CasinoCasino Online Casino Review - FAQ

Age Limit
CasinoCasino
CasinoCasino is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
SkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

FAQ

We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen over CasinoCasino verzameld in onze FAQ.

Hoe werkt het registratieproces bij CasinoCasino?

Als je nog nooit eerder bij CasinoCasino hebt gespeeld, moet je een account aanmaken. Het registratieproces is heel eenvoudig. U dient bovenaan de pagina op de website op de zilveren knop 'Registreren' te klikken. Vul gewoon de verplichte velden in en wacht op een bevestigingsmail. Zodra je de e-mail hebt ontvangen, volg je gewoon de link en ga je akkoord met de algemene voorwaarden van het casino en het privacybeleid.

Wat te doen als ik me niet kan registreren voor het casino?

Elke keer dat u problemen of andere problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met het ondersteuningsteam. U kunt contact met hen opnemen via livechat of e-mail. Je kunt ze ook vinden op +356 2034 1581, maar onthoud dat de oproep internationaal kan zijn, dus er kunnen kosten aan verbonden zijn.

Wat houdt het verificatieproces bij CasinoCasino in?

Elk nieuw account dat wordt aangemaakt, wordt in het begin niet geverifieerd. Om het account te verifiëren, moet de speler zijn identiteit bevestigen. Elke speler moet zijn account verifiëren zodra de som van zijn winst $ 2000 of meer bereikt. U moet kopieën van uw documenten verzenden via e-mail of livechat. Het casino behoudt zich het recht voor om op elk moment een identiteitscontrole aan te vragen.

Wie kan er geen account openen bij CasinoCasino?

Sommige mensen mogen om juridische redenen geen account openen bij CasinoCasino. Hier is een lijst met landen waarvoor beperkingen gelden: Mexico, Myanmar, Laos, Letland, Koeweit, Indonesië, Iran, Israël, Italië, Irak, Hong Kong, Hongarije, Guyana, Frankrijk, Ecuador, Estland, Cambodja, Tsjechië, Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Zimbabwe, Jemen, Oeganda, VS, Taiwan, Turkije, Singapore, Zuid-Korea, Spanje, Soedan, Syrië, Roemenië, Rusland, Pakistan, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Filippijnen, Portugal, Namibië, Nicaragua en Noord-Korea. Als je in een van deze landen woont, zijn we bang dat je niet van de spellen in dit casino mag genieten.

Wie kan er spelen bij CasinoCasino?

Iedereen die minimaal 18 is mag een account openen bij CasinoCasino. Als je jonger bent of in een van de landen woont waar beperkingen gelden, dan mag je niet spelen bij CasinoCasino.

Kan ik voor echt geld spelen bij CasinoCasino?

Ja, je kunt bij CasinoCasino veel spellen spelen met echt geld. U moet een account openen en zodra uw account is geverifieerd, kunt u inloggen, een storting doen en uw spel naar keuze spelen. Er zijn tal van beschikbare betalingssystemen die het storten en opnemen van geld heel gemakkelijk maken.

Heeft het casino een vergunning?

CasinoCasino is een legaal en vertrouwd casino. Het heeft een exploitatievergunning van de Malta Gaming Authority, de British Gambling Commission en Spelinspektionen, de Swedish Gambling Authority.

Welke spellen kan ik spelen bij CasinoCasino?

Er zijn veel verschillende spellen beschikbaar in het casino van aanbieders van het hoogste niveau. Alle spellen zijn te vinden in de lobby van het casino en ze verschillen enigszins van land tot land. Alle spellen zijn gesorteerd in categorieën en je kunt verschillende slotspellen, videoslots, jackpots, live spellen en tafelspellen vinden, om er maar een paar te noemen.

Zijn er tools beschikbaar om spelers te helpen verantwoord te spelen?

De enige manier om van casinospellen te genieten, is door verantwoord te spelen. Bij CasinoCasino kun je tools vinden die spelers helpen om verantwoord te gokken. Alle spelers wordt aangeraden om van deze tools gebruik te maken. Er zijn verschillende secties waar je kunt ontdekken hoe je jezelf kunt beperken. Er zijn tijdslimieten, inzetlimieten, verlieslimieten en stortingslimieten. U kunt ook time-outs instellen en uzelf uitsluiten van gokken.

Wordt mijn gameplay gecontroleerd?

Ja, elk spel wordt gecontroleerd om de spelers te beschermen. Er is een heel team dat hun tijd besteedt aan het volgen van het spel en de accountactiviteit. Bij problemen neemt het team contact op met de speler.

Kan ik een pauze nemen van het gokken?

