Kassu Casino recensie - FAQ

Age Limit
Kassu
Kassu is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

FAQ

Lees de lijst met alle FAQ's die door CasinoRank zijn verzameld van spelers van Kassu.

Hoe stel ik een dagelijkse stortingslimiet in?

Spelers kunnen op elk moment limieten aan hun stortingen toevoegen. Spelers kunnen dat zelf doen, of ze kunnen de klantenservice om hulp vragen.

Kan ik zelfuitsluiting annuleren?

Spelers uit alle landen kunnen verzoeken om zelfuitsluiting te annuleren, behalve spelers uit het VK. Om dit te doen, moeten spelers een gedetailleerd schriftelijk verzoek indienen. Spelers hebben een afkoelingsperiode van 7 dagen die wordt ingeschakeld na de annulering van de zelfuitsluitingsperiode. Spelers uit het VK zullen hun account op geen enkel moment opnieuw kunnen activeren, ze zullen moeten wachten tot de zelfuitsluitingsperiode is afgelopen.

Hoe inschrijven voor Gamstop?

Spelers moeten naar Gamstop waar ze enkele persoonlijke gegevens kunnen invoeren om zich aan te melden. Zodra ze dat doen, ontvangen ze een e-mail met een samenvatting van alle details van hun zelfuitsluiting van gokken.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, spelers mogen hun account sluiten om welke reden dan ook. Ze kunnen contact opnemen met de klantenservice via de Live Chat-functie en zullen hen helpen met het proces.

Hoe lang duurt het om een opname te verwerken?

Zodra een speler een opname aanvraagt, zal Kassu Casino het verzoek binnen 72 uur verwerken.

Hoe een aanbetaling doen?

Om bij Kassu Casino te spelen, moeten spelers eerst een storting doen. Dit is een eenvoudig proces dat slechts een paar minuten duurt. Spelers moeten op de Stortingsknop klikken die zich rechtsboven bevindt, of ze kunnen naar de Kassier gaan en op het Stortingsgedeelte klikken. Voer het bedrag in dat ze willen storten en bevestig de overschrijving. Het geld zou bijna onmiddellijk op de spelersrekening moeten staan.

Kan ik onjuiste persoonlijke gegevens wijzigen?

Spelers kunnen enkele persoonlijke gegevens wijzigen. Ze kunnen in ieder geval om veiligheidsredenen hun naam, geboortedatum en land van verblijf niet wijzigen.

Hoe kan ik controleren of ik een account heb bij Kassu Casino?

Spelers die denken dat ze al een account hebben bij Kassu Casino kunnen contact opnemen met het casino via de Live Chat-functie. De Customer Agent kan hun gegevens controleren en verifiëren.

Ik heb problemen met het registreren voor een account. Wat moet ik doen?

Vrijwel alle foutmeldingen spreken voor zich. Hoe dan ook, als een speler een hardnekkig probleem tegenkomt, kun je in een situatie als deze het beste contact opnemen met de klantenservice voor hulp.

Wat is Live Casino?

Live Casino verwijst naar tafelspellen die worden gestreamd vanuit een studio of een casino op het vasteland. Dit is de ultieme toevoeging aan elk casino waarmee spelers hun favoriete spellen in realtime kunnen spelen met een echte dealer. De spellen worden gehost door professionele Live Dealers om de ervaring van een echt casino na te bootsen.

Wat is de functie van het live casino chatvenster?

In alle live casinospellen hebben spelers de mogelijkheid om met de dealer te chatten. Ze kunnen dat doen met behulp van de livechatfunctie. En niet alleen met de live dealer, maar spelers kunnen ook met de andere spelers praten.

Hoe een aanbetaling doen?

Om voor echt geld te spelen, moeten spelers een storting doen. Ze kunnen dat doen wanneer ze in een spel op de knop Storten klikken en rechtsboven op elke pagina. Spelers kunnen ook naar de Kassier gaan en het Stortingsgedeelte kiezen, de betalingsmethode kiezen en het bedrag invoeren dat ze willen storten. Er zijn veel verschillende betalingsmethoden beschikbaar voor spelers en zodra de overdracht is gelukt, zou het geld vrijwel onmiddellijk op hun rekening moeten staan.

