Genesis Casino recensie - FAQ

Age Limit
Genesis
Genesis is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
SkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

FAQ

We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen over Genesis Casino verzameld in onze FAQ.

Wanneer kan ik mijn gratis spins verwachten?

Zodra je een account hebt geopend en een storting hebt gedaan, ontvang je binnen 24 uur de eerste batch van 30 gratis spins.

Hoe lang duurt het opnameproces?

Het hangt allemaal af van de methode die u gebruikt om geld op te nemen. Het casino verwerkt opnames tussen 24 en 72 uur.

Hoe lang duurt het om een account te verifiëren?

Zodra het casino alle vereiste documenten heeft ontvangen, wordt uw account tussen 48 en 72 uur geverifieerd.

Wat gebeurt er als ik mijn internetverbinding verlies terwijl ik live games speel?

Als je de internetverbinding verliest terwijl je live tafelspellen speelt, gaat het spel gewoon door. Als je niet meteen opnieuw verbinding kunt maken, wordt je weddenschap als 'stand' gelogd, en dit betekent dat je op dat moment geen verdere actie onderneemt. Zodra u uw internetverbinding weer heeft, kunt u alle weddenschappen bekijken die in uw spelgeschiedenis zijn geplaatst.

Kan ik de live dealer vragen als ik vragen heb over mijn account?

De live dealer heeft geen toegang tot uw account en uw persoonlijke gegevens. U kunt hen vragen stellen over de strategieën van het spel dat u speelt, maar niet over uw account. Als je vragen hebt over je account, neem dan contact op met de klantenservice en dat kan via livechat, telefoon of e-mail.

Verantwoord spelen - Ik ben van gedachten veranderd over mijn zelfuitsluiting. Kan ik het annuleren?

Als je een speler uit het VK bent, kun je je zelfuitsluiting niet annuleren, andere spelers kunnen dat wel. U moet een verzoek schrijven met zoveel mogelijk details waarom u uw account wilt heropenen. U heeft 7 dagen bedenktijd, zodat u uw beslissing kunt heroverwegen. Spelers uit het VK moeten wachten tot de periode van zelfuitsluiting is afgelopen voordat ze toegang kunnen krijgen tot hun accounts.

Verantwoord spelen - Wat te doen als de periode van zelfuitsluiting afloopt?

Zodra de zelfuitsluitingsperiode is verstreken, wordt uw account automatisch opnieuw geopend. Inwoners van het VK moeten een verzoek indienen om hun account opnieuw te openen.

Verantwoord spelen - Kan ik mijn account permanent sluiten?

Als u uw account permanent wilt sluiten, moet u contact opnemen met de klantenservice op: support@genesiscasino.com

Verantwoord spelen - Hoe inschrijven voor GAMSTOP?

Als je je wilt aanmelden voor GAMSTOP, moet je naar www.gamstop.co.uk en voer enkele persoonlijke gegevens in, zoals uw naam, geboortedatum en e-mailadres, om er maar een paar te noemen. U ontvangt binnen 24 uur een e-mail en zodra u dit doet, wordt uw zelfuitsluitingsperiode van kracht.

Verantwoord spelen - Hoe sluit u zichzelf uit van gokken?

Als je denkt dat je gokgewoonte uit de hand loopt, is het een goed idee om het wat rustiger aan te doen. U kunt uw account voor een periode van minimaal 7 dagen tot maximaal een jaar afsluiten. Wanneer u uw account weer wilt openen, moet u 7 dagen wachten, dit is een bedenktijd. Spelers uit het VK kunnen een time-outperiode nemen tussen 1 en 45 dagen of zelf om zichzelf uit te sluiten van gokken voor een periode van 6 maanden. Tijdens de zelfuitsluitingsperiode wordt uw account in geen geval opnieuw geactiveerd. U kunt in deze periode ook niet inloggen op uw account. We raden je aan om jezelf voor je eigen bestwil uit te sluiten van andere accounts bij verschillende bedrijven. U kunt ook software installeren die u de toegang tot een goksite verbiedt. We raden je aan om contact op te nemen met de klantenservice voordat je verdere stappen onderneemt.

