gestort om de bonus te activeren. Als je games speelt, wordt dit geld als eerste gebruikt wanneer je speelt. Dan heb je het bonusgeld, dit is het geld dat het casino je geeft als je je storting doet. Wanneer u aan de inzetvereisten voldoet, wordt dit geld omgezet in contanten. Als u de bonus niet binnen het vereiste tijdsbestek inzet, vervalt dit bonusgeld.

Kan ik bonusgeld opnemen?

Nee, je kunt geen bonusgeld opnemen voordat je aan de inzetvereisten hebt voldaan.

Kan ik mijn bonus annuleren?

Als je naar de sectie Actieve Bonussen gaat, kun je de bonus daar annuleren. U moet er rekening mee houden dat wanneer u een bepaalde bonus annuleert, dit zal resulteren in verlies van bonusgeld.

Kan ik mijn bonus volgen?

Over het algemeen kun je je bonus volgen. Elke bonus is echter anders en je moet een bepaald bedrag inzetten om de bonus te voltooien. Als je naar de sectie Actieve bonussen gaat, kun je alle benodigde informatie vinden en ook kun je hier bijhouden hoe ver je bonus is gevorderd. Selecteer het productpictogram onder 'Voortgang' en het zal het resterende bedrag weergeven dat u moet inzetten.

Waarom worden mijn inzetvereisten niet verlaagd?

De inzetvereisten gaan omlaag zodra een weddenschap is afgehandeld. Houd er rekening mee dat sommige spellen voor 100% meetellen voor de inzetvereisten en andere voor 10%. Er zijn spellen die helemaal niet meetellen voor de inzetvereisten. Voordat je een game gaat spelen raden we je aan om eerst de voorwaarden te checken.

Waarom is mijn saldo weg?

Je kunt maar één actieve bonus tegelijk hebben. Als u besluit een nieuwe bonus te accepteren terwijl u nog een lopende bonus heeft om in te zetten, annuleert u de actieve bonus en verliest u al het bonusgeld. Een andere mogelijkheid is dat uw bonus is verlopen en dat u om die reden uw winst niet kunt zien in uw rekeningsaldo.

Kan mijn bonus verlopen?

Elke bonus die je ontvangt heeft een vervaldatum. Om de vervaldatum van uw bonus te controleren, gaat u naar Account en vervolgens naar Bonussen. U kunt zien dat er verschillende bedragen worden weergegeven onder uw rekeningsaldo: · Kassaldo – Dit is uw geld waarmee u kunt doen wat u wilt. Je kunt met dit geld spelen of geld opnemen. · Bonussaldo – Dit is bonusgeld en als u dit geld in contanten wilt omzetten en geld wilt opnemen, moet u aan de inzetvereisten voldoen. · Gratis spins-bonus – Dit is meestal geld dat je al hebt gewonnen door gratis spins te spelen op een NetEnt-slot. Dit geld wordt geleverd met inzetvereisten die meestal 25x zijn en zodra u hieraan voldoet, kunt u dit geld in contanten omzetten.

Hoe kan ik een bonus krijgen?

Bij Unibet kun je volop bonussen ontvangen. Ze zijn zo gemaakt dat ze geschikt zijn voor individuele spelers. Ga naar de pagina Bonusaanbiedingen of Promoties om te controleren of er iets voor u is.

Kan ik een verlopen bonus terugkrijgen?

Zodra de bonus is verlopen, is deze verdwenen en kunt u deze niet opnieuw activeren.

Ik heb geen bonus ontvangen?

U moet er eerst voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een bonus voordat u er een ontvangt. Ga naar de pagina Bonusaanbiedingen en u vindt daar alle benodigde informatie. Als je voor een bepaald spel gratis spins hebt ontvangen, ga dan gewoon naar het opgegeven gokspel en je gratis spins wachten daar op je.

Kan ik mijn bonus inwisselen?

Van tijd tot tijd kun je een bonus ontvangen die je niet leuk vindt. Helaas kan het casinoIk ruil geen bonus voor je in, maar je kunt deze annuleren als je het echt niet leuk vindt en wachten op een nieuwe, betere bonusaanbieding.

Kan ik gratis spins op aanvraag krijgen?

Er zijn voortdurend promoties en bonusaanbiedingen. Unibet Casino laat het je weten als ze een aanbieding voor je hebben. Gratis spins worden weergegeven in uw sectie Bonusaanbiedingen en u kunt ook van tijd tot tijd de pagina Promoties bekijken.