Ja, je mag pauze nemen wanneer je maar wilt. U kunt de time-out activeren op uw account en u bent klaar om te gaan. Dit is een van de verantwoorde speltools die u kunt gebruiken om een pauze te nemen van het gokken. Er zijn verschillende tijdframes waaruit u kunt kiezen. U kunt beginnen door een time-out van 24 uur te selecteren, vervolgens een time-out van 1 week, een time-out van 4 weken of een time-out van 6 weken. In het time-outgedeelte kunt u ook het gedeelte zelfuitsluiting bereiken. Wanneer u zelfuitsluiting selecteert, kunt u niet inloggen op uw account. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice en zij zullen je door het proces leiden.

Wat kan ik doen als ik een gokprobleem krijg?

Het is gebruikelijk om een gokprobleem te ontwikkelen en de eerste stap is om toe te geven dat je er een hebt. U kunt contact opnemen met de klantenservice als u denkt dat u een gokprobleem heeft. Het ondersteuningsteam zal u helpen bij het tijdelijk opschorten van uw account, of in het ergste geval zullen zij het account permanent voor u sluiten. Je moet het casino ook ontvolgen van sociale media, zodat je niet in de verleiding komt om te gokken.

Met wie kan ik contact opnemen als ik mijn vraag niet kan vinden in de FAQ?

Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice als je vragen of problemen hebt. Je kunt ze een e-mail sturen of een livechat starten. We raden je aan om zoveel mogelijk informatie op te nemen, en zij zullen je zo snel mogelijk helpen.

Welke opties zijn er om contact op te nemen met CasinoCasino?

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met het personeel van het casino. U kunt telefonisch met een lid van het casino spreken, bel +356 2034 1581, maar houd er rekening mee dat er internationale kosten in rekening kunnen worden gebracht. Een andere manier is om ze een e-mail te sturen of een live chat te starten vanaf de website van het casino.

Op welk tijdstip van de dag kan ik contact opnemen met de klantenondersteuning?

Klantenondersteuning is het hele jaar door 24/7 beschikbaar. Je kunt op elk moment een e-mail sturen en de reactietijd is een paar uur. Voor telefonische ondersteuning en livechat zijn de openingstijden van 08.00 uur tot 01.00 uur. Het casino biedt ondersteuning in een aantal talen, waaronder Engels, Zweeds, Fins, Duits en Noors.

Is de livechat mobielvriendelijk?

Livechat is beschikbaar op elk apparaat dat u gebruikt om in het casino te spelen.

Hoe een storting doen en wat is het minimumbedrag voor stortingen?

Zodra u zich aanmeldt bij uw account, kunt u op 'Nu spelen' of 'Storten' klikken. Wanneer u de stortingsoptie kiest, wordt u naar de stortingspagina geleid waar u verschillende stortingsmethoden kunt vinden en degene kunt kiezen die bij u past. Bij de meeste stortingsmethoden wordt het geld vrijwel onmiddellijk op uw account bijgeschreven. Het minimumbedrag is $ 10 voor een storting, alleen wanneer u een bankoverschrijving gebruikt, is de minimale storting $ 30.

Hoe een opname doen?

Een opname doen bij CasinoCasino is eenvoudig en snel. Selecteer een opnamemethode die het beste bij u past. De opnamemethode moet hetzelfde zijn als uw stortingsmethode, of u kunt een bankoverschrijving kiezen. Opnameverzoeken worden tijdens werkdagen binnen 24 uur verwerkt.

Zijn er kosten verbonden aan stortingen en opnames?

Bij CasinoCasino kun je een storting of opname doen zonder extra kosten te betalen. Om in aanmerking te komen voor de gratis betalingsservice van het casino, wordt spelers geadviseerd om af te zien van frequente en kleine betalingen, aangezien voor dit soort betalingen verwerkingskosten in rekening kunnen worden gebracht.

Waarom kan ik mijn geld niet opnemen?

Er zijn bepaalde gevallen waarin een speler geen geld kan opnemen. Als er nog een actieve bonus aan de gang is, moet u aan de inzetvereisten voldoen voordat u een opname kunt doen. Als uw kassaldo het opnameverzoek niet kan ondersteunen. U kunt alleen geld opnemen uit contant geld en niet uit uw bonusgeld. Als uw opnamemethode niet overeenkomt met uw stortingsmethode. Als uw stortingsmethode niet beschikbaar is op de opnamepagina, moet u de optie Bankoverschrijving kiezen. Als uw verzoek tot opname minder is dan het toegestane minimumbedrag. Bij elke opnamemethode is er een minimumbedrag dat je kunt aanvragen, dat staat duidelijk vermeld. Als u nog steeds problemen ondervindt, moet u contact opnemen met de klantenondersteuning.

Is het veilig om te betalen?

