Casino Extra Online Casino Review - FAQ

Age Limit
Casino Extra
Casino Extra is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
SkrillMasterCardVisaNeteller
Trusted by
Curacao

FAQ

Vind hier enkele van de meest gestelde vragen over Casino Extra.

Waarom heb ik een account nodig?

Als je bij Casino Extra wilt spelen, moet je eerst een account aanmaken. Je hoeft geen kosten te betalen om je account te hebben en bovendien kun je bijna alle casinospellen gratis spelen zonder dat je hoeft te storten. Dit is een geweldige kans om te leren hoe het spel werkt en om de regels te leren voordat je besluit om voor echt geld te spelen.

Hoe maak je een account aan?

Een account aanmaken bij Casino Extra is heel eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is naar het casino te gaan`s website en klik op de knop registreren. U moet enkele persoonlijke gegevens invoeren en ervoor zorgen dat u de juiste gegevens invoert, want later moet u uw account verifiëren. Houd er rekening mee dat je maar één account hebt bij het casino en als het casino meer accounts op jouw naam detecteert, loop je het risico geschorst te worden.

Hoe log ik in op mijn account?

Inloggen op uw account is heel eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is naar het casino te gaan`s website en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op de knop Inloggen.

Wat gebeurt er als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeet?

Het is mogelijk om uw gebruikersnaam of wachtwoord te vergeten, maar hier hoeft u zich geen zorgen over te maken. U kunt eenvoudig op de link Wachtwoord vergeten klikken die zich direct onder het vak bevindt waar u uw wachtwoord moet invoeren.

U wordt gevraagd om uw e-mailadres op te geven dat u in de eerste plaats heeft gebruikt om uw account aan te maken, en het casino zal u een e-mail sturen die u zal begeleiden bij het herstellen van uw inloggegevens. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice, zij helpen u graag verder.

Kan ik sommige van mijn gegevens wijzigen?

Nadat u uw account heeft aangemaakt, kunt u:`t verander uw naam, gebruikersnaam en land van verblijf. Als u een fout maakt bij het invoeren van deze gegevens, moet u een kopie van een wettelijk document meesturen om uw identiteit te bewijzen. Alle andere details kunnen later worden gewijzigd, zoals telefoonnummer, adres en wachtwoord.

Hoe kan ik sommige van mijn gegevens wijzigen?

Als u enkele van uw gegevens wilt wijzigen, moet u naar uw account gaan en onder de optie Mijn profiel op Profiel bewerken klikken. Voer de wijzigingen in die u wilt maken en klik aan het einde op de knop 'update info'.

Hoe een aanbetaling doen?

Storten op uw Casino Extra-account is heel eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw account en naar de kassier gaan. Klik op het gedeelte Storten en kies de betaalmethode die u wilt gebruiken. Voer het bedrag in dat u wilt storten en bevestig de overboeking.

Mijn storting is mislukt, hoe komt dat?

Een storting kan om vele redenen mislukken. In de meeste gevallen is dit vanwege technische problemen met uw besturingssysteem of ondervindt u technische problemen. Hoe dan ook, als je merkt dat het geld van je account is afgeschreven, maar het wordt niet weergegeven op je casinoaccount, dan raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. U moet hen de volgende informatie verstrekken:

  • Volledige naam/e-mail van de rekeninghouder
  • Tijd
  • Datum
  • Hoeveelheid
  • Referentienummer/transactie-ID/16-cijferige pincode/couponnummer

Als je een storting hebt gedaan met een creditcard en dit is mislukt, moet je ervoor zorgen dat er voldoende tegoed is om de storting te voltooien en ervoor zorgen dat je creditcard kan worden gebruikt voor online transacties.

Als je Skrill gebruikt en je storting is mislukt, zijn er een aantal dingen die je eerst moet controleren. Zorg ervoor dat u voldoende saldo op uw account heeft om de storting te voltooien en controleer of uw storting niet minder is dan de minimaal toegestane storting.

Hoe een opname doen?

