Lucky Days Online Casino Review - FAQ

Age Limit
Lucky Days
Lucky Days is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
MasterCardVisaTrustly
Trusted by
Curacao

FAQ

We hebben de meest gestelde vragen over Lucky Days casino verzameld. Ontdek hier alle antwoorden.

Hoe kan ik mijn account heropenen?

Spelers die hun account voor een bepaalde periode hebben gesloten en de periode is afgelopen, kunnen hun account opnieuw openen. De beste manier is om contact op te nemen met de klantenservice en zij zullen iedereen in nood helpen. Spelers die hun account permanent hebben gesloten, kunnen deze niet opnieuw openen.

Waarom is mijn account geblokkeerd?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een account wordt gesloten. Spelers die vaak proberen in te loggen met het verkeerde wachtwoord kunnen een nieuw wachtwoord aanvragen door gebruik te maken van de reset wachtwoord optie. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Spelers die hun wachtwoord zijn vergeten, kunnen dit eenvoudig opnieuw instellen. Klik eenvoudig op Inloggen en vervolgens op Wachtwoord vergeten en volg de eenvoudige instructie. Er wordt een e-mail verzonden met een link waarop spelers moeten klikken om hun wachtwoord opnieuw in te stellen.

Kan ik meer dan één account hebben bij Lucky Days?

Spelers kunnen slechts één account hebben bij Lucky Days Casino. Spelers die meerdere accounts aanmaken om te profiteren van het welkomstaanbod, lopen het risico dat al hun accounts worden opgeschort.

Hoe verifieer ik mijn account?

Spelers moeten hun account verifiëren voordat ze een opname kunnen aanvragen. Om dat te doen, moet men kopieën van juridische documenten opsturen en zodra het casino ze goedkeurt, hoeven ze de verificatieprocedure niet opnieuw te doorlopen. Spelers moeten naar Instellingen gaan en vervolgens op het tabblad Verifiëren klikken en de eenvoudige instructies volgen.

Hoe lang duurt het voordat mijn account is geverifieerd?

Het duurt meestal niet meer dan 24 uur. Hoe dan ook, in sommige gevallen kan het bedrijf wat aanvullende documenten nodig hebben en als ze dat doen, kan dit iets langer duren. Wat hier goed is, is dat zodra het verificatieproces is voltooid, spelers het niet opnieuw hoeven te doorlopen. Het bedrijf behoudt zich hoe dan ook het recht voor om op elk moment aanvullende documenten op te vragen.

Waarom heb ik mijn bonus niet ontvangen?

Bij Lucky Days Casino moeten spelers elke bonus claimen voordat deze beschikbaar komt. Dit kan worden gedaan in het gedeelte Kassier en spelers die het moeilijk vinden, kunnen contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn bonusgeld opnemen?

Spelers kunnen hun bonuswinst alleen opnemen nadat ze aan de inzetvereisten hebben voldaan. Als een speler een opname aanvraagt voordat hij de bonus vrijspeelt, lopen ze het risico dat hun bonusgeld ongeldig wordt verklaard.

Wat zijn de inzetvereisten voor de welkomstbonus?

Waar spelers zich van bewust moeten zijn, is dat alle bonussen inzetvereisten hebben en dat ze de voorwaarden van elke bonus moeten doorlopen voordat ze deze accepteren. De welkomstbonus bij Lucky Days wordt geleverd met 25x inzetvereisten.

Heeft de bonus een vervaldatum?

Ja, alle bonussen hebben een vervaldatum die in de promotie wordt vermeld. De welkomstbonus moet binnen 30 dagen worden vrijgespeeld.

Hoe lang duurt het voordat mijn storting op mijn rekening verschijnt?

Stortingen worden meestal direct bijgeschreven. Zodra een speler een storting heeft gedaan en de transactie is gelukt, zou het geld onmiddellijk op de spelersrekening moeten verschijnen. Als de aanbetaling na een tijdje niet is bijgeschreven, moet u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen het probleem onderzoeken.

Mijn aanbetaling wordt geweigerd. Waarom is dat zo?

Als de aanbetaling van een speler wordt geweigerd, moeten ze een aantal dingen onderzoeken. In de meeste gevallen komt dat doordat de spelers de verkeerde gegevens invoeren. Als dit niet het probleem is, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat een opname is verwerkt?

