Live chat:
Dit is 24/7 of beperkte uren, zorg ervoor dat de live chat beschikbaar is op de tijden dat je normaal zou spelen. De livechatfunctie is erg populair omdat het zorgt voor gemakkelijke en snelle antwoorden op alle vragen die zich kunnen voordoen. Deze instant-functie wordt sterk aanbevolen door de meeste spelers.
Ondersteuning e-mail:
Dit is een functie die bijna alle casino's bieden, houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren voordat u een reactie krijgt. Dit alles is echter een uitstekende service voor die minder dringende vragen, of als u nog vragen heeft voordat u zich aanmeldt. Dit is ook een kans om in contact te komen met een breder bereik van medewerkers buiten de klantenondersteuning.
Telefoon:
Veel online casino's hebben een telefoonoptie beschikbaar, maar houd er rekening mee dat ze uw netnummer mogelijk niet bedienen. Hoewel telefoons een onmiddellijk antwoord kunnen geven op eventuele dringende vragen. Dit kan ook worden beperkt tot bepaalde uren wanneer de telefoon wordt onderhouden, eventuele extra kosten voor het gebruik van een telefoonlijn.
FAQ:
Voor veel veelvoorkomende vragen is het gebruikelijk dat online casino's een FAQ-sectie opzetten waar de spelers de antwoorden op deze meer voorkomende vragen kunnen vinden. Op deze manier kunnen spelers contact met de staf vermijden en zelf hun vragen adequaat beantwoorden