Op welke spellen kan ik mijn gratis spins spelen?

Er zijn 2 soorten gratis spins, bonus gratis spins en promotionele gratis spins. Bonus gratis spins zijn te vinden in uw bonusaanbiedingen en kunnen op bepaalde spellen worden gespeeld. Terwijl promotionele bonus gratis spins zijn gekoppeld aan een promotie en op één specifiek spel kunnen worden gespeeld.

Wat is een gratis weddenschap?

Dit is een optionele aanbieding die op het wedstrookje wordt weergegeven. U hoeft alleen de bonusaanbieding te selecteren en uw weddenschap wordt gratis geplaatst. Als je wint, zie je de uitbetaling op je wedstrookje.

Wat is een risicovrije weddenschap?

Dit is een bonus die een beetje werkt als een verzekering op je weddenschap. Als u bijvoorbeeld uw volgende weddenschap wint, ontvangt u uw winst zoals gewoonlijk. Maar als u verliest, krijgt u uw inzet terug als bonusgeld dat u moet inzetten.

Wat is een winstverhogingsbonus?

Dit is nog een optionele bonus die je niet hoeft te accepteren als je dat niet wilt. De optie wordt op uw wedstrookje weergegeven als deze geldig is voor een weddenschap die u plaatst.

Biedt Unibet een Verwijs een vriend bonus aan?

Als je een vriend doorverwijst naar Unibet en ze hebben zich voldoende geregistreerd en gespeeld om aan de bonusvereisten te voldoen, ontvang je een beloning.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om een storting te doen?

Wanneer u de pagina Geld storten in uw account bezoekt, ziet u een lijst met alle beschikbare betalingsmethoden voor stortingen. Houd er rekening mee dat hoewel sommige methoden beschikbaar zijn op de site, ze mogelijk niet voor u beschikbaar zijn, afhankelijk van het land waar u woont.

Kan ik een aanbetaling doen met mijn creditcard of betaalpas?

Ja, u kunt een aanbetaling doen met uw creditcard of betaalpas. U moet de volgende informatie met het casino delen om een storting te doen: · Voorkant 16 cijfers · Vervaldatum · Beveiligingsnummer (CVV/CCV) Alle stortingen moeten worden gedaan via een betalingsmethode die op uw naam staat geregistreerd en ze zijn onmiddellijk overgemaakt. Als u het geld niet op uw saldo kunt zien, adviseren wij u een van de volgende dingen te doen: · Vernieuw de pagina · Wacht minimaal 2 uur, want het kan even duren voordat de storting is verwerkt · Controleer uw kaart om te zien of het geld van uw rekening is afgeschreven. Als het geld van uw kaart is afgeschreven en nog steeds niet wordt weergegeven op uw saldo, dient u contact op te nemen met de klantenondersteuning en hen de volgende informatie te verstrekken: datum, tijd, bedrag en referentie van de transactie-ID.

Waarom kan ik geen aanbetaling doen?

Als u problemen ondervindt terwijl u probeert een storting op uw account te doen, kunt u een van de volgende dingen proberen en het probleem zelf proberen op te lossen: · Probeer een andere stortingsmethode. · U kunt slechts één keer per 10 minuten een storting doen. · Neem contact op met uw betalingsprovider als uw storting vijf keer mislukt. · Controleer uw account voor eventuele waarschuwingen voor problemen of onderhoud. · Controleer of u al uw documenten succesvol heeft geverifieerd. Als het probleem zich blijft voordoen, raden we u aan contact op te nemen met de klantenondersteuning. Klantenvertegenwoordigers zullen er alles aan doen om u te helpen het probleem op te lossen.

Kan ik de valuta wijzigen als ik een storting doe?

Unibet stelt je in staat om een andere valuta te gebruiken dan die op je account. Houd er echter rekening mee dat u mogelijk wisselkosten moet betalen.

Mijn kaart is gestolen, dus ik wil weten wat er gebeurt met mijn opname?

Als uw kaart is gestolen, moet u dit onmiddellijk aan uw bank melden. Controleer dan of het geld al op uw kaart is bijgeschreven`s rekening. Als dit niet het geval is, wordt de transactie teruggeboekt naar uw wedrekening wanneer de bank de kaart als gestolen meldt.

Wat is het verschil tussen filiaalcode en bankcode?

