Pelaa Casino recensie - FAQ

Age Limit
Pelaa
Pelaa is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

FAQ

Bekijk de lijst met alle veelgestelde vragen voor Pelaa Casino.

Hoe lang duurt het voordat ik een opname ontvang?

Zodra een speler een opname aanvraagt, zal het casino de opname tussen 24 en 72 uur verwerken.

Hoe een aanbetaling doen?

Om voor echt geld te spelen, moeten spelers het op hun rekeningen storten. Dit is een eenvoudig proces dat niet meer dan een paar minuten duurt. Spelers hoeven alleen maar naar de kassier te gaan, het gedeelte Storting te selecteren, de betalingsmethode te kiezen die ze willen gebruiken en het bedrag in te voeren dat ze willen storten. Om het de spelers gemakkelijker te maken, heeft Pelaa Casino veel verschillende betaalmethoden toegevoegd, zodat spelers degene kunnen vinden die het beste bij hen past.

Wanneer ontvang ik mijn gratis spins?

De gratis spins-bonus wordt meestal binnen 24 uur aan het account van de speler toegevoegd.

Hoe lang duurt het om mijn account te verifiëren?

Spelers zijn verplicht om hun account te verifiëren voordat ze een opname aanvragen. Om dat te doen, moeten ze kopieën van juridische documenten meesturen om hun identiteit, adres en betaalmethode te bewijzen. Het duurt niet langer dan 72 uur voordat het casino een account heeft geverifieerd zodra ze alle benodigde documenten hebben ontvangen. Om het proces te versnellen, raden we spelers aan om geldige documenten op te sturen.

Kan ik zelfuitsluiting annuleren?

Spelers uit het VK mogen hun zelfuitsluiting niet annuleren, terwijl spelers uit andere landen eenvoudig een verzoek kunnen sturen om het te annuleren. Om dat te doen, moeten ze een schriftelijk verzoek indienen en zodra het verzoek is beoordeeld, hebben ze 7 dagen bedenktijd. Spelers uit het VK hebben hun account pas beschikbaar nadat de zelfuitsluitingsperiode is afgelopen.

Wat gebeurt er als de periode van zelfuitsluiting afloopt?

Zodra de tijdslimiet die de speler heeft gekozen voorbij is, wordt zijn account automatisch heropend. Spelers die in het VK wonen, moeten een schriftelijk verzoek indienen om hun account opnieuw te openen.

Hoe inschrijven voor GAMSTOP?

Spelers die zich willen inschrijven voor Gamstop moeten naar hun website gaan en enkele persoonlijke gegevens invoeren, zoals postcode, geboortedatum en e-mailadres. Wat spelers moeten onthouden, is dat ze zich niet voor iemand anders kunnen aanmelden, maar dat ze kunnen helpen met het proces voor iemand die hulp nodig heeft. Wanneer een speler zich aanmeldt, ontvangt hij een e-mail met alle details van uitsluiting van gokken. Soms kan het tot 24 uur duren voordat de zelfuitsluiting van kracht wordt.

Hoe kan je jezelf uitsluiten van gokken?

Spelers die denken dat ze een verslaving ontwikkelen, moeten zelfuitsluiting overwegen. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice en zij zullen elke speler helpen een beter geïnformeerde beslissing te nemen.

Kan ik mijn account sluiten?

Spelers die om de een of andere reden hun casino-account willen sluiten, moeten contact opnemen met de klantenservice. Er zijn twee manieren om een account te sluiten, tijdelijk en permanent, en spelers moeten beslissen welke optie voor hen het beste is.

Kan ik onjuiste persoonlijke gegevens wijzigen?

Spelers kunnen sommige van hun gegevens wijzigen wanneer ze naar Mijn account gaan en het profieltabblad selecteren. Hier kunnen ze enkele van hun gegevens wijzigen, behalve naam, geboortedatum en land van verblijf.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?

Als een speler het e-mailadres vergeet dat ze hebben gebruikt om zich voor een account te registreren, moeten ze contact opnemen met de klantenondersteuning en een klantenservicemedewerker zal iedereen die hulp nodig heeft graag helpen.

Hoe controleer ik of ik al een Pelaa-account heb?

