UI/UX-ontwerpupgrade van Booongo wordt uitgerold

Booongo Gaming

2021-09-03

Eddy Cheung

Booongo, en ontwikkelaar van online casinospellen, heeft zijn Promo UI-software geüpdatet en geüpgraded om een sterkere link te leggen tussen de hoofdgameplay van elk van zijn games en de gamified-functies.

UI/UX-ontwerpupgrade van Booongo wordt uitgerold

De Promo UI 2.0-verbeteringen zullen volgens het bedrijf in drie fasen worden geïmplementeerd. Het zal eerst een nieuw widgetsysteem introduceren dat alle promotionele elementen zal omvatten, inclusief de immens populaire HYPE-toernooien, prijsdalingen, cashbacks en het binnenkort uit te brengen Jackpots-aanbod.

Verbeterde functies

Onder een nieuwe Promo UI-pictogramknop vindt u de nieuwe inklapbare en uitbreidbare widgets. Ze zijn allemaal gemaakt om de spelerservaring in Booongo's steeds groter wordende online slotportfolio te verbeteren.

De in-game pop-ups van de studio, die essentiële informatie onthullen, zoals promo-waarschuwingen, gratis weddenschappen en andere incentives die aan spelers worden aangeboden, worden in de tweede fase bijgewerkt.

De laatste stap van de upgrade omvat een herontwerp van alle spelinterfaces, waardoor het voor spelers gemakkelijker wordt om de algemene voorwaarden van lopende promotieprogramma's, zoals toernooiklassementen en prijzenpotten, te begrijpen.

Booongo verklaarde in een persbericht waarin wordt beschreven wat er nieuw is in Promo UI 2.0 dat de verbeteringen zijn afgestemd op mobiele apparaten en tablets waar de ruimte beperkt is om te garanderen dat de widgets de hoofdgameplay van elke slot niet ernstig verstoren.

Upgrades om een positieve gebruikerservaring te garanderen

Het debuut van de onlangs verbeterde Promo UI komt op de hielen van recente UI- en UX-wijzigingen in Booongo's gamingportfolio. Deze verbeteringen tonen volgens het bedrijf zijn toewijding aan het bieden van "een zeer meeslepende game-ervaring" aan zijn steeds groter wordende spelersbasis.

Yuriy Muratov, hoofd Account Management en Business Development van Booongo, merkte op dat "gamification-tools ongelooflijk belangrijk zijn in de huidige industrie" en dat de nieuw geïntroduceerde ontwerpverbeteringen van het bedrijf een belangrijke stap zijn in de richting van "het leveren van een soepele gebruikerservaring via alle kanalen". Muratov benadrukte dat hun games nu vol zitten met promotools dankzij de nieuwe inklapbare en uitbreidbare widgets, die "niet te veel onderbreking van de kerngameplay veroorzaken, wat uiteindelijk de grootste aantrekkingskracht van spelers is."

Terwijl het zijn aanwezigheid op meerdere markten uitbreidt, Booongo heeft zijn aanbod verbeterd. Door partnerschappen met grote lokale spelers zoals DoradoBet en Sellatuparley, heeft het bedrijf zijn positie in Latijns-Amerika verstevigd, een regio die onlangs furore maakte. Het tekende ook een contentleveringsovereenkomst met de nieuwkomer in de branche, CatCasino, waardoor het toegang kreeg tot de volledige slotportfolio van laatstgenoemde. Oost-Europa, de Scandinavische regio, Rusland, Nieuw-Zeeland en Canada zijn allemaal markten waarin Booongo geïnteresseerd is, en de nieuwe locatie voor digitale games, die pas begin dit jaar werd opgericht, is daarop gericht.

Laatste nieuws

NetEnt gaat Nederlands met Holland Casino Partnership
2022-09-24

NetEnt gaat Nederlands met Holland Casino Partnership

Nieuws