Spinit Casino recensie - FAQ

Age Limit
Spinit
Spinit is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

FAQ

Vind hier de meest gestelde vragen over Spinit Casino.

Wat gebeurt er als ik de verbinding verlies tijdens het spelen van Live-games?

Wanneer je Live Casino Game speelt en je internetverbinding verliest, zal het spel op de gebruikelijke manier doorgaan, maar je weddenschap wordt geregistreerd als 'stand'. Dit betekent dat je voor die ronde geen actie meer onderneemt.

Hoe speel je roulette?

Roulette is zonder twijfel een van de spellen die je minstens één keer in je leven moet uitproberen. De gameplay is heel eenvoudig en gemakkelijk te leren. Er zijn veel verschillende weddenschappen die u van tevoren moet doen, dus als u besluit om voor echt geld te spelen, weet u wat u doet. Een ander belangrijk ding dat je moet weten, is welk spel je moet spelen?

Als je een beginner bent, raden we je aan om te beginnen met Europees Roulette. Het spel biedt een lager huisvoordeel, dus de kansen om het juiste getal te voorspellen zijn iets beter in vergelijking met andere varianten van het spel. En als je ervaring hebt met roulette, dan moet je American Roulette eens proberen. De extra nul op het wiel verhoogt het huisvoordeel, wat ook voor meer opwinding in de gameplay kan zorgen.

Hoe speel je Blackjack?

Blackjack is een vrij eenvoudig spel om te leren. Dit is een ander spel waarvan je de regels moet leren voordat je besluit om voor echt geld te spelen, je wilt tenslotte niet dat je eerste ervaring met het spelen van het spel een dure is. De beste hand in het spel is Blackjack, waarbij de som van je eerste twee gedeelde kaarten precies 21 is.

Je speelt tegen de dealer en de enige hand die je hoeft te verslaan zijn de dealers. Je geeft helemaal niets om de andere spelers als je Blackjack speelt. Zodra je je inzet hebt geplaatst, ontvang je twee kaarten, net als de dealer. Als je je kaarten ziet, moet je beslissen wat je volgende zet moet zijn. Je kunt staan, slaan of splitsen en hopen dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Hoe speel je Baccarat?

Baccarat is een ander populair spel dat je kunt spelen bij Spinit Casino. De gameplay is heel eenvoudig, maar toch moet je de regels doorlopen voordat je besluit om voor echt geld te spelen, zodat je weet wat je doet. U hoeft niet alleen op uw hand in te zetten, u kunt ook inzetten op de hand van de bankier en u kunt er ook op wedden dat de ronde op een gelijkspel eindigt. De winnaar van de ronde is degene die een hand heeft met een totale waarde dichter bij 9.

Wat is een Live Casino?

Live Casino is de ultieme hit als het gaat om online gokken. Dankzij het live casino kun je het dichtst bij gokken komen bij een echt land-based casino. De spellen worden gestreamd vanuit een studio of soms zelfs vanuit een land-based casino en worden geleid door een echte live dealer.

Kan de live dealer mij helpen met mijn account?

De live dealer heeft geen toegang tot uw account, dus zij kunnen`Ik help je op geen enkele manier. Aan de andere kant, als je een vraag hebt over de regels van het spel dat je speelt, dan kan de dealer je helpen.

Wanneer kan ik mijn gratis spins verwachten?

Op het moment dat u de vereiste storting doet, kunt u de gratis spins 24 uur later verwachten.

Hoe lang duurt de verificatieprocedure?

Het duurt meestal ongeveer 72 uur voordat het casino de documenten heeft bekeken. Om die reden moet u alle vereiste documenten en duidelijke kopieën meesturen, zodat er geen vertragingen optreden in de verificatieprocedure. Zodra uw account is geverifieerd, ontvangt u een e-mail met een link die u moet volgen.

Hoe verifieer ik mijn account bij Spinit Casino?

Als u uw account wilt verifiëren, gaat u naar uw account en klikt u op het tabblad 'Mijn account' en vervolgens op de optie 'Document uploaden'. Stuur de vereiste documenten naar het casino en wacht op een e-mail met een link waarmee je je account kunt verifiëren.