Kan ik mijn onjuiste persoonlijke gegevens wijzigen?

U mag enkele persoonlijke gegevens wijzigen als u van mening bent dat u een fout heeft gemaakt tijdens het registratieproces. U moet inloggen op uw account en het profieltabblad selecteren. U kunt om veiligheidsredenen uw naam, geboortedatum en woonland niet wijzigen. Als u meer hulp nodig heeft, moet u contact opnemen met de klantenondersteuning.

Wat te doen als ik het e-mailadres ben vergeten dat ik heb gebruikt om me te registreren voor het casino?

Als je je e-mailadres bent vergeten dat je gebruikte toen je je voor het eerst registreerde voor het casino, moet je een e-mail sturen naar support@genesiscasino.com en het hooggekwalificeerde team van Genesis casino zal u helpen.

Ik denk dat ik al een account heb bij Genesis Casino. Hoe kan ik controleren of dat waar is?

Als je denkt dat je al een account hebt bij Genesis Casino, maar je bent de inloggegevens niet meer vergeten, neem dan contact op met de klantenondersteuning op support@genesiscasino.com en het team kan uw gegevens controleren en verifiëren. Zo voorkom je dat je account wordt gesloten.

Wat gebeurt er als men problemen heeft op de registratiepagina?

Meestal als u een foutmelding krijgt, wordt in sommige gevallen uitgelegd wat u moet doen. Als u aanhoudende problemen ondervindt bij het registreren voor het casino, dient u contact op te nemen met de klantenondersteuning en zij zullen u helpen en u helpen bij het voltooien van de registratie.

Hoe vind ik mijn profielpagina?

Het eerste dat u hoeft te doen, is inloggen op uw account en vervolgens naar het tabblad 'Mijn account' gaan dat u in de bovenste navigatiebalk kunt vinden. Hiermee gaat u naar uw startpagina en van daaruit vindt u het tabblad Profiel in het zijmenu.

Is het mogelijk om meer dan één account te hebben?

Elke gebruiker mag slechts één account hebben. Het casino behoudt zich het recht voor om dubbele accounts te verwijderen.

Is het mogelijk om de rekening- en transactiegeschiedenis te controleren?

Wanneer u naar Mijn account gaat en op het tabblad Transacties klikt, kunt u uw accountactiviteit zien. Als u meer hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met de klantenondersteuning.

Aan wie moet ik vragen als ik vragen heb over mijn account?

Elke keer dat u problemen of vragen heeft met betrekking tot uw account, kunt u contact opnemen met de klantenservice via livechat, telefoon of e-mail en zij helpen u graag verder.

Kan ik mijn abonnement op nieuwsbrieven en acties uitschakelen?

Als je geen nieuwsbrieven van het casino wilt ontvangen, klik dan gewoon op de knop 'Afmelden' die je aan het einde van elke e-mail kunt vinden. Een andere manier om meldingen uit te schakelen, is door je 'Mijn meldingen'-instellingen bij te werken en je zult geen meldingen van Genesis Casino ontvangen.

Is het mogelijk om het e-mailadres te wijzigen?

Ja, u kunt uw e-mailadres op elk gewenst moment wijzigen en het proces is heel eenvoudig. U moet naar uw account gaan en het tabblad 'E-mail wijzigen' vinden en de instructies volgen.

Ik denk dat ik een gokprobleem heb. Wie kan ik om hulp vragen?

Online gokken kan een leuke en lucratieve activiteit zijn, maar van tijd tot tijd raken sommige spelers verdwaald in het hele proces. Ze geloven dat ze alleen met gokken een inkomen kunnen verdienen, of ze denken dat ze meer kunnen gokken om het verloren geld terug te krijgen. Hoe dan ook, het probleem moet serieus worden genomen en als je denkt dat je een gokverslaving hebt ontwikkeld, moet je hulp zoeken. U moet contact opnemen met de klantenondersteuning en zij zullen u door de stappen leiden die u moet nemen en het heft in eigen handen nemen.

Hoe zorg ik ervoor dat ik de e-mails van Genesis Casino ontvang?

