In drie eenvoudige stappen open je een account bij PlayMillion. U moet op het tabblad Registreren in de rechterbovenhoek van uw scherm klikken. U moet uw persoonlijke gegevens zoals naam, adres en e-mailadres invoeren. Als u klaar bent met dat onderdeel, krijgt u toegang tot uw nieuwe account.
Om uw account te kunnen gebruiken en te profiteren van alle voordelen die het casino te bieden heeft, moet u enkele verificatiedocumenten naar de afdeling klantenservice sturen.
U moet een kopie van elk type identiteitsbewijs meesturen om uw identiteit te bewijzen, en een energierekening om uw adres te bevestigen. Dit is een cruciale stap en zorgt ervoor dat u deze niet overslaat, want later kunt u uw winst niet opnemen.
Alle informatie die u aan het casino verstrekt, moet waar zijn. U moet tijdens het registratieproces de juiste gegevens en een geldig e-mailadres opgeven.
Elke gebruiker mag slechts één account registreren. Dat betekent dat er maar één account per persoon, gezin, huishouden en creditcardnummer is toegestaan.
Als u zich probeert te registreren voor meerdere accounts met een andere gebruikersnaam om bonusgeld te verdienen, wordt dit als misbruik beschouwd en worden alle winsten ongeldig verklaard.
Alle informatie die je deelt met het casino moet juist zijn. Het casino behoudt zich het recht voor om uw adres en identiteit te bevestigen. Zij kunnen contact met u opnemen via e-mail, telefoon of livechat. Als u de verificatiedocumenten tijdens de registratie niet verzendt, worden er geen winsten uitbetaald totdat dit proces is voltooid.
Als een van uw gegevens wordt gewijzigd, moet u het casino bijwerken en hen een bewijs van nieuwe gegevens sturen.
Je kunt bij PlayMillion 3 soorten accounts hebben:
Je account is alleen voor jezelf. U kunt uw inloggegevens met niemand anders delen. Tegelijkertijd mag je ook geen gegevens van iemand anders gebruiken.
Alle transacties die worden uitgevoerd met betrekking tot uw account en alle activiteiten vallen onder uw verantwoordelijkheid. Elke keer dat iemand inlogt op uw account met het juiste wachtwoord en gebruikersnaam, gaat het casino ervan uit dat u het bent, de houder van het account. Het casino neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor derden die toegang hebben tot uw account met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord.
Als u zich bewust wordt van ongeoorloofd gebruik van uw account, dient u contact op te nemen met de klantenservice. Als u uw computer met iemand anders deelt, raden we u aan het vakje dat wachtwoorden onthoudt uit te schakelen.
Als je een bonusaccount hebt en je hebt 30 dagen vanaf het moment dat je het account hebt aangemaakt geen storting gedaan, dan wordt al het geld ongeldig verklaard zonder de mogelijkheid om het terug te halen.
Als u geld stort en opneemt zonder bij het casino te spelen, wordt uw account opgeschort en onderzocht. Indien nodig kan het casino de zaak melden bij de bevoegde autoriteiten.
U moet weten dat wedden in de meeste gevallen kan resulteren in het verliezen van geld en dat alle verliezen als gevolg van wedden uw eigen verantwoordelijkheid zijn.
Als u uw account wilt sluiten vanwege gokverslaving of om welke reden dan ook, moet u contact opnemen met de klantenondersteuning.
Op het moment dat u uw account aanmaakt, bevestigt u dat u niemand toestaat uw account te gebruiken voor verboden of onwettige activiteiten. En u stemt ermee in dat u niet betrokken zult zijn bij frauduleuze of onwettige activiteiten.
Als het casino een verdachte of frauduleuze activiteit registreert, zullen ze je account opschorten en al het geld in beslag nemen.
Als u denkt dat een andere gebruiker probeert vals te spelen of spelresultaten en resultaten te manipuleren, bent u verantwoordelijk om dergelijke informatie met het casino te delen.
Je kunt je maar voor één account registreren bij PlayMillion Casino. Dit betekent dat er slechts één account is toegestaan per persoon, gezin en huishouden. Elke opname die is gemaakt van een duplicaat-account zal worden teruggevorderd.
Elke persoon die zich aanmeldt voor een account bij een casino, moet een verificatieprocedure doorlopen. Je kunt pas geld storten en casinospellen spelen als je dat doet. U moet een aantal documenten naar het casino sturen om uw identiteit en adres te bewijzen, en deze bevatten het volgende:
Het klantenserviceteam zal uw documenten binnen 12 uur verifiëren en zodra ze zijn goedgekeurd, kunt u geld op uw account storten en een aantal spellen spelen.
Wanneer u uw account aanmaakt, moet u uw persoonlijke gegevens met het casino delen, inclusief uw volledige naam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Het casino heeft deze informatie nodig om uw account te openen en transacties te verwerken. Bij het aanmaken van uw account moet u een unieke gebruikersnaam en wachtwoord kiezen om op elk gewenst moment in te kunnen loggen op uw account.
Al deze informatie die u deelt met PlayMilion is veilig en beveiligd. De enige keer dat ze je gebruikersnaam of voornaam mogen gebruiken, is als je een grote overwinning hebt behaald, en ze zullen je naam gebruiken voor promotionele doeleinden.
De welkomstbonus bij PlayMillion casino omvat een royale stortingsbonus van 100% tot $ 100. Dus als je eerste storting $ 100 is, ontvang je nog eens $ 100 van het casino en krijg je $ 200 op je account om mee te spelen.
Deze bonus wordt geleverd met bepaalde inzetvereisten waaraan u moet voldoen om later een opname te kunnen doen. De welkomstbonus bij PlayMillion moet 30 keer worden ingezet voordat je een opname kunt aanvragen. Houd er rekening mee dat niet alle spellen op dezelfde manier bijdragen aan de inzetvereisten.
De meeste videoslotspellen, met enkele uitzonderingen, zullen 100% bijdragen aan de inzetvereisten. Aan de andere kant dragen tafelspellen en videopokermachines iets minder of helemaal niets bij.
Sinds de ongekende komst van de coronaviruspandemie in 2020 zijn schokgolven gevoeld in een overvloed aan industrieën.