Is het gratis om een storting te doen?

Kassu Casino brengt geen kosten in rekening voor stortingen en opnames.

Ik heb een storting gedaan, maar het geld staat niet op mijn rekening. Wat moet ik doen?

Wat spelers moeten doen als hen zoiets overkomt, is ervoor zorgen dat het geld van hun bankrekening is afgeschreven. Als het geld is afgeschreven, moet u contact opnemen met de klantenservice, zodat zij het probleem kunnen traceren en oplossen. In sommige gevallen heeft de Customer Agent een kopie van de transactie nodig.

Welke stortingsmethoden zijn beschikbaar bij Kassu Casino?

Kassu Casino heeft veel verschillende betaalmethoden toegevoegd om spelers uit verschillende landen tegemoet te komen. Hoe dan ook, sommige betaalmethoden zijn mogelijk niet voor iedereen beschikbaar. U kunt het beste naar de sectie Kassier en Storting gaan en de volledige lijst met betalingsmethoden bekijken.

Waarom is mijn storting mislukt?

Mislukte stortingen kunnen verschillende redenen hebben, en dit zijn de meest voorkomende:

  • Spelers die onjuiste betalingsgegevens opgeven, hebben mislukte transacties. Dit is een van de meest voorkomende redenen en als de gegevens van de speler niet overeenkomen met de bank of de betalingsprovider zal de transactie automatisch weigeren.
  • Spelers die onjuiste CVV2/CVC2-beveiligingsnummers hebben ingevoerd.
  • Spelers die onvoldoende saldo op hun account hebben staan.
  • Spelers die meer dan 5 actieve creditcards hebben, kunnen mogelijk geen storting doen.

Welke valuta worden geaccepteerd bij Kassu Casino?

Kassu Casino accepteert de volgende valuta: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK , HUF, PEN, KRW en UAH.

Kan ik een opname annuleren?

Ja, spelers kunnen een opname annuleren terwijl deze nog in behandeling is. Zodra een speler een opname aanvraagt, heeft het casino enige tijd nodig om de gameplay voor onregelmatigheden te verwerken. Gedurende deze tijd kunnen spelers de opname annuleren en wordt het geld teruggestort op hun account.

Wat is een bonus en wat zijn inzetvereisten?

Een bonus is extra geld dat het casino aan zijn spelers geeft. Op deze manier stellen ze hun spelers in staat om hun winkansen te vergroten. De grootte van de bonus kan variëren en bijna elke bonus heeft inzetvereisten. Spelers moeten aan de inzetvereisten voldoen voordat ze geld kunnen opnemen.

Kan ik alle spellen spelen met de welkomstbonus?

De welkomstbonus heeft enkele beperkingen en spelers moeten ervoor zorgen dat ze de algemene voorwaarden van elke bonus begrijpen voordat ze deze accepteren. Waar spelers op moeten letten als ze de welkomstbonus spelen, is dat niet alle spellen zullen bijdragen aan de inzetvereisten.

Kan ik gratis games spelen?

Bijna alle spellen bij Kassu Casino zijn beschikbaar in de fun-modus. Hierdoor kunnen spelers spellen uitproberen zonder te hoeven storten. Dit is een geweldige kans om de regels van het spel te leren en een strategie te oefenen zonder hun eigen geld uit te geven. De enige spellen die niet beschikbaar zijn in de fun-modus zijn live casinospellen.

Hoe speel je games op mobiel?

Kassu Casino heeft een mobiel platform waarmee spelers toegang hebben tot hun accounts op hun draagbare apparaten. Er is op dit moment geen app die ze kunnen downloaden, maar ze kunnen wel hun browser gebruiken.

Hoe activeer je gratis spins?

Spelers hoeven hun gratis spins niet te activeren, het enige wat ze hoeven te doen is het spel te openen en de gratis spins wachten daar op hen.

Wat gebeurt er als ik de internetverbinding verlies tijdens het spelen?

Er is niets om je zorgen over te maken als je de internetverbinding verliest tijdens het spelen. Het casino pauzeert het spel en de volgende keer dat een speler verbinding maakt, gaat hij verder waar hij was gestopt.

Kan ik tafelspellen spelen bij Kassu Casino?