Dit is heel eenvoudig en u hoeft alleen maar GenesisCasino.com toe te voegen aan de lijst 'Veilige afzender' van uw provider.

Ik heb een fout gemaakt toen ik mijn persoonlijke gegevens bij de registratie deelde. Wat moet ik doen?

Als je erachter komt dat sommige gegevens die je met het casino hebt gedeeld niet kloppen, neem dan onmiddellijk contact op met het casino. U kunt een e-mail sturen naar support@genesiscasino.com of via livechat. Ondersteuningsmedewerkers helpen u graag verder.

Heeft Genesis Casino alle benodigde licenties?

Het casino wordt beheerd door Genesis Global Limited en valt onder de wetten van Malta en wordt gereguleerd door de Malta Gaming Authority met licentienummer MGA/B2C/314/2015. Het casino heeft een licentie en wordt gereguleerd door de UK Gambling Commission met licentienummer 000-045235-R-324-169-008

Hoe veilig is het om persoonlijke documenten naar het casino te sturen?

Elk document dat het casino ontvangt, wordt bewaard in een beveiligde omgeving en is alleen toegankelijk voor senior beveiligingspersoneel.

Hoe veilig zijn mijn gegevens en mijn activiteit bij Genesis Casino?

Op het moment dat u zich aanmeldt bij uw account, worden al uw activiteiten beschermd met behulp van standaard coderingstechnologie. Dit betekent dat al uw persoonlijke gegevens en alle activiteiten op de website privé blijven. Genesis Casino wordt wereldwijd erkend en een van de belangrijkste redenen daarvoor is dat het een veilige, verantwoorde en beveiligde spelomgeving biedt.

Wat is de AVG?

De AVG of Algemene Verordening Gegevensbescherming bepaalt hoe bedrijven uw persoonlijke gegevens gebruiken. Dit kan uw naam, adres of telefoonnummer bevatten om er maar een paar te noemen. Hieronder hebben we uiteengezet welke gevolgen dit voor u kan hebben.

Kan ik bepaalde persoonlijke gegevens laten verwijderen?

Alle informatie die voor een bepaalde periode van 5 jaar in de database wordt bewaard, kan op geen enkele manier worden gewijzigd. Deze regeling is vastgelegd in de Regeling Preventie van Witwassen en Financiering van Terrorisme. Houd er rekening mee dat alle informatie die het casino over u heeft, wordt vernietigd zodra de bewaartermijn is verstreken.

Waarom heeft het casino persoonlijke informatie nodig?

Het casino is wettelijk verplicht om u hoogwaardige service te bieden. Het casino kan alle persoonlijke informatie verwerken zodra u ermee instemt deze te verstrekken. Voor meer informatie raden we je aan om het privacybeleid van het casino te raadplegen.

Hoe lang duurt het om een storting te doen?

De meeste stortingsmethoden die beschikbaar zijn bij Genesis Casino zijn direct. Dat betekent dat zodra u een storting heeft gedaan, het geld binnen enkele minuten op uw saldo wordt gestort. Sommige stortingsmethoden kunnen langer duren, afhankelijk van de provider die u gebruikt en uw land.

Hoe een aanbetaling doen?

Een storting doen is heel eenvoudig, u hoeft alleen maar de stortingsknop te vinden die zich rechtsboven op elke pagina bevindt of u kunt naar de pagina Mijn account gaan. Er zijn verschillende stortingsmethoden beschikbaar en u moet degene kiezen die het beste bij u past. Onthoud dat als je eenmaal de stortingsmethode hebt gekozen, je dezelfde methode moet gebruiken als je geld opneemt. Genesis Casino biedt de volgende stortingsmethoden aan: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe of Bankoverschrijving. Als u problemen ondervindt wanneer u probeert een storting te doen, dient u contact op te nemen met de klantenondersteuning voor extra hulp.

Ik heb een storting gedaan, maar het geld staat nog steeds niet op mijn saldo. Wat moet ik doen?

