Om het hun spelers gemakkelijker te maken heeft Slots Magic veel verschillende betalingsmethoden toegevoegd voor zowel stortingen als opnames. U kunt enkele van de meest vertrouwde e-wallets gebruiken, zoals Neteller, Skrill en Paypal, maar ook debet- en creditcards, om er maar een paar te noemen.
Het maximale bedrag dat u op één dag kunt opnemen is $ 5000 en het maximale bedrag per maand is $ 10.000.
Opnames worden alleen verwerkt voor spelers die een account voor echt geld hebben en ten minste één succesvolle storting hebben gedaan. Voor een ononderbroken spelervaring raden we je aan de verificatieprocedure te doorlopen. Dit betekent dat u kopieën van juridische documenten moet meesturen om uw identiteit te bewijzen. Onjuiste of misleidende gegevens zullen het opnameverzoek alleen maar verlengen en in sommige gevallen kunnen de fondsen ongeldig worden verklaard.
Het maximale bedrag dat u kunt opnemen is $ 10.000 in 30 dagen, en als u meer heeft gewonnen, ontvangt u elke 30 dagen $ 10.000 in termijnen.
Als u een jackpot wint, kan het wat langer duren om het verzoek te verwerken om de winst te verifiëren.
Jij kan`geen geld opnemen als u een actieve bonus op uw account heeft. U moet eerst aan de inzetvereisten voldoen en vervolgens een opname aanvragen.
Wanneer je een storting doet met een creditcard, zal het casino het bedrag terugbetalen dat gelijk is aan het bedrag dat je hebt gestort, en voor de rest van het geld kunnen ze een andere methode kiezen om je uit te betalen.
Wanneer u geld opneemt, kan het casino u betalen met uw favoriete methode, maar zij behouden zich het recht voor om u te betalen met een of meer van de betalingsmethoden die in de kassier worden vermeld.
Wanneer u een opname aanvraagt, kan het geld onderhevig zijn aan bepaalde kosten, zoals het geval is bij bankoverschrijvingen.
Overboeking van geld tussen speler`s-accounts is ten strengste verboden.
Als je ervoor kiest om je opname te annuleren, wordt het geld teruggestort op je spelersaccount.
Als u geen documenten verzendt om uw account te verifiëren, zal het casino uw opnameverzoek annuleren.
Wanneer u een opname aanvraagt, moet u een e-mail ontvangen als de opname is gelukt. Als u er geen ontvangt, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenondersteuning. Je kunt contact opnemen met het casino via Live Chat of je kunt ze een e-mail sturen, wat voor jou het handigst is.