Elke opname wordt binnen 24 uur verwerkt, op voorwaarde dat het account van de speler is geverifieerd. Zodra de opname is verwerkt, hangt het van de betaalmethode af hoe lang het duurt voordat de speler zijn geld ontvangt. Sommige betaalmethoden bieden directe opnames, terwijl het voor andere tot 5 dagen kan duren.

Is Lucky Days een casino met licentie?

Lucky Days heeft alle benodigde licenties om te werken. Het casino heeft een licentie om online gokactiviteiten uit te voeren door de regering van Curaçao onder licentie 365/JAZ, sublicentie GLH-OCCHKTW0710292018 en door de Kahnawake Gaming Commission, licentienummer: #00858 (uitgegeven op 27 mei 2020)

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Lucky Days Casino maakt gebruik van de nieuwste coderingstechnologie om ervoor te zorgen dat alle gegevens veilig zijn.

Zijn de spellen bij Lucky Days Casino eerlijk?

Lucky Days gebruiken een Random Number Generator, wat betekent dat ze de uitkomst van een bepaald spel niet kunnen beïnvloeden. Dankzij de licenties die ze hebben, worden ze gecontroleerd door externe organisaties om een eerlijke speelervaring te bieden.

Kan ik mijn stortingen, opnames en spelgeschiedenis bijhouden?

Spelers kunnen een overzicht krijgen van hun recente activiteit en hoeveel ze hebben uitgegeven en gewonnen. Ze moeten naar de Kassier gaan en ze zullen alle activiteiten van de afgelopen 3 maanden op hun account vinden.

Kan ik mijn e-mail uitsluiten van aanbiedingen?

Zodra een speler zich registreert voor een account, wordt hij automatisch aangemeld voor het ontvangen van promotionele e-mails. Als ze geen promotiemateriaal willen ontvangen, kunnen ze hun voorkeurscommunicatiekanalen wijzigen door naar Mijn account te gaan.

Is gokken veilig?

Spelers die hun driften kunnen beheersen, kunnen veilig gokken in het casino en een leuke tijd hebben. Hoe dan ook, bepaalde spelers zien gokken als een manier om geld te verdienen, dus beginnen ze een ongezonde gewoonte en gokken ze met het geld dat ze voor andere dingen zouden moeten uitgeven, zoals eten en rekeningen. Lucky Days Casino heeft een sectie Verantwoord spelen die tools biedt om spelers te helpen hun gokgewoonten onder controle te houden.

Kan ik mijn account sluiten?

Spelers kunnen hun accounts voor een bepaalde periode sluiten om zich op andere aspecten van hun leven te concentreren. Zodra de periode is verstreken, kunnen ze hun rekeningen weer heropenen. De andere beschikbare optie is om een account permanent te sluiten, en spelers die deze stap nemen, kunnen hun account niet opnieuw openen.

Is er een no-deposit bonus bij het casino?

Op dit moment biedt Lucky Days geen bonus zonder storting. Maar hun welkomstaanbod is iets dat niemand mag missen. De welkomstbonus wordt overgedragen over de eerste vier stortingen en kan iemands account verhogen tot $1000.

Wat voor spellen kan ik spelen in het casino?

Het grootste deel van de spellen bij Lucky Days Casino behoort tot online videoslotspellen. Spelers die van tafelspellen houden, hebben ook een paar variaties om uit te kiezen, zoals Roulette, Blackjack of Poker.

Hoe lang duurt het voordat een account is geverifieerd?

Zodra een speler alle benodigde documenten heeft verzonden, heeft het casino maximaal 24 uur nodig om een account te beoordelen en goed te keuren. Mocht het bedrijf nog wat aanvullende documenten nodig hebben, dan kan de verificatieprocedure wat langer duren.

Biedt Lucky Days Casino bonussen en promoties?

Ja, spelers bij Lucky Days Casino hebben recht op een zeer royale welkomstbonus. Zodra ze klaar zijn met het welkomstaanbod, zullen ze tal van andere promoties en aanbiedingen ontvangen.

Kan ik gratis games spelen?

Ja, spelers in het casino kunnen de meeste spellen in de fun-modus spelen. Dit betekent dat het casino ze zal belonen met virtueel geld dat ze kunnen gebruiken om elk spel te spelen dat ze willen. Het enige nadeel hier is dat ze aan het einde van een sessie geen geld kunnen opnemen.