Het eerste dat u moet doen, is controleren of het geld van uw kaart of rekening is afgeschreven. Als dit het geval is, moet u contact opnemen met de klantenondersteuning en zij kunnen het geld traceren en het probleem voor u oplossen. In sommige gevallen moet u een kopie van de transactie opsturen zodat de agenten van de klant deze kunnen onderzoeken bij de betalingsprovider.

Hoe veilig is mijn geld bij Genesis Casino?

Genesis Casino biedt een veilige en vertrouwde omgeving voor hun spelers. Al je informatie is versleuteld dankzij de SSL-verbindingen die het casino gebruikt. Dit betekent dat alleen mensen die bedoeld waren om de informatie te lezen en niemand anders. De betaalmethoden die het casino gebruikt, zijn PCI-compatibel, wat betekent dat uw kaartgegevens veilig worden verwerkt. Er wordt eersteklas technologie gebruikt om ervoor te zorgen dat uw financiële gegevens beschermd zijn tegen ongeoorloofde wijziging of gebruik.

Welke valuta kan ik gebruiken om een storting te doen bij Genesis Casino?

Alle spelers in het VK moeten GBP gebruiken wanneer ze een storting op hun account doen. Andere valuta's die worden ondersteund bij Genesis Casino zijn: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. U moet onthouden dat als u eenmaal valuta aan uw account heeft gekoppeld wanneer u zich registreert voor het casino, dezelfde valuta in de toekomst niet meer kan worden gewijzigd.

Ik heb een opnameverzoek gedaan, maar ik ben van gedachten veranderd. Kan ik het annuleren?

Ja, het is mogelijk om het opnameverzoek te annuleren. U moet naar het gedeelte Mijn account gaan en op het tabblad In afwachting van opnames klikken. Volg gewoon de instructies en u kunt uw opnameverzoek in een mum van tijd annuleren.

Ik heb moeite met het opnemen van geld. Wat is er verkeerd?

Het eerste dat u moet doen, is controleren of alle informatie die u bij registratie aan het casino heeft verstrekt, correct is. Dit zijn de meest voorkomende redenen waarom uitbetalingen niet plaatsvinden: · U heeft uw account niet geverifieerd. · U probeert meer geld op te nemen dan er op uw saldo staat · Uw bankrekeningnummer is onjuist · U heeft een actieve bonus die moet worden ingezet Als u WAAR bent en ontdekt dat alle informatie juist is, raden wij u aan om te proberen de bonus te openen uw account in een andere browser. Als het probleem aanhoudt, is de laatste stap om contact op te nemen met de klantenondersteuning en de agenten zullen proberen uw probleem op te lossen.

Zijn er kosten verbonden aan opnames?

Er zijn 2% administratiekosten verbonden aan het opnemen van geld. Voordat u uw opname bevestigt, wordt u op de hoogte gebracht van het bedrag. Houd er rekening mee dat u door het aanvragen van een opname ook de kosten accepteert. Er zijn enkele betalingsmethoden waarbij het bedrag lager kan zijn dan dit.

Kan ik het bonusgeld op alle casinospellen gebruiken?

Sommige bonussen zijn beperkt tot bepaalde spellen, terwijl andere van toepassing zijn op elk spel. Voordat u het bonusgeld ontvangt, dient u eerst de Bonusvoorwaarden te controleren.

Kan ik een bonus inleveren?

Ja, je kunt een bonus inleveren voordat je begint met spelen. Je kunt zelfs een bonus inleveren als je eenmaal bent begonnen met spelen en een weddenschap hebt geplaatst. U moet onthouden dat als u besluit om dat te doen, alle winsten ook worden ingeleverd en dat alle verliezen van uw echte geld worden afgetrokken. Om dat te doen, moet u naar het gedeelte Mijn account gaan en vervolgens het tabblad Saldo en bonus en op de knop 'Verbeuren' onder de actieve bonus klikken.

Wat zijn de inzetvereisten voor een bonus?