Een opname maken van uw Casino Extra-account is heel eenvoudig. Zorg ervoor dat u voldoende geld heeft en ga naar de kassier. Kies het gedeelte Opnemen en voer het bedrag in dat u wilt opnemen. Zodra u een opname aanvraagt, wordt deze ter beoordeling naar de betalingsafdeling gestuurd. Gedurende deze tijd kunt u uw opname terugdraaien als u dat wilt.

Kan ik mijn opname annuleren?

Ja, terwijl de status van uw opnameverzoek 'In behandeling' is, kunt u uw opname annuleren en wordt het geld teruggestort op uw rekening.

Sommige games zijn traag. Wat kan het probleem zijn?

Zorg ervoor dat u om te beginnen altijd de nieuwste versie van uw browser gebruikt. Als je games traag zijn, is het mogelijk dat je internetverbinding het probleem is en niet werkt zoals het zou moeten. Sluit altijd alle achtergrondprogramma's die uw bandbreedte kunnen verbruiken. Nadat u alle bovengenoemde zaken heeft gecontroleerd en als het probleem zich blijft voordoen, dient u contact op te nemen met de klantenservice.

Wat gebeurt er als het spel vastloopt terwijl ik nog aan het spelen ben?

Er is niets om je zorgen over te maken als je spel vastloopt terwijl je nog aan het spelen bent. Op het moment dat je het spel weer hervat, gaat het verder waar je was gebleven. Of, als er een optie is, wordt de ronde op de server voltooid, ook al is de verbinding verbroken.

Waarom kan ik sommige games niet openen?

Als je problemen hebt met het openen van een spel, is dat meestal omdat je het contact met de server hebt verloren. In sommige gevallen moet u mogelijk de browser afsluiten en helemaal opnieuw beginnen. Neem contact op met de klantenondersteuning als het probleem aanhoudt.

Hoe maak je een screenshot?

Een screenshot maken betekent een foto maken van wat er op dat moment zichtbaar is op uw computerscherm. Wanneer u een screenshot maakt, wordt de afbeelding als bestand op uw computer of mobiel opgeslagen.

Zo maak je een screenshot op je computer. Allereerst moet u ervoor zorgen dat de huidige weergave op het scherm is waarvan u een screenshot wilt maken. Druk op 'Print Screen' op het toetsenbord en open vervolgens 'Paint' of 'Word' op uw computer en gebruik het korte commando Ctrl+V. de afbeelding wordt geplakt en u moet het nieuwe bestand op uw computer opslaan.

Kan ik mijn account sluiten?

Als u uw account wilt sluiten, moet u eerst contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u helpen. Er zijn een aantal verschillende methoden die u kunt gebruiken om uw account te sluiten en een klantagent zal u helpen een weloverwogen beslissing te nemen.

U kunt beginnen met het tijdelijk sluiten van uw account, en zodra u klaar bent om het opnieuw te openen, neemt u contact op met de klantenservice.

U kunt het gokken onderbreken en uw account voor 24 uur, 7 dagen of 6 maanden sluiten. Nadat de tijd is verstreken, wordt uw account automatisch geopend.

U kunt uw account permanent sluiten, maar houd er rekening mee dat u dit kunt doen zodra u dit doet`t open het opnieuw. Als je gokproblemen hebt, is dit misschien de beste beslissing om je account te sluiten en je op andere aspecten van je leven te concentreren.

Kan ik een bepaald spel op mijn account blokkeren?

Bij Casino Extra kun je niet één specifiek spel tegelijk blokkeren.

Hoe superpunten verdienen?

Superpunten verdienen is heel eenvoudig, u hoeft alleen maar uw favoriete spellen voor echt geld te spelen. Hoe meer je speelt, hoe meer punten je verdient.

Welke spellen kan ik spelen bij Casino Extra?

Je kunt alle populaire spellen vinden bij Casino Extra, waaronder tafelspellen, casino-slots, roulette, blackjack, Rad van fortuin-spellen en jackpot-slots.

Welke slots heeft het casino?

Er zijn een groot aantal verschillende gokspellen die je kunt spelen in het casino. Casino Extra werkt samen met enkele van de bekendste softwareleveranciers om de best mogelijke spellen op jouw manier te brengen.

