Het is hoogst onwaarschijnlijk, maar mensen kunnen verslaafd raken aan gokken. Het is volkomen normaal om een of twee keer verliezen te hebben, want dat zal je levensstijl niet drastisch veranderen. Maar als u regelmatig voldoende geld verliest, is het tijd om het heft in handen te nemen en professionele hulp te zoeken.
De meeste spelers beginnen af en toe te gokken om wat tijd door te brengen of om veel verschillende redenen. Dat gedrag gaat in sommige gevallen van incidenteel naar gewoon gokken. De drang om te gokken wordt zo intens dat spelers de neiging hebben om met hogere inzetten te gokken en alle andere aspecten van hun leven te verwaarlozen.
Aangezien er een kans bestaat om gokverslaving te ontwikkelen, adviseren we spelers om enkele voorzorgsmaatregelen te nemen voordat ze beginnen met spelen:
Stortingslimiet - U kunt stortingslimieten voor uw account instellen en zodra u deze bereikt, kunt u geen nieuwe stortingen doen totdat het tijdsbestek voorbij is. U kunt zelf stortingslimieten instellen of u kunt contact opnemen met de klantenservice, zij helpen u graag verder. Wanneer u stortingslimieten op uw account plaatst, worden alle opnameverzoeken beperkt tot vijf keer de stortingslimiet, en elk verzoek dat dit bedrag overschrijdt, wordt afgewezen.
Zelfbeoordelingstest - Dit is een reeks vragen die u zullen helpen uw gokgewoonten beter te begrijpen. Bekijk de vragen en probeer eerlijk te zijn als je ze beantwoordt:
Zelfuitsluiting – Voor elke speler die het gokken graag beperkt, biedt Royal Spinz verschillende zelfuitsluitingstools die u kunt gebruiken. Met deze tools kunt u uw account sluiten of uw mogelijkheid om weddenschappen te plaatsen beperken. Als u aanvullende informatie over deze tools nodig heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice. U moet onthouden dat eventuele limieten en uitsluitingen per account worden ingesteld, dus als u andere accounts heeft, moet u de limieten voor elk account instellen.
Royal Spinz probeert probleemgokken op veel verschillende manieren aan te pakken. Hun medewerkers zijn opgeleid om probleemgokkers te herkennen en om passende acties te ondernemen. Ze volgen strikte procedures voor het profileren van Spelers en het identificeren van hun leeftijd om kansspelen door minderjarigen te voorkomen.
Elke speler kan contact opnemen met de klantenservice om een limiet in te stellen voor het bedrag dat ze kunnen inzetten:
Sinds de ongekende komst van de coronaviruspandemie in 2020 zijn schokgolven gevoeld in een overvloed aan industrieën.