CasinoCasino heeft een ultramodern platform dat uw ervaring veilig en beveiligd maakt. Ze gebruiken coderingstechnologie die uw persoonlijke en financiële gegevens beschermt.

Zijn er systeemvereisten voor spelers?

Er zijn een paar oude spellen die op flash draaien, dus je moet het inschakelen om die spellen te kunnen spelen. Anders is het casinoplatform modern en kan het zich aanpassen aan elk apparaat. De meeste browsers zullen je gameplay kunnen ondersteunen en er zijn ook mobiele versies van veel games die op je smartphone of tablet kunnen worden gespeeld.

Moet ik de software downloaden?

U hoeft de casinosoftware niet te downloaden, u kunt direct spelen gebruiken.

Wat gebeurt er als ik de internetverbinding verlies tijdens het spelen van een game?

CasinoCasino is voorbereid op onverwachte situaties zoals deze. Ze loggen en registreren je gameplay en al je weddenschappen. Dus zodra het internet weer werkt, kun je terugkeren en doorgaan met het spelen van het spel. Het spel wordt geladen op precies hetzelfde moment dat je de verbinding hebt verbroken. Als u het spel niet binnen 30 dagen voltooit, zal de spelaanbieder dat voor u doen en ontvangt u eventuele winsten.

Het spel liep vast nadat ik een weddenschap had gedaan en ik kan de uitkomst niet zien. Wat kan ik doen?

Het probleem kan eenvoudig worden opgelost door de pagina te vernieuwen. Zodra je dat hebt gedaan, kun je de uitkomst zien en het spel verder spelen. Als dat niet helpt, kunt u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u erdoorheen leiden. Het zou perfect zijn als u een screenshot maakt en deze deelt met de klantenondersteuning, op die manier kunnen zij uw probleem snel oplossen.

Wat gebeurt er als een game niet kan worden geladen?

Soms hebben spelers problemen met het laden of spelen van een game. In dit soort gevallen kunt u een aantal dingen proberen om het probleem op te lossen. U kunt uw cookies en cache wissen. U kunt de nieuwste versie van uw browser bijwerken. U kunt flash installeren of inschakelen als u oudere games probeert te spelen. Als je nog steeds problemen ondervindt nadat je alle bovengenoemde dingen hebt geprobeerd, neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen het probleem vast en zeker voor je oplossen.

Wat biedt de welkomstbonus?

CasinoCasino is erg genereus voor elke nieuwe speler. Ze verwennen hun nieuwe klanten graag door hun aanbetaling te verdubbelen. Het casino biedt een 100% matchstortingsbonus die oploopt tot € 100.

Zijn er regelmatig promoties bij CasinoCasino?

CasinoCasino zorgt ook voor zijn vaste klanten. Ze bieden een exclusieve cashback van 10% aan hun trouwe spelers. Het goede ding hier is dat er geen inzetvereisten zijn als het gaat om geld terug. U ontvangt echt geld en u kunt het gebruiken zoals u het wilt. Dit betekent dat je zelfs op een slechte dag niet alles verliest bij CasinoCasino. Dat is niet alles, als het gaat om promoties. Een keer per week kunnen reguliere spelers Mystery Spin ontvangen. Elke week kun je een mysterieus aantal gratis spins ontvangen voor een nieuw spel.

Zijn er toernooien bij CasinoCasino?

Elke maand kunnen spelers genieten van een nieuw toernooi bij CasinoCasino. Om te winnen, moet je de regels volgen, de betrokken spellen spelen en beter zijn dan de andere spelers. Aan het einde van elke wedstrijd ontvangen de winnaars hun prijzen.

Wordt het bonusbedrag automatisch toegevoegd aan mijn account?

Als je wint bij een van de competities bij CasinoCasino, wordt de bonusprijs automatisch overgemaakt naar je account. De cashback wordt ook automatisch toegekend, maar je moet deze eerst activeren. Andere bonussen die door CasinoCasino worden aangeboden, moeten ook de eerste keer worden geactiveerd. Het activeringsproces is heel eenvoudig. U moet eerst zijn ingelogd op uw account. Vervolgens kun je naar het menu gaan, aan je linkerhand en onder het tabblad cashback kun je de cashback activeren en onder het bonustabblad kun je andere bonussen activeren. Het bonussysteem van dit casino is waarschijnlijk een van de beste die er is. Wanneer u een storting doet, gaat het geld naar uw geldportemonnee en wanneer u een bonus activeert, gaat het geld naar uw bonusportemonnee. Wanneer u begint te spelen, worden uw inzetten eerst uit uw geldportemonnee gehaald. Dit is goed, want als je verliest, kun je verder spelen met je bonusgeld, maar als je wint, kun je de bonus annuleren. Dit betekent dat er geen inzetvereisten zijn waaraan u moet voldoen.

