Als je een nieuwe speler bent, moet je een account openen bij CasinoCasino voordat je een spel kunt spelen. Het aanmeldingsproces is heel eenvoudig. U moet op de knop Registreren klikken en de vereiste informatie invullen. Als u klaar bent, ontvangt u kort daarna een e-mail. Je moet de link volgen die het casino je heeft gestuurd om je account te verifiëren.
Elke speler bij CasinoCasino moet meerderjarig zijn om te gokken.
Spelers uit de volgende landen kunnen geen account openen bij CasinoCasino: · Verenigd Koninkrijk · Frankrijk · VS · Estland · Italië · Portugal · Spanje · Roemenië · Rusland · Turkije · Afghanistan · Albanië · Algerije · Angola · Bulgarije · Cambodja · Tsjechisch Republiek · Ecuador · Guyana · Hong Kong · Hongarije · Indonesië · Iran · Irak · Israël · Koeweit · Lao · Letland · Mexico · Myanmar · Namibië · Nicaragua · Noord-Korea · Pakistan · Panama · Papoea-Nieuw-Guinea · Filippijnen · Singapore · Zuid-Korea · Soedan · Syrië · Taiwan · Oeganda · Jemen · Zimbabwe
Alle spelers die een account openen bij CasinoCasino moeten akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden.
Wanneer een speler de regels niet volgt, heeft het casino het recht om hun account te sluiten en hun winsten in beslag te nemen.
De speler moet het aanvraagformulier met de juiste informatie invullen op het moment dat hij het registratieproces start. In het geval dat er wijzigingen zijn, is de speler verplicht om zijn persoonlijke gegevens up-to-date te houden. Er is slechts één account toegestaan voor spelers. Het is ten strengste verboden om accounts van andere spelers te verkopen of te verwerven.
Het casino heeft het recht om een aanvraag voor een account af te wijzen en heeft tegelijkertijd het recht om ook een bestaand account te sluiten. Alle transacties worden verwerkt in euro's.
De speler mag geen rente verwachten over het saldo van de casinorekening. Het doel van het casino is niet dat van een financiële instelling. Het is de verantwoordelijkheid van de speler om zijn winst te registreren en aangifte te doen voor inkomstenbelasting of inkomstenbelasting.
Bij het registreren voor een account moet de speler een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen. Later kan het wachtwoord worden gewijzigd. Het is de plicht van de speler om zijn inloggegevens voor zichzelf te houden.
Als u uw account vrijwillig of per ongeluk sluit, kan dit niet onmiddellijk opnieuw worden geopend. U moet aangeven waarom u het account opnieuw wilt openen. Het casino behoudt zich het recht voor om uw verzoek te weigeren als zij van mening zijn dat de account niet opnieuw moet worden geopend.
Als speler kun je maar één account hebben bij CasinoCasino. Dat is het enige account dat je kunt gebruiken om casinospellen te spelen en in ieder geval mag je het account niet verkopen of accounts van andere spelers verwerven.
Elke account wordt geverifieerd op het moment dat de speler een opname van € 2.300 of meer nodig heeft en wanneer de speler een creditcard gebruikt om een storting te doen. Elke speler heeft het recht om zijn account te sluiten op het moment dat hij dat wil. Als ze denken dat ze problematisch gokgedrag vertonen, kunnen ze het account sluiten met behulp van de klantenondersteuning of via hun account. Spelers wordt geadviseerd om geld op te nemen voordat ze een verzoek indienen om hun account te sluiten.
Om uw persoonlijke account te beschermen, moet u een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen. Dit zijn persoonlijke zaken die de speler voor zichzelf moet houden. Ze mogen dergelijke informatie niet opschrijven of hun computer verlaten terwijl ze nog zijn ingelogd op hun account. Zodra een weddenschap op de rekening is geplaatst, wordt aangenomen dat de weddenschap is geplaatst door de echte rekeninghouder.
De weddenschap en het resultaat van die weddenschap worden onomkeerbaar.