Casino Cruise Online Casino Review - FAQ

Age Limit
Casino Cruise
Casino Cruise is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

FAQ

Ik verloor de internetverbinding tijdens het spelen. Wat gebeurt er in dit soort situaties?

Het is mogelijk om je internetverbinding te verliezen, maar er is geen ruimte voor paniek. Als u niet onmiddellijk weer verbinding kunt maken met uw spel, wordt uw weddenschap geregistreerd als een standaard, dit betekent dat u geen actie onderneemt voor die specifieke ronde.

Hoe speel je roulette bij Casino Cruise?

Om een spel te spelen bij Casino Cruise moet je een account hebben. En als het op Roulette aankomt, zijn er enkele regels die u moet leren voordat u besluit om voor echt geld te spelen. Het goede nieuws is dat je de mogelijkheid hebt om voor de lol te spelen bij Casino Cruise zonder dat je hoeft te storten. Dit is een geweldige functie waarmee je de regels van de spellen kunt leren, in dit geval roulette, en als je eenmaal voldoende vertrouwen hebt, kun je beginnen met spelen voor echt geld. Het spel is bedoeld om te voorspellen waar de bal zal landen. Er zijn veel verschillende weddenschappen die u kunt plaatsen en we raden u aan om de weddenschappen en de kansen die ze bieden te leren kennen. Sommige weddenschappen zijn waarschijnlijker en sommige weddenschappen zijn niet zo waarschijnlijk, maar ze bieden hogere uitbetalingen. Kortom, in het begin moet je beslissen hoe je het spel wilt spelen, of je van meer uitdaging houdt of van een stabiel spel waarbij je niet veel gaat winnen, maar tegelijkertijd ook niet veel riskeert.

Hoe speel je Blackjack?

Blackjack is een ander erg populair spel en we geloven dat je het in een mum van tijd zult leren spelen. Het spel is bedoeld om de dealer te verslaan door een hand dichter bij 21 te krijgen, hoger dan die van de dealer, en zonder failliet te gaan. De beste hand in Blackjack is wanneer u 2 initiële kaarten ontvangt die u een totale waarde van 21 geven. Deze hand moet een aas en een gezichtskaart of een 10 bevatten. Wanneer u uw twee kaarten ontvangt, en als u geen een Blackjack, ga je verder met het spel. Je hebt de mogelijkheid om te slaan, te staan, te splitsen of te verdubbelen.

Hoe speel je Baccarat?

Het doel van Baccarat is om een hand te creëren die zo dicht mogelijk bij 9 ligt. Het grootste verschil dat Baccarat aan spelers biedt, is de kans om in te zetten op de hand van de bankier en ook op een gelijkspel. Zodra u uw kaarten hebt ontvangen, ontvangt u een derde kaart volgens vooraf bepaalde regels, net als de bankier. De regels voor de speler zijn vrij eenvoudig, je krijgt een derde kaart als je handwaarde lager is dan 5, en je blijft staan als je handwaarde 6 of hoger is. De regels voor de bankier zijn iets ingewikkelder en zijn afhankelijk van de derde kaart van de speler. Maar het goede nieuws is dat je deze regels niet hoeft te kennen om een succesvolle sessie te hebben.

Wat is een Live Casino?

Het live casino stelt u in staat om een realtime ervaring te hebben vanuit het comfort van uw huis. Je kunt verschillende tafelspellen spelen die worden gestreamd vanuit een studio of een land-based casino. De spellen worden gehost door professionele Live Dealers, met wie je kunt praten en even vergeet dat je achter je computer zit en niet in een casino.

Waar kan ik het live casino chatvenster voor gebruiken?

In het livechatvenster kun je met de dealer praten en ook met de andere spelers.

Kan de live dealer mij helpen met mijn account?

De live dealer heeft geen toegang tot je account, dus ze kunnen je op geen enkele manier helpen. Maar als je vragen hebt over het spel dat je speelt, helpen ze je graag verder.

Hoe lang duurt het om mijn account te verifiëren?

Op het moment dat het casino alle benodigde documenten ontvangt, zullen ze de verwerking zo snel mogelijk doen. De verwerkingstijd duurt meestal binnen 24 uur, maar soms kan het langer duren. Als u de procedure niet wilt verlengen, moet u alle benodigde documenten in één keer opsturen en ervoor zorgen dat u de regels met betrekking tot de kopieën volgt.

Is er een mogelijkheid om de zelfuitsluiting op te zeggen?

Als u verzoekt om uzelf uit te sluiten van gokken, moet u wachten tot de periode afloopt. Als u inwoner bent van het VK, kan elke andere speler de zelfuitsluiting annuleren. Als je dat doet, heb je 7 dagen bedenktijd om nog eens na te denken over je beslissing.

Wat te doen na afloop van de zelfuitsluitingsperiode?

Zodra de tijdslimiet die u hebt geselecteerd voor de zelfuitsluiting voorbij is, wordt uw account automatisch opnieuw geopend. En als u een inwoner van het VK bent, moet u het casinoverzoek verzenden voordat uw account weer wordt geopend.

Hoe kan je jezelf uitsluiten van gokken?

Zelfuitsluiting is een functie waarmee u een pauze kunt nemen van het gokken. Dit is een stap die probleemgokkers gewoonlijk nemen wanneer gokken hun leven negatief begint te beïnvloeden.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, u kunt uw account sluiten wanneer u maar wilt, en om dit te doen, moet u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u door het proces leiden.

Kan ik onjuiste persoonlijke gegevens wijzigen?

Wanneer u zich aanmeldt bij uw account en het profieltabblad selecteert, kunt u alle informatie corrigeren die u tijdens de registratie hebt ingediend. De enige gegevens die u niet kunt wijzigen, zijn uw naam, geboortedatum en land van verblijf.