Zijn er progressieve jackpotspellen beschikbaar?

Ja, er zijn tal van verschillende progressieve jackpotspellen die je kunt spelen bij Casino Extra, inclusief Jackpot Express - allemaal aan boord! Er is ook Holmes and the Stolen Stones, gebaseerd op de beroemde detective, Joker Jackpots, Mega Moolah en Atlantean Treasures: Mega Moolah.

Kan ik Live Dealer-spellen spelen bij Casino Extra?

Casino Extra heeft een uitgebreid Live Casino-gedeelte waar je enkele van de meest populaire spellen kunt vinden om te spelen.

Wat zijn de inzetvereisten bij Casino Extra?

De inzetvereisten kunnen variëren, afhankelijk van de promotie die u wilt claimen. De welkomstbonus wordt geleverd met 30 keer inzetvereisten waaraan je binnen 30 dagen moet voldoen.

Wat is de vereiste minimumleeftijd?

Om bij Casino Extra te spelen, moet je de wettelijke leeftijd hebben om te gokken. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u de spellen mag spelen door uw lokale jurisdictie.

Is het veilig om bij Casino Extra te spelen?

Casino Extra maakt gebruik van de nieuwste coderingstechnologie om ervoor te zorgen dat al uw persoonlijke en financiële gegevens veilig zijn. Bovendien heeft het casino alle benodigde licenties om te werken, wat nog een bewijs is dat ze strikte voorschriften volgen.

Kan ik sommige spellen gratis spelen?

De meeste spellen bij Casino Extra kun je gratis spelen. Het casino beloont je met virtueel geld dat je kunt gebruiken om bijna alle spellen te spelen. Dit is een geweldige kans om nieuwe spellen uit te proberen of om de regels van een bepaald spel te leren.

Kan ik meer dan één bonus claimen?

Je kunt bij Casino Extra maar één bonus tegelijk claimen. Zodra u voldoet aan de inzetvereisten van de bonus die u heeft, kunt u uw volgende bonus claimen.

Wat is de welkomstbonus bij Casino Extra?

De eerste keer dat u Casino Extra stort, ontvangt u een zeer royale welkomstbonus van maximaal $ 350 en 100 gratis spins. De aanbieding wordt op de volgende manier overgedragen de eerste drie keer dat u stort:

  • De eerste stortingsbonus brengt een 100% matchstorting tot $ 50 en 100 gratis spins.
  • De tweede en derde stortingsbonussen brengen een 50% matchbonus tot $ 100.

Waar kan ik de gratis spins vinden die ik van het casino heb ontvangen?

De gratis spins-bonus is een van de meest opwindende bonussen die het casino aan zijn spelers biedt. Wanneer je gratis spins ontvangt, worden deze automatisch aan je account toegevoegd. Het enige wat je hoeft te doen is naar het spel te gaan en de gratis spins wachten op je.

Is het mogelijk om een bonus te annuleren?

Als je een bepaalde bonus niet wilt spelen, kun je op elk gewenst moment annuleren. Ga naar het tabblad Bonus in uw account en ga naar het gedeelte Actieve bonussen. Klik op de Forfeit-knop naast je actieve bonus. Houd er rekening mee dat als u uw bonus annuleert voordat u aan de inzetvereisten voldoet, u al uw winsten verliest.

Welke betaalmethoden biedt het casino aan?

Casino Extra heeft veel verschillende betaalmethoden aan hun portfolio toegevoegd om het hen gemakkelijker te maken. Enkele van de betalingsmethoden die u hier kunt vinden, zijn Visa, MasterCard, Skrill, Neteller en Trustly, om er maar een paar te noemen.

Total score8.0
Pluspunten

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2017
BonussenBonussen (5)
Aanmeld BonusGratis Spins BonusReload BonusStortingsbonusWelkomstbonus
LandenLanden (3)
CanadaFrankrijk
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (20)
SpellenSpellen (13)
StortingsmethodenStortingsmethoden (11)
TalenTalen (5)
Duits
Engels
Frans
Russisch
Spaans
ValutaValuta (2)
Euros
US dollars
VergunningenVergunningen (1)