Heeft de bonus inzetvereisten bij CasinoCasino?

Ja, er is een inzetvereiste van 40 x voor elke bonus. Binnen 30 dagen moet aan de inzetvereisten zijn voldaan. Ter wille van het argument, laten we zeggen dat u een storting van €10 doet, dan moet u binnen 30 dagen €400 inzetten. U kunt geen geld opnemen voordat u aan de inzetvereisten voldoet. Er is altijd de mogelijkheid om de bonus te annuleren, maar dan verlies je het bonusgeld.

Welke spellen kan ik spelen met bonusgeld?

Je kunt met je bonusgeld elk spel spelen dat je wilt, behalve de live casinospellen. Houd er rekening mee dat niet elk spel hetzelfde meetelt voor de inzetvereisten. De inzetten die je doet op slots tellen voor 100% mee voor de inzetvereisten. De volgende spellen zijn echter uitgesloten voor inzetvereisten: Blood Suckers, Burning Desire, Dragon Island, Dead or Alive, Egyptian Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, Loaded, Super Monopoly Money, Secret of the Stones, Simsalabim, Pyramid: Quest for Immortality, 1429 Unchartered Seas en The Wish Master.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Al uw gegevens worden privé gehouden dankzij het hoogste niveau van codering van het casino. Al uw persoonlijke informatie wordt opgeslagen op beveiligde servers die alleen toegankelijk zijn voor vertrouwde leden van het casino. Het casino zal uw persoonlijke gegevens nooit aan derden delen of verkopen.

Gebruikt het casino cookies?

Het casino gebruikt cookies maar voor één ding, om het casino te blijven verbeteren. Deze cookies registreren alleen informatie over uw activiteit. U moet zich ervan bewust zijn dat andere websites van derden die voor advertentiedoeleinden naar CasinoCasino linken, ook cookies kunnen gebruiken.

Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens vermelden?

Als u volledig wilt profiteren van CasinoCasino, moet u uw persoonlijke gegevens vermelden wanneer u zich aanmeldt. Dit is een manier om te bewijzen dat je de wettelijke leeftijd hebt om bijvoorbeeld te gokken.

Total score8.0
Pluspunten

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2015
Affiliate programmaAffiliate programma (1)
CasinoCasino Affiliates
BonussenBonussen (5)
LandenLanden (136)
Andorra
Anguilla
Argentinië
Armenië
Aruba
Azerbaidjan
Bahamas
Bahrein
Bangladesh
Barbados
Belarus
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia
Bosnië & Herzegovina
Botswana
Brazilië
Brunei
Burkina Faso
Burundi
Canada
Chili
China
Colombia
Comoros
Congo
Costa Rica
Cuba
Cyprus
Denemarken
Djibouti
Dominicaanse Republiek
Egypte
El Salvador
Eritrea
Ethiopië
Fiji
Finland
Gabon
Gambia
Georgië
Ghana
Gibraltar
Grenada
Groenland
Guatemala
Guinea
Haiti
Honduras
Ierland
Ijsland
India
Isle of Man
Ivoorkust
Jamaica
Japan
Jordanië
Kaaimaneilanden
Kaapverdië
Kameroen
Kazakhstan
Kenia
Kirgizië
Kiribati
Kroatië
Lesotho
Libanon
Liberia
Litouwen
Luxemburg
Macau
Macedonië
Madagascar
Malawi
Malediven
Maleisië
Mali
Malta
Marokko
Mauritius
Moldavië
Monaco
Mongolië
Montenegro
Mozambique
Myanmar
Nauru
Nepal
Nieuw Zeeland
Niger
Nigeria
Noorwegen
Oman
Oostenrijk
Palau
Palestina
Paraguay
Peru
Polen
Qatar
Rwanda
Samoa
San Marino
Saudi Arabië
Senegal
Servië
Seychellen
Sierra Leone
Slovenië
Slowakije
Somalië
Sri Lanka
Suriname
Swaziland
Tajikistan
Tanzania
Thailand
Togo
Tokelau
Tonga
Tsjad
Tunesië
Turkmenistan
Tuvalu
Ukraine
Uruguay
Uzbekistan
Venezuela
Verenigde Arabische Emiraten
Vietnam
Zambia
Zuid Afrika
Zweden
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (16)
SpellenSpellen (12)
StortingsmethodenStortingsmethoden (14)
Bank Wire Transfer
Credit Cards
Debit Card
EPRO
MasterCardNeteller
POLi
Paysafe Card
PugglePay
SkrillTrustly
Ukash
Visa
iDEAL
TalenTalen (2)
Engels
Zweeds
ValutaValuta (2)
Euros
Zweedse kronor
VergunningenVergunningen (3)