Bij Kassu kunnen spelers verschillende tafelspellen vinden om te spelen. Voor de ultieme ervaring kunnen ze de spellen spelen in het Live Casino-gedeelte. Sommige van de spellen die ze in het casino kunnen spelen, zijn Auto Roulette La Partage, Atlantic City Blackjack, Big Win Baccarat en Big Bad Beasts.

Van welke providers kan ik spellen spelen bij Kassu Casino?

Kassu werkt samen met enkele van de meest populaire softwareleveranciers om de beste games te brengen. Enkele van de softwareleveranciers zijn NetEnt, Microgaming, Play'N Go, Push Gaming, Skywind Group en Red Tiger Gaming.

Is Kassu Casino veilig?

Kassu Casino heeft alle benodigde licenties om te werken. Ze hebben een licentie van Malta Gaming Authority en de UK Gambling Commission die boekdelen spreekt over het casino, en spelers kunnen erop vertrouwen dat hun persoonlijke en financiële informatie veilig is. En dat is niet alles, al hun spellen zijn eerlijk en alle uitkomsten zijn willekeurig.

Kunnen spelers uit de VS lid worden van Kassu Casino?

Op dit moment kunnen spelers uit de VS en zijn territoria niet lid worden van het casino.

Wat zijn de inzetvereisten voor de welkomstbonus?

Elke bonus bij Kassu Casino wordt geleverd met inzetvereisten waaraan spelers moeten voldoen voordat ze een opname kunnen aanvragen. De welkomstbonus wordt geleverd met 40 keer inzetvereisten.

Kan ik meer dan één account hebben bij Kassu Casino?

Kassu Casino staat spelers toe om slechts één account te hebben.

Zijn er kosten verbonden aan transacties?

Er zijn geen kosten verbonden aan stortingen en opnames bij Kassu Casino.

Wat is de wachttijd voor een opname?

Zodra een speler een opname aanvraagt, zal het casino tussen de 24 en 72 uur nodig hebben om de gameplay te beoordelen, voordat ze de opname kunnen vrijgeven.

Hoe kan ik mijn account verifiëren?

Om je account te verifiëren, moeten spelers kopieën van juridische documenten opsturen om dit te doen. Ze moeten hun identiteit, adres en betaalmethode verifiëren. Dit is cruciaal voor elk casino-account, en als spelers hun account niet verifiëren, kunnen ze hun winst niet opnemen. Het goede nieuws is dat als een speler zijn account eenmaal heeft geverifieerd, hij dat niet nog een keer hoeft te doen. Hoe dan ook, het casino behoudt zich het recht voor om op elk moment aanvullende documenten op te vragen die zij nodig achten.

Welke bonusvoorwaarden zullen spelers tegenkomen?

Voordat spelers een bonus accepteren, moeten ze de algemene voorwaarden van de bonus begrijpen voordat ze deze accepteren. De welkomstbonus bij Kassu Casino wordt geleverd met 40 keer inzetvereisten. Een ander ding dat spelers moeten onthouden, is dat stortingen die zijn gedaan met Skrill en Neteller niet in aanmerking komen voor de welkomstbonus.

Heb ik een tweede account nodig om op mijn mobiel te spelen?

Spelers hebben geen ander account nodig voor hun draagbare apparaten. Ze hebben toegang tot hun account via hun mobiel via hun browser.

Kan ik een pauze nemen van het gokken?

Spelers kunnen een pauze nemen van het gokken wanneer ze denken dat het nodig is. Kassu Casino biedt verschillende tools die spelers kunnen gebruiken, zoals een bedenktijd en zelfuitsluitingsperiode. Spelers kunnen het beste contact opnemen met de klantenservice, zij zullen hen helpen een beter geïnformeerde beslissing te nemen.

Hoe kan ik mijn account sluiten?

Spelers kunnen hun account sluiten als ze het niet meer willen gebruiken, of als ze denken een gokprobleem te hebben. Nogmaals, het beste is om contact op te nemen met de klantenservice, zij zullen spelers helpen hun accounts te sluiten.

Heeft Kassu Casino zustersites?

Kassu Casino behoort tot de Genesis Global-groep die meer casino's onder zijn hoede heeft.