Kan ik mijn zelfuitsluiting annuleren voordat deze verloopt?

Elke speler heeft de mogelijkheid om de zelfuitsluitingsperiode te annuleren, behalve spelers die in het VK wonen. U moet een schriftelijk verzoek indienen voordat het casino kan overwegen om uw account opnieuw te openen. Je hebt 7 dagen bedenktijd voordat je account weer gebruiksklaar is.

Kan ik mijn account permanent sluiten?

Ja, als u niet meer wilt gokken omdat u denkt dat deze activiteit uw leven schaadt, kunt u uw account permanent sluiten. Om dit te doen, moet u een e-mail sturen naar de klantenservice op: support@spinit.com.

Hoe jezelf uitsluiten?

Als u een pauze wilt nemen van het gokken, om welke reden dan ook, kunt u een periode van zelfuitsluiting vragen. U kunt de tijd die u besteedt aan het spelen van games op dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse basis beperken. Je kunt ook het bedrag dat je op je casino-account stort, beperken, dus zodra je dat bedrag hebt bereikt, kun je geen nieuwe storting meer doen.

Kan ik onjuiste persoonlijke gegevens wijzigen?

Ja, er zijn enkele details die u kunt wijzigen en andere die u kunt wijzigen`t. U kunt uw gegevens wijzigen wanneer u naar uw account gaat en het profieltabblad selecteert. De enige informatie die u kunt`De wijziging is uw naam, geboortedatum en woonland. Als u problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u helpen.

Hoe maak je een nieuw account aan bij Spinit?

Als je geen account hebt bij Spinit, waar wacht je dan nog op? Het aanmaken van een account is een zeer eenvoudige procedure waarbij u uw gegevens moet invoeren en moet wachten op de verificatie-e-mail.

Waarom moet ik mijn account verifiëren?

Iedereen die lid wordt van Spinit Casino moet zijn account verifiëren, zodat het casino je transacties met echt geld kan aanbieden. Dit wordt ook gedaan zodat u kunt bewijzen dat u de wettelijke leeftijd heeft om in uw rechtsgebied te gokken. Spinit Casino gebruikt de nieuwste en meest geavanceerde technologie voor gegevenscodering om u een veilige omgeving te bieden om te spelen.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice als ik problemen heb met mijn account?

Wanneer u een vraag of een probleem heeft met uw account, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Er zijn een aantal manieren om in contact te komen met een agent, en de handigste is via de Live Chat-functie. Je kunt het casino ook bellen of een e-mail sturen, wat je maar wilt.

Kan ik mijn abonnementen op nieuwsbrieven en acties uitschakelen?

Als je geen e-mailupdates van het casino wilt ontvangen, kun je je abonnement uitschakelen. Ga naar je e-mail en je vindt de knop 'Afmelden' aan het einde van elke e-mail die je van het casino hebt ontvangen.

Kan ik meer dan één account hebben bij Spinit Casino?

Helaas kun je maar één account hebben bij het casino.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Er is hier niets om je zorgen over te maken, omdat dit veel gebeurt. U kunt contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u op elk moment helpen uw inloggegevens op te halen.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Nadat u uw gebruikersnaam heeft gekozen, kunt u deze later niet meer wijzigen. Aan de andere kant kunt u uw wachtwoord op elk gewenst moment wijzigen. Bovendien adviseren wij u om veiligheidsredenen af en toe uw wachtwoord te wijzigen.

Heeft de Spinit Casino-website een licentie?

Spinit Casino is eigendom van Genesis Global Limited, opgericht onder de wetten van Malta (C65325) op geregistreerd adres 28, GB Buildings, Level 3, Watar Street, Ta' Xbiex, XBX 1301, Malta. Genesis Global Limited is gelicentieerd en gereguleerd door de Malta Gaming Authority met licentienummer MGA/B2C/314/2015 uitgegeven op 5 augustus 2016 en ook door de UK Gambling Commission met licentienummer 000-045235-R-324169-008.

Hoe weet ik dat de spellen in het casino eerlijk zijn?