Spelers die denken dat ze al een account hebben bij Pelaa Casino moeten contact opnemen met de klantenservice. Een klantagent kan hun gegevens controleren en verifiëren. Op deze manier vermijdt een speler dat zijn account wordt gesloten.

Ik kan me niet registreren en ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Bij het registreren voor een account moeten spelers persoonlijke gegevens invoeren. Als er tijdens dit proces een fout optreedt, krijgen spelers in de meeste gevallen een zelfverklarende foutmelding. Als het probleem aanhoudt, raden we spelers aan contact op te nemen met de klantenservice.

Hoe vind ik mijn profielpagina?

Wanneer een speler inlogt, moet hij op het tabblad 'Mijn account' in de navigatiebalk bovenaan klikken. Dit brengt hen naar hun startpagina en van daaruit moeten ze op het tabblad Profiel in het zijmenu klikken.

Ik verloor de verbinding terwijl ik Live Blackjack aan het spelen was. Wat gebeurt er met de ronde?

Wanneer een speler zijn internetverbinding verliest tijdens het spelen van een Live Casino spel, gaat het spel gewoon door. De weddenschap van de speler wordt geregistreerd als een 'stand', wat verwijst naar het punt waarop de speler geen verdere actie onderneemt in het spel.

Hoe speel je roulette?

Roulette is een van de meest populaire spellen en Pelaa Casino heeft veel verschillende varianten hiervan toegevoegd. Dit zal het voor spelers gemakkelijker maken om hun favoriete variant van roulette te vinden. Hoe dan ook, we raden spelers aan om de regels van het spel te leren voordat ze beslissen om te spelen. Het goede nieuws is dat de game beschikbaar is in de fun-modus, zodat spelers de regels kunnen oefenen en een strategie kunnen ontwikkelen. Er zijn veel strategieën van populaire wiskundigen, en wie tijd besteedt om ze te leren, zal zijn winkansen drastisch verbeteren.

Hoe speel je Blackjack?

Blackjack is een ander populair spel dat vrij eenvoudige regels biedt die spelers in een mum van tijd kunnen leren. Bovendien brengt het spel zoveel spanning met zich mee en dat is vooral de reden waarom het enorm populair is geworden. Er zijn veel verschillende varianten van het spel beschikbaar bij Pelaa Casino. Spelers moeten de basisregels van het spel leren voordat ze besluiten om te spelen. Zodra ze de basisregels van het spel onder de knie hebben, kunnen ze zich aanpassen aan elke beschikbare variant. Het idee van Blackjack is om een hand te krijgen die dichter bij 21 ligt. Hun hand moet hoger zijn dan de hand van de dealer zonder over de 21 te gaan. De speler heeft een aantal verschillende opties beschikbaar die hem zullen helpen zijn hand te verbeteren zodra hij zijn eerste kaarten. Spelers kunnen naar het gedeelte Tafel Live Casino-spellen op deze website gaan om de specifieke regels met betrekking tot dit spel te lezen.

Hoe speel je Baccarat?

Baccarat is een heel eenvoudig spel met een paar regels die gemakkelijk te volgen zijn. Het spel wordt gespeeld met meerdere kaartspellen en de speler moet een hand hebben van 8 of 9 om de ronde te winnen. Spelers hebben de mogelijkheid om op hun handen in te zetten, maar ook op de hand van de bankier. Er is ook een derde inzetoptie, een weddenschap op een gelijkspel. Deze weddenschap biedt de hoogste uitbetaling en is aantrekkelijk, vooral voor beginners. Hoe dan ook, de gelijkspel-weddenschap zal zelden plaatsvinden, dus we raden spelers aan om deze weddenschap te vermijden.

Wat is Live Casino?

Live Casino brengt de ervaring van het spelen in een land-based casino zo dicht mogelijk. Bij het spelen van Live Dealer-spellen zullen spelers de actie voor hun ogen zien gebeuren. De spellen worden in realtime uitgevoerd door een Live Dealer en gestreamd naar de desktop of het mobiele apparaat van de speler. Spelers kunnen chatten met de dealer en met andere spelers via het chatvenster en dit voegt een sociaal element toe aan de hele spelervaring. Dealers staan altijd klaar om te chatten en vragen over het spel te beantwoorden. Wat spelers moeten onthouden, is dat de Live Dealer hen niet kan helpen met vragen over hun account. Ze hebben geen toegang tot spelersaccounts en persoonlijke informatie.