Hoe de mobiele app downloaden?

Op dit moment heeft Kassu Casino geen mobiele app die spelers kunnen downloaden. Ze hebben in ieder geval op elk moment toegang tot hun account vanaf hun mobiel, zolang ze maar een internetverbinding hebben.

Wat is de welkomstbonus bij Kassu Casino?

Kassu Casino biedt een zeer royale welkomstbonus aan al hun spelers die zich registreren voor een account en hun eerste storting doen. De welkomstbonus bij Kassu Casino wordt overgedragen op de eerste vier stortingen van de speler en zal het saldo van de speler verhogen tot $1.500 en bovendien ontvangen ze 300 gratis spins. De welkomstbonus werkt als volgt:

  • De eerste keer dat een speler een storting doet, ontvangt hij een 100% gelijke stortingsbonus tot $300 en 300 gratis spins.
  • De tweede keer dat een speler een storting doet, ontvangt hij een 50% gelijke stortingsbonus tot $400.
  • De derde keer dat een speler een storting doet, ontvangt hij een stortingsbonus van 25% tot $400.
  • De vierde keer dat een speler een storting doet, ontvangt hij een stortingsbonus van 25% tot $400.

Wat is het minimale opnamebedrag bij Kassu Casino?

Het minimumbedrag dat spelers kunnen opnemen, is afhankelijk van de betaalmethode die ze gebruiken. Het beste wat je hier kunt doen, is naar de Kassier gaan en het gedeelte Opnemen selecteren, en naast elke betaalmethode zullen ze alle benodigde informatie vinden.

Kunnen Britse spelers een account aanmaken?

Ja, Kassu Casino accepteert spelers uit het VK. Bovendien heeft het casino een licentie van de UK Gambling Commission.

Kan ik geld storten met e-wallets?

Ja, Kassu Casino accepteert verschillende e-wallets die spelers kunnen gebruiken om hun rekeningen te storten. Op dit moment zijn dit de portefeuilles die worden geaccepteerd: Trustly, ecoPayz, Skrill, Paypal en Neteller.

Ik kan de Live Chat-optie niet zien. Waarom is dat zo?

De Live Chat-optie is alleen beschikbaar voor geregistreerde spelers. Als je nog geen account hebt bij Kassu Casino, kun je je binnen een paar minuten registreren voor een account. Houd er rekening mee dat spelers die een account aanmaken bij het casino en hun eerste storting doen recht hebben op een zeer royale welkomstbonus.

Kan ik jackpotspellen spelen bij Kassu Casino?

Ja, er zijn veel verschillende jackpotspellen beschikbaar in het casino. Enkele van de meest populaire zijn Hall of Gods, Mega Moolah en Divine Fortune, om er maar een paar te noemen.

Total score8.3
Pluspunten
Minpunten
- Live chat niet beschikbaar voor niet-geregistreerde spelers

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2019
BonussenBonussen (1)
Welkomstbonus
LandenLanden (15)
Bulgarije
Canada
Finland
Ierland
Ijsland
Kroatië
Malta
Mexico
Nieuw Zeeland
Noorwegen
Ukraine
Verenigd Koninkrijk
Zuid Afrika
Zuid Korea
Zweden
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (1)
SoftwareSoftware (16)
SpellenSpellen (4)
StortingsmethodenStortingsmethoden (26)
Apple Pay
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Euteller
GiroPay
Google Pay
Interac
JetonMaestroMasterCardMuchBetterNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillSofortTrustlyVisa
iDebit
instaDebit
TalenTalen (4)
Engels
Fins
Noors
Zweeds
ValutaValuta (24)
Bahreinse dinars
Britse ponden
Bulgaarse leva
Canadese dollars
Chinese yuan
Croatische kunas
Deense kroner
Euros
Georgische laris
Koewaiti dinars
Mexicaanse pesos
Nieuw Zeelandse dollars
Nigeriaanse nairas
Noorse kroner
Peruaanse nuevos soles
Qatari rials
Roemeense lei
Russische roebels
Saudische riyals
Turkse Lira
UAE dirhams
US dollars
Zuid Afrikaanse Rand
Zweedse kronor
VergunningenVergunningen (3)