Het Spinit Casino maakt gebruik van een Random Number Generator om ervoor te zorgen dat de spellen eerlijk zijn en dat de uitkomst echt willekeurig is. Alle spellen die door derden zijn ontwikkeld, zijn onderworpen aan verschillende aanvullende procedures om te reageren op het casino`s hoge normen.

Kan ik sommige van mijn gegevens laten verwijderen?

Alle details die u naar het casino stuurt, worden opgeslagen en kunnen`t worden verwijderd voor ten minste 5 jaar. Het casino volgt een aantal strikte voorschriften die zijn vastgesteld door de voorschriften ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme. Deze regels worden aan het casino voorgeschreven door de UK Gambling Commission (UKGC) en de Malta Gaming Authority (MGA).

Hoe lang duurt het voordat een storting op mijn rekening staat?

De meeste betaalmethoden bieden een onmiddellijke overboeking van geld, maar sommige duren wat langer. Als u wilt zien hoe lang het duurt voor elke betaalmethode, kunt u dat doen wanneer u naar de Kassier gaat. Daar vindt u ook de minimale en maximale stortingsbedragen voor elke betaalmethode.

Hoe stort ik op mijn Spinit-account?

Het storten van uw account is heel eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen, is naar de kassier te gaan en vanaf daar op het gedeelte Storting te klikken. U opent een lijst met verschillende betaalmethoden die beschikbaar zijn in het land waar u woont. Kies degene die het beste bij je past en voer het bedrag in dat je wilt storten. Volg de eenvoudige instructies en bevestig de aanbetaling op het einde. Het geld zou vrijwel onmiddellijk naar uw rekening moeten worden overgemaakt.

Kan ik de rekening van iemand anders storten?

U kunt alleen storten op uw rekening met een betaalmethode die op uw naam staat.

Wat is het minimum en maximum bedrag dat ik op mijn rekening kan storten?

Nou, dit hangt allemaal af van het land waarin je woont en de betaalmethode die je gebruikt. Maar over het algemeen varieert het minimale stortingsbedrag tussen $ 10 en $ 30, en het maximale bedrag dat u kunt storten tussen $ 250 en $ 10.000. Voor meer informatie ga je naar de kassier en kies je de betaalmethode die je wilt gebruiken. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt.

Waarom is mijn storting mislukt?

Het is mogelijk dat een storting mislukt en daar kunnen vele redenen voor zijn, waaronder de volgende:

  • U heeft onjuiste betalingsgegevens ingevoerd, wat een van de meest voorkomende redenen is voor mislukte transacties.
  • U heeft waarschijnlijk een onjuist CVV2/CVC2-beveiligingsnummer opgegeven.
  • U heeft niet genoeg saldo op uw rekening.

Als alle hierboven genoemde dingen correct zijn, maar u nog steeds problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen ernaar kijken.

Brengt het casino kosten in rekening voor stortingen?

Het casino brengt geen kosten in rekening wanneer u een storting doet. Maar houd er rekening mee dat de betalingsmiddel die u gebruikt, kunnen kosten in rekening brengen voor het storten op uw account.

Kan ik meer dan één betaalmethode gebruiken?

Ja, u kunt verschillende betaalmethoden aan uw account toevoegen. Als u een storting wilt doen, kiest u uit de lijst met beschikbare betaalmethoden die u wilt gebruiken. Houd er rekening mee dat als je wint, je je winsten moet opnemen met dezelfde betalingsmethode die je hebt gebruikt voor het doen van een storting.

Hoe wijzig ik mijn betaalmethode?

U kunt geld op uw account storten met maximaal 5 verschillende betaalmethoden. Als u een storting wilt doen, logt u gewoon in op uw account en kiest u uit de vele beschikbare betaalmethoden. Als u problemen ondervindt bij het doen van een storting, kunt u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u helpen het probleem op te lossen.

Welke valuta kan ik gebruiken bij Spinit Casino?

Er zijn veel verschillende valuta's die u kunt gebruiken om stortingen en opnames te doen. U kunt een van de volgende valuta's kiezen, USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN , HRK, HUF, PEN, KRW en UAH. Spelers uit het VK kunnen alleen GBP gebruiken. Houd er rekening mee dat zodra u valuta aan uw account heeft gekoppeld, u deze later niet meer kunt wijzigen.