Als u uw filiaalnummer wilt vinden, moet u contact opnemen met uw bank of een van de tools gebruiken die beschikbaar zijn op de website van de bank. De filiaalcode is het 5-cijferige nummer bestaande uit uw 4-cijferige filiaalnummer gevolgd door een nummer dat de geografische locatie van het bankfiliaal aangeeft. Aan de andere kant is uw banknummer het 3-cijferige nummer dat specifiek is voor uw bank.

Wat zijn BIC, SWIFT en IBAN?

BIC- en SWIFT-codes zijn unieke identificatiecodes voor een bepaalde bank, terwijl IBAN uw internationale bankrekeningnummer is.

Wat gebeurt er als je verkeerde bankgegevens invoert bij het aanvragen van een opname?

Als zoiets gebeurt, moet u onmiddellijk contact opnemen met de klantenondersteuning. Ze hebben gegevens nodig zoals datum, tijd en bankrekeninggegevens. Het casino zal er alles aan doen om het verkeerde recht te zetten, maar ze kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor uw fout.

Is het mogelijk om mijn opname te annuleren?

Het is mogelijk om een opname ongedaan te maken zolang deze zichtbaar is in het gedeelte Geld opnemen van uw account.

Waarom kan ik geen geld opnemen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u geen geld kunt opnemen: · Wanneer u probeert geld op te nemen met een andere methode dan die waarmee u een storting heeft gedaan. · Als je een actieve bonus hebt, kun je pas geld opnemen als je aan de inzetvereisten hebt voldaan. · Wanneer u het verificatieproces nog niet hebt voltooid.

Mijn opname is geannuleerd, waarom is dat zo?

Het casino zal je een e-mail sturen voor het geval ze je opname annuleren met een uitleg van de reden voor een dergelijke beslissing. Gewoonlijk zijn de meest voorkomende redenen voor niet-succesvolle opnames: · Je hebt een opname aangevraagd na een storting zonder zelfs maar te spelen. · U heeft een opname aangevraagd via een methode die niet wordt gebruikt om te storten. · De opnamemethode staat niet op uw naam geregistreerd. · U heeft uw account niet geverifieerd.

Waarom wordt mijn opname in de wacht gezet?

Wanneer uw opname in de wacht staat, is dit meestal omdat u uw account niet heeft geverifieerd.

Kan ik geld opnemen met de betaalmethode van iemand anders?

U kunt alleen geld opnemen met een betaalmethode die op uw naam is geregistreerd. Als u de betaalmethode van iemand anders probeert te gebruiken, loopt u het risico dat uw account wordt opgeschort.

Ik geloof dat mijn gokgewoonten uit de hand lopen. Wat moet ik doen?

Unibet is altijd beschikbaar voor zijn spelers en ze zullen je altijd ondersteunen als je vragen of zorgen hebt. Als u denkt dat u een gokprobleem heeft, dient u contact op te nemen met de klantenagenten en zij zullen u helpen met het instellen van limieten of het gebruik van hulpmiddelen om uw gokgewoonten onder controle te houden. · Stel stortingslimieten in – Op deze manier stelt het casino u in staat om zowel uw uitgaven als uw speeltempo beter te controleren. · Producten blokkeren – Met deze functie kunt u een pauze nemen van een specifieke sectie van Unibet Casino. · Verlieslimiet – Met deze functie kunt u de hoeveelheid geld die u kunt verliezen tijdens het spelen beperken.

Kan ik mijn account deblokkeren, ook al is mijn zelfuitsluitingsperiode nog niet voorbij?

U moet wachten tot de periode van zelfuitsluiting voorbij is voordat u uw account opnieuw kunt activeren.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, u kunt uw account op elk gewenst moment sluiten. Ga gewoon naar Accountgegevens en Sluit account. Voordat je dat doet raden we je aan om de sluitingsvoorwaarden goed door te lezen.

Kan ik goksites op mijn computer blokkeren?

Er is software voor het blokkeren van gokspellen die u kunt downloaden en op uw computer kunt installeren. Met deze software kunt u geen enkele goksite betreden. Degene die we het meest betrouwbaar vonden, is Betfilter.

Wat is de minimumleeftijd om een rekening te openen?

Unibet accepteert klanten die 18+ zijn. In de meeste landen is het illegaal om een wedaccount te openen als je jonger bent dan 18 jaar. Om gokken door minderjarigen te voorkomen, vereist Unibet dat elke speler zijn identiteit aantoont.

bwin:€50
Pak je bonus

18+ | Speel Verantwoord | Voorwaarden zijn van toepassing

Unibet
Unibet:€100

18+ | Speel Verantwoord | Voorwaarden zijn van toepassing