Een bonus die u ontvangt wanneer u een storting doet, is gewoon extra geld waarmee het casino u beloont, zodat u langer kunt spelen en meer spellen kunt uitproberen. Elk van de bonussen die het casino te bieden heeft, wordt geleverd met inzetvereisten waaraan u moet voldoen voordat u geld kunt opnemen. De bonussen en gratis spins van Genesis Casino moeten 40 keer worden ingezet, tenzij anders aangegeven. U kunt een opname doen voordat u de bonus heeft ingezet, maar dat betekent dat u uw bonusgeld en alle winsten ook verliest.

Kan ik gratis games spelen?

Ja, dat kan. Sommige games kunnen in demoversie worden gespeeld, terwijl andere dat niet kunnen. Dit is meestal het geval bij live games waarbij alle tafelstoelen zijn gereserveerd voor betalende spelers.

Hoe activeer je gratis spins?

Van tijd tot tijd beloont het casino zijn trouwe spelers met enkele gratis spins om een nieuw spel uit te proberen. Het activeren van de gratis spins is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar in te loggen op het spel en je ontvangt een melding met het aantal gratis spins dat je hebt gekregen.

Zijn de casinospellen eerlijk en willekeurig?

Het feit dat het casino spellen aanbiedt van bekende en vertrouwde aanbieders zegt genoeg. Alle spellen zijn getest in een van 's werelds meest ervaren en vertrouwde gaming-testlaboratoria, Technical Systems Testing genaamd, dat deel uitmaakt van Gaming Laboratories International. De spellen zijn ook goedgekeurd door eCOGRA, een internationaal geaccrediteerd testbureau gevestigd in Londen. Dit betekent dat de Random Number Generator 100% zeker en onbevooroordeeld is.

Welke software providers vind je bij Genesis Casino?

Bij Genesis Casino kun je spellen vinden van enkele van de beste softwareleveranciers ooit, waaronder NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n'Ga, en evolutie.'

Wat gebeurt er als ik de internetverbinding verlies tijdens het spelen van een game?

Er gebeurt niets als je de verbinding verliest. De game die je speelt is gepauzeerd en zodra je weer verbinding hebt, ga je verder waar je bent gestopt. U bent nooit uw geld kwijt door de ontkoppeling.

Ik heb problemen met inloggen op mijn account?

U gebruikt waarschijnlijk de verkeerde inloggegevens of misschien is Caps Lock ingeschakeld op uw toetsenbord. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u proberen het opnieuw in te stellen via de link Wachtwoord vergeten onder het helpmenu. Als het probleem zich blijft voordoen, raden we u aan contact op te nemen met de klantenondersteuning voor extra hulp.

Total score8.0
Pluspunten
+ Online casino van het hoogste merk
+ Zeer mobielvriendelijk
+ Videobingo beschikbaar

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2018
Affiliate programmaAffiliate programma (1)
Affiliate Cruise
BonussenBonussen (7)
LandenLanden (27)
Bulgarije
CanadaDuitsland
Egypte
Ethiopië
Ierland
Jordanië
Kameroen
Kenia
Kroatië
Marokko
Mexico
Nigeria
Noorwegen
Oman
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabië
Spanje
Tunesië
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Zuid Afrika
Zweden
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (12)
SpellenSpellen (14)
BaccaratBingoBlackjackDragon Tiger
French Roulette Gold
Live Fashion Punto Banco
Live Immersive Roulette
Live Oracle Blackjack
Pai GowPokerRouletteSlotmachinesThree Card PokerVideo Poker
StortingsmethodenStortingsmethoden (15)
TalenTalen (5)
Duits
Engels
Fins
Noors
Zweeds
ValutaValuta (25)
Australische dollars
Britse ponden
Bulgaarse leva
Canadese dollars
Chinese yuan
Croatische kunas
Deense kroner
Euros
Georgische laris
Hongaarse forints
Mexicaanse pesos
Nieuw Zeelandse dollars
Nigeriaanse nairas
Noorse kroner
Peruaanse nuevos soles
Poolse zlotys
Roemeense lei
Russische roebels
Turkse Lira
US dollars
Ukrainse hryvnias
Zuid Afrikaanse Rand
Zuid Koreaanse won
Zweedse kronor
Zwitserse francs
VergunningenVergunningen (3)