Kan ik meer dan één account hebben bij Pelaa Casino?

Spelers mogen slechts één account hebben bij Pelaa Casino.

Kan ik mijn accountactiviteit en transactiegeschiedenis bekijken?

Spelers kunnen hun accountactiviteit controleren wanneer ze op het tabblad Transacties onder Mijn account klikken. Als ze meer hulp nodig hebben, moeten ze contact opnemen met de klantenondersteuning, en een klantagent zal ze graag helpen.

Kan ik mijn abonnement op nieuwsbrieven en acties uitschakelen?

Ja, spelers kunnen zich uitschrijven als ze geen updates meer willen ontvangen van het casino. Ze hoeven alleen maar op de knop 'Afmelden' te klikken die in alle e-mails en sms-berichten te vinden is. Een andere manier is om hun meldingen bij te werken op het tabblad 'Mijn account'.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Een speler kan een wachtwoord vergeten, maar daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Spelers kunnen op de link Wachtwoord vergeten klikken en de eenvoudige instructies volgen. Een andere manier is om contact op te nemen met de klantenservice. Een medewerker helpt u graag verder.

Kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

Spelers mogen maximaal 5 verschillende betaalmethoden gebruiken om geld op hun rekeningen te storten. Het enige dat ze hoeven te doen, is op de knop Storten in de rechterbovenhoek te klikken en een keuze te maken uit de beschikbare keuzes.

Heeft Pelaa Casino een licentie?

Pelaa Casino heeft alle benodigde licenties om te werken. De website wordt beheerd door Genesis Global Limited, die werkt volgens de wetten van de Malta Gaming Authority met een licentienummer MGA/B2C/314/2015.

Zijn mijn gegevens beveiligd bij Pelaa Casino?

Pelaa Casino geeft de veiligheid van hun spelers de hoogste prioriteit. Ze gebruiken de nieuwste coderingstechnologie om ervoor te zorgen dat alle persoonlijke en financiële gegevens veilig zijn.

Kan ik sommige van mijn gegevens laten verwijderen?

Het casino kan gedurende 5 jaar geen informatie verwijderen of wijzigen die in zijn database is opgeslagen.

Kan ik een 3D Secure IPIN krijgen?

Spelers die een extra beschermingslaag willen, kunnen een 3D Secure IPIN aanvragen bij de bank- of kaartwebsite die hun creditcard heeft uitgegeven. Elke bank heeft een ander proces dat spelers moeten volgen.

Hoe een aanbetaling doen?

Spelers die voor echt geld willen spelen bij Pelaa Casino, moeten geld storten op hun account. Dit is een eenvoudig proces waarbij spelers naar de kassier moeten gaan, het gedeelte Storting moeten selecteren, de betalingsmethode moeten kiezen die ze willen gebruiken en het bedrag moeten invoeren dat ze willen storten. De fondsen zouden vrijwel onmiddellijk op hun rekening moeten worden weergegeven. Spelers die hun eerste storting op hun account doen, hebben recht op een zeer genereuze bonus die hun saldo drastisch zal verbeteren.

Is het gratis om een storting te doen?

Ja, spelers kunnen geld storten op hun rekeningen zonder dat ze daarvoor kosten hoeven te betalen.

Ik heb een storting gedaan, maar het geld staat niet op mijn rekening. Wat moet ik doen?

Het beste wat u in een dergelijk geval kunt doen, is contact opnemen met de klantenservice, zij zullen dit graag onderzoeken. Spelers moeten mogelijk een kopie van de transactie sturen om de klantagent te helpen erachter te komen wat er met het geld is gebeurd.

Welke stortingsmethoden zijn beschikbaar?

Pelaa Casino heeft verschillende betaalmethoden toegevoegd om het de spelers gemakkelijker te maken. Waar spelers rekening mee moeten houden, is dat niet alle betaalmethoden voor hen beschikbaar zullen zijn, afhankelijk van hun locatie. De beste manier om dit te controleren is door naar de kassier te gaan en alle beschikbare betaalmethoden zullen worden vermeld.

Mijn storting is mislukt. Waarom is dat zo?