Wat is IBAN, Swift-code en BIC?

IBAN is een acroniem voor International Bank Account Number. Het nummer bestaat uit codes van twee letters en maximaal 30 numerieke tekens. U vindt uw IBAN afgedrukt op uw bankafschrift. Swift is een code die uniek is voor uw geregistreerde bankfiliaal. U vindt deze code in uw chequeboek en bestaat uit 8 of 11 tekens.

Hoe geld opnemen van mijn rekening?

Een opname doen is waarschijnlijk net zo spannend als het spelen van de spellen. De procedure is heel eenvoudig en u hoeft alleen maar naar de kassier te gaan en de beschikbare betalingsmethode voor opnames te selecteren. Elke betaalmethode heeft een minimaal opnamebedrag dat in de meeste gevallen rond de $ 10 ligt. Houd er rekening mee dat als je een actieve bonus aan je account hebt gekoppeld, je eerst aan de inzetvereisten moet voldoen voordat je een opname aanvraagt.

Brengt het casino kosten in rekening voor opnames?

Ja, er zijn 2% administratiekosten als u geld wilt opnemen. Wanneer u een opname doet, wordt u op de hoogte gebracht van het bedrag bij het verwerken van uw opname.

Kan ik mijn opnameverzoek annuleren?

Ja, u kunt een opnameverzoek annuleren door naar het tabblad Uitstaande opnames te gaan. Volg gewoon de eenvoudige instructies en u krijgt uw geld terug op uw rekening.

Wat is het minimumbedrag dat ik kan opnemen?

Het minimale opnamebedrag kan variëren, afhankelijk van de betaalmethode die u gebruikt. Maar in de meeste gevallen is het minimumbedrag dat u kunt opnemen $ 10.

Wat is een bonus?

Bonus is extra geld dat het casino zijn spelers geeft, zodat ze van meer spellen kunnen genieten en hun spelsessies kunnen verlengen. De grootte van de bonus varieert en wat u moet onthouden, is dat elke bonus wordt geleverd met inzetvereisten waaraan u moet voldoen voordat u een opname kunt doen. De welkomstbonus wordt geleverd met 40x inzetvereisten en we raden je aan om de algemene voorwaarden van elke bonus te controleren voordat je deze accepteert.

Wat is de welkomstbonus bij Spinit?

Spinit Casino is erg genereus voor zijn spelers en ze bieden een kolossale welkomstbonus om hun ervaring zo aangenaam mogelijk te maken.

Het casino verdubbelt je eerste storting en bovendien doen ze hetzelfde met je volgende drie stortingen.

Van welke softwareleveranciers kan ik spellen vinden bij Spinit Casino?

Je kunt spellen vinden van verschillende softwareleveranciers in het casino, waaronder Net Entertainment (NetEnt), Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play'N Go en Evolution.

Total score8.0
Pluspunten
+ Top gratis spins casino
+ Grote bonussen
+ Geweldige VIP-beloningen

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2016
Affiliate programmaAffiliate programma (1)
Affiliate Cruise
BonussenBonussen (4)
LandenLanden (24)
Bulgarije
CanadaDuitsland
Egypte
Ethiopië
Jordanië
Kameroen
Kenia
Kroatië
Marokko
Mexico
Nigeria
Noorwegen
Oman
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabië
Tunesië
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Zuid Afrika
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (15)
SpellenSpellen (10)
StortingsmethodenStortingsmethoden (30)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
EnterCash
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillSofortSofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
Zimpler
iDEAL
iDebit
instaDebit
TalenTalen (5)
Duits
Engels
Fins
Noors
Zweeds
ValutaValuta (19)
Britse ponden
Canadese dollars
Chinese yuan
Croatische kunas
Deense kroner
Euros
Israelische nieuwe sheqels
Mexicaanse pesos
Nieuw Zeelandse dollars
Noorse kroner
Peruaanse nuevos soles
Poolse zlotys
Roemeense lei
Russische roebels
US dollars
Venezuelaanse bolívars
Zuid Afrikaanse Rand
Zweedse kronor
Zwitserse francs
VergunningenVergunningen (2)