Dit is een geweldige manier om te leren hoe een spel werkt en om de regels te oefenen. De enige spellen die niet beschikbaar zijn in de fun-modus zijn de spellen uit de Live Dealer-sectie.

Kan ik op mijn mobiel spelen?

Lucky Days is een mobielvriendelijk casino. Dit betekent dat spelers op elk moment dat ze willen spelen toegang hebben tot hun accounts vanaf hun draagbare apparaten. Het is niet nodig om een app te downloaden omdat het casino gemakkelijk toegankelijk is vanuit een browser.

Kan ik spelen bij Lucky Days Casino uit Canada?

Ja, spelers uit Canada zijn welkom om in het casino te spelen en bovendien ontvangen ze een welkomstbonus wanneer ze storten op hun nieuwe account.

Hoe contact opnemen met het casino?

De handigste manier om in contact te komen met een casinovertegenwoordiger is via de livechatfunctie. Spelers kunnen ook een e-mail sturen naar help@luckydays.com.

Kan ik in het casino spelen zonder bonus?

Spelers die niet met bonusgeld willen spelen, kunnen dat doen. Meestal houden spelers niet van de inzetvereisten die bij de welkomstbonus horen, dus kiezen ze ervoor om de aanbieding niet te claimen. Hoe dan ook, de bonus zal je balans drastisch verbeteren en je in staat stellen om nog meer spellen te spelen dan normaal.

Waarom kan ik mijn winst niet opnemen?

Er kunnen een aantal dingen zijn waarom een speler zijn winst niet kan opnemen. Het is mogelijk dat ze niet over het benodigde geld beschikken of dat ze de bonus niet hebben vrijgespeeld. Als dit niet het probleem is, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice en zij zullen het probleem onderzoeken.

Ik heb een bonus geclaimd, maar deze is niet bijgeschreven. Wat moet ik doen?

Als dit een speler overkomt, is er mogelijk een actieve promotie in behandeling. Spelers kunnen bijvoorbeeld geen gratis spins claimen als hun welkomstbonus nog actief is. Als dit niet het geval is, is het een goed idee dat de speler contact opneemt met de klantenservice.

Zijn er kosten verbonden aan het storten?

Lucky Days Casino brengt geen kosten in rekening wanneer spelers een storting of opname doen.

Biedt het casino een VIP-club aan?

Helaas heeft Lucky Days op dit moment geen VIP-club. En in de toekomst kan dit veranderen en wordt elke speler op de hoogte gebracht.

Heb ik een bonuscode nodig voor de welkomstbonus?

Lucky Days Casino biedt een zeer royale welkomstbonus voor hun nieuwe spelers. Het enige dat u hoeft te doen, om de welkomstbonus te claimen, is door de vereiste storting te doen en het geld zal worden overgemaakt naar uw account. Er is geen bonuscode nodig.

Hoe geld opnemen van mijn rekening?

Het opnemen van winsten bij Lucky Days Casino is heel eenvoudig. Wat spelers moeten doen, is naar hun account gaan en op Kassier klikken. Kies het gedeelte Opnemen, klik op de betaalmethode die ze willen gebruiken en voer het bedrag in dat ze willen opnemen. Het is erg belangrijk om aan de inzetvereisten te voldoen voordat u een opname aanvraagt.

Total score8.5
Pluspunten

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2019
BonussenBonussen (7)
Cashback BonusGratis Spins BonusMatch BonusStortingsbonusVIP BonusWekelijkse BonusWelkomstbonus
LandenLanden (6)
CanadaDuitsland
Nieuw Zeeland
Noorwegen
Oostenrijk
Thailand
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (24)
SpellenSpellen (17)
StortingsmethodenStortingsmethoden (12)
ATMBank transferBitcoin
Crypto
EcoPayz
Help2Pay
MasterCard
QR Code
TrustlyVisa
Visa Debit
Visa Electron
TalenTalen (6)
Duits
Engels
Japans
Nederlands
Noors
Thais
ValutaValuta (7)
Canadese dollars
Euros
Japanse yen
Nieuw Zeelandse dollars
Noorse kroner
Thaise baht
US dollars
VergunningenVergunningen (1)