Er zijn een aantal verschillende redenen voor mislukte stortingen en dit zijn de meest voorkomende:

  • Spelers die onjuiste betalingsgegevens opgeven, zullen hun transactie mislukken. Als de gegevens niet overeenkomen, zal de bank de overboeking automatisch weigeren.
  • Spelers die onjuiste CVV2/CVC2-beveiligingsnummers hebben opgegeven.
  • Spelers die onvoldoende saldo op hun account hebben staan. We raden spelers aan om te controleren of ze voldoende saldo op hun account hebben staan voordat ze proberen geld te storten.
  • Spelers die te veel actieve creditcards hebben. Ze mogen niet meer dan 5 actieve creditcards hebben waarmee ze geld kunnen storten.

Welke valuta ondersteunt Pelaaa?

Pelaa Casino accepteert verschillende valuta's om het spelers gemakkelijker te maken. Op dit moment zijn dit de valuta's die beschikbaar zijn USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW en UAH. Spelers moeten er rekening mee houden dat als ze eenmaal de valuta hebben gekozen en er een storting mee hebben gedaan, ze deze later niet meer kunnen wijzigen.

Brengt Pelaa kosten in rekening voor opnames?

Pelaa rekent een vergoeding van 2% voor opnames. In sommige gevallen kan de vergoeding lager zijn. Hoe dan ook, spelers zullen op de hoogte worden gebracht van het bedrag voordat de opname wordt verwerkt.

Kan ik mijn opname annuleren?

Zodra een speler een opname aanvraagt, is de status van de opname in behandeling. Gedurende deze tijd kunnen spelers naar Mijn account gaan en toegang krijgen tot het tabblad In afwachting van opnames. Wanneer het opnameverzoek wordt vrijgegeven, kunnen spelers het verzoek niet annuleren.

Wat is een bonus en wat zijn inzetvereisten?

Bonus is extra geld dat het casino aan spelers toekent om hun winkansen te vergroten. De grootte van de bonus kan variëren en zal zeker het saldo van de speler verdubbelen en in sommige gevallen zelfs verdrievoudigen. Alle stortingsbonussen worden geleverd met inzetvereisten waaraan spelers moeten voldoen voordat ze een opname kunnen aanvragen. Dit is het aantal keren dat spelers door de bonusfondsen moeten spelen. De welkomstbonus bij Pelaa Casino wordt geleverd met 40x inzetvereisten. Hoe dan ook, andere bonussen kunnen andere inzetvereisten hebben, dus spelers moeten de algemene voorwaarden begrijpen voordat ze een bonus accepteren.

Kan ik een bonus inleveren?

Spelers kunnen een bonus annuleren voordat ze een weddenschap plaatsen. Zodra ze een weddenschap hebben geplaatst, moeten ze het bonusgeld doorspelen om uitbetalingen te kunnen doen. Spelers mogen een bonus annuleren, zelfs nadat ze een weddenschap hebben geplaatst, maar hun tegoed wordt verbeurd verklaard.

Kan ik alle spellen spelen met mijn bonus?

Elke bonus heeft zijn beperkingen. Spelers wordt geadviseerd om de Algemene Voorwaarden te lezen voordat ze zelfs de bonus accepteren. Sommige spellen zullen niet 100% bijdragen aan het voldoen aan de inzetvereisten, en sommige spellen zijn uitgesloten van de bonusaanbieding.

Waarom zijn sommige promoties niet beschikbaar voor mij?

Sommige promoties zijn alleen beschikbaar voor spelers uit bepaalde landen of voor degenen die de specifieke betaalmethode gebruiken. Helaas kunnen sommige spelers die in bepaalde landen wonen, bepaalde aanbiedingen niet claimen.

Kan ik gratis games spelen?

Spelers mogen gratis games spelen bij Pelaa Casino in demo-modus. Het casino zal ze belonen met virtueel geld dat ze kunnen gebruiken om elk spel te spelen dat ze willen. Bijna alle spellen zijn beschikbaar in demo-modus, behalve Live Dealer Games.

Hoe speel ik op mijn mobiele telefoon?

Spelers hebben toegang tot hun Pelaa casino-account met hun draagbare apparaat. Het enige wat ze hoeven te doen is toegang te krijgen tot het casino via hun browser.

Van welke softwareleveranciers kan ik games spelen?

Pelaa casino werkt samen met veel verschillende softwareleveranciers om de beste spellen voor hun spelers te bieden. Enkele van de meest populaire softwareleveranciers zijn NetEnt, Microgaming, Quickspin en Evolution Gaming.

Hoe registreren voor een account?

Spelers kunnen zich registreren voor een account wanneer ze naar de officiële website van het casino gaan en op de knop Aanmelden klikken. Ze zullen wat persoonlijke informatie moeten invoeren om een account aan te maken, zoals naam, geboortedatum, e-mail, land van verblijf en mobiele telefoon. Zodra hun account is goedgekeurd, ontvangen spelers een e-mail met een bevestigingslink waarop ze moeten klikken om hun e-mailadres te bevestigen.

Hoe werkt de welkomstbonus?

Pelaa Casino biedt een zeer royale welkomstbonus voor hun spelers die zich registreren voor een account en hun eerste storting doen. De welkomstbonus wordt overgedragen op hun eerste vier stortingen en verhoogt het saldo tot $1.000. De bonus wordt geleverd met inzetvereisten waaraan spelers moeten voldoen voordat ze hun winst kunnen opnemen. We raden spelers aan om de algemene voorwaarden van elke bonus te lezen voordat ze deze accepteren.

Wanneer werd Pelaa Casino opgericht?

Pelaa Casino is sinds 2018 beschikbaar voor spelers.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenondersteuning?

Er zijn een aantal manieren waarop spelers contact kunnen opnemen met de klantenservice. De handigste manier is via de livechatfunctie, of ze kunnen een e-mail sturen.

Hoe sluit ik mijn Pelaa-account?

Spelers kunnen hun account sluiten als ze denken dat gokken hen problemen bezorgt of om welke reden dan ook. De beste manier om dat te doen is door contact op te nemen met de klantenondersteuning, die hen zal helpen een beter geïnformeerde beslissing te nemen.

Heb ik een bonuscode nodig voor de welkomstbonus?

De eerste welkomstbonus wordt aan het account toegevoegd zodra een speler een succesvolle overdracht heeft gedaan. Voor de tweede, derde en vierde welkomstbonus moeten spelers respectievelijk de volgende bonuscodes PELAA2, PELAA3 en PELAA4 gebruiken.

Biedt Pelaa een bonus zonder storting?

Op dit moment biedt Pelaa Casino geen bonus zonder storting aan hun spelers. Als dit in de toekomst verandert, zullen spelers hiervan op de hoogte worden gesteld.

Hoe kan ik geld opnemen van mijn rekening?

Spelers hebben verschillende opties om te gebruiken wanneer ze winsten van hun rekeningen willen opnemen. Het enige wat ze hoeven te doen is naar de kassier te gaan en vanuit het gedeelte Opname moeten ze de betaalmethode kiezen die ze willen gebruiken. Wat spelers hier in gedachten moeten houden, is dat ze dezelfde betalingsmethode moeten gebruiken voor opnames als degene die ze in de eerste plaats hebben gebruikt om te storten.

Pluspunten
Minpunten
- Veel beperkt land

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2018
BonussenBonussen (1)
Welkomstbonus
LandenLanden (24)
Bahrein
Bulgarije
Canada
China
Denemarken
Georgië
Koewijt
Mexico
Nieuw Zeeland
Nigeria
Noorwegen
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabië
Turkije
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Zuid Afrika
Zweden
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (1)
SoftwareSoftware (20)
SpellenSpellen (1)
StortingsmethodenStortingsmethoden (24)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillSofortTrustlyVisa
iDebit
instaDebit
TalenTalen (5)
Duits
Engels
Fins
Noors
Zweeds
ValutaValuta (25)
Bahreinse dinars
Britse ponden
Bulgaarse leva
Canadese dollars
Chinese yuan
Deense kroner
Euros
Georgische laris
Koewaiti dinars
Marokkaanse dirhams
Mexicaanse pesos
Nieuw Zeelandse dollars
Nigeriaanse nairas
Noorse kroner
Peruaanse nuevos soles
Poolse zlotys
Qatari rials
Roemeense lei
Russische roebels
Saudische riyals
Turkse Lira
US dollars
Venezuelaanse bolívars
Zuid Afrikaanse Rand
Zweedse kronor
VergunningenVergunningen (4)