Ik heb problemen met de registratiepagina. Wat moet ik doen?

Meestal, als u een probleem tegenkomt tijdens de registratie, wijzen ze zichzelf uit. Maar als het probleem aanhoudt en u geen manier kunt vinden om het op te lossen, dient u contact op te nemen met de klantenservice voor hulp.

Waar is mijn profielpagina?

Wanneer u zich aanmeldt bij uw account, klikt u op het tabblad 'Mijn account' in de navigatiebalk bovenaan. Dit brengt je naar je startpagina en van daaruit klik je op het tabblad Profiel dat je in het zijmenu kunt vinden.

Is het mogelijk om mijn accountactiviteit of transactiegeschiedenis te controleren?

U kunt uw accountactiviteit op elk gewenst moment controleren. Klik gewoon op het tabblad Transactie onder Mijn account. Als u meer informatie nodig heeft die u daar niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de klantenservice voor verdere hulp.

Kan ik meer dan één account hebben?

Helaas staat Casino Cruise zijn spelers toe om slechts één account te hebben. En om eerlijk te zijn, één account is alles wat je nodig hebt. Spelers hebben de neiging om meer accounts bij het casino aan te maken om te profiteren van de welkomstbonus, maar we moeten je vertellen dat dit een illegale activiteit is en dat je het niet moet doen.

Ik geloof dat ik gokproblemen heb. Met wie kan ik overleggen?

Zodra gokken uit de hand begint te lopen, is het niet meer leuk. Op het moment dat je je realiseert dat je problemen hebt en een gokverslaving ontwikkelt, moet je hulp zoeken. Je kunt de sectie Responsible Gaming bezoeken op de website van Casino Cruise en contact opnemen met een van de vele organisaties die ze naar hun pagina hebben gelinkt. Ze bieden ook verschillende hulpmiddelen die u kunnen helpen uw gokgewoonte onder controle te houden.

Hoe lang duurt het voordat de storting op mijn rekening staat?

In de meeste gevallen komen stortingen direct op uw rekening, maar in sommige gevallen kan dit langer duren, afhankelijk van het land waar u woont en de aanbieder.

Hoe stort ik op mijn Casino Cruise-account?

Het storten van uw account is heel eenvoudig. Het enige wat u hoeft te doen is naar de kassier te gaan en de stortingsmethode te kiezen die bij u past. Voer het bedrag in dat u wilt storten en bevestig de storting. Bij Casino Cruise kunt u een van de volgende methoden gebruiken: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe of Bankoverschrijving. Houd er rekening mee dat stortingen met Skrill en Neteller niet in aanmerking komen voor de welkomstbonus.

Wat is het minimum en het maximum bedrag dat ik kan storten?

Het minimale en maximale bedrag dat u op uw account kunt storten, is voornamelijk afhankelijk van de betaalmethode die u gebruikt. In de meeste gevallen is de minimale storting tussen $ 10 en $ 30 en de maximale storting ergens tussen $ 250 en $ 10.000. Als je specifiek wilt weten hoeveel je kunt storten, ga dan naar de kassier en klik op de betaalmethode en je vindt daar alle benodigde informatie.

Waarom is mijn storting mislukt?

Uw storting kan om vele redenen mislukken en de betalingsprovider informeert het casino niet waarom dat zo is. Enkele veelvoorkomende redenen waarom een storting kan mislukken, zijn de volgende:

· U heeft onjuiste betalingsgegevens ingevoerd en dit is een van de meest voorkomende redenen waarom een storting kan mislukken. Als uw gegevens niet overeenkomen, zal de bank uw transactie onmiddellijk weigeren.

· Mogelijk hebt u een onjuist CVV2/CVC2-beveiligingsnummer opgegeven.

· U heeft onvoldoende saldo op uw rekening.

· Als u meer dan 5 creditcards tegelijk heeft, kan dit ertoe leiden dat uw storting niet doorgaat.

Ik heb een storting gedaan, maar het geld is niet op mijn rekening bijgeschreven. Wat moet ik doen?

Het eerste dat u moet doen, is controleren of het geld van uw rekening is afgeschreven en zo ja, neem dan contact op met de klantenservice. In sommige gevallen kan het casino je om een kopie van de transactie vragen, zodat ze de zaak beter kunnen onderzoeken.

Moet ik een vergoeding betalen voor deposito's?

Casino Cruise brengt geen kosten in rekening voor stortingen, maar uw betaalmethode wel. Hoe dan ook, wanneer u een aanbetaling doet en als er een bepaalde vergoeding aan verbonden is, wordt dit duidelijk vermeld.

Wat is een overboeking via een e-wallet?

Een e-wallet biedt snelle en veilige geldovermakingen. Enkele van de meest populaire e-wallets die u kunt gebruiken, zijn Neteller en Skrill. U kunt geld op uw e-wallet-account storten met uw creditcard, bankpas of via een bankdeposito.

Kan ik een stortingslimiet instellen?

Ja, u kunt stortingslimieten instellen wanneer u maar wilt. We raden u aan dit te doen, omdat u op deze manier meer controle over uw budget heeft. U kunt naar het gedeelte Verantwoord Spelen gaan en al uw limieten plannen.

Waarom accepteert Casino Cruise mijn kaart niet?

Sommige creditcarduitgevers voorkomen dat klanten geld storten op online goksites. Als u een probleem heeft met het storten met uw creditcard, dient u eerst contact op te nemen met uw kaartaanbieder. En in de tussentijd zijn er veel verschillende betaalmethoden beschikbaar bij Casino Cruise die u in plaats daarvan kunt gebruiken.

Mag ik meer dan één betaalmethode gebruiken?

Ja, je mag veel verschillende betaalmethoden gebruiken om geld te storten op je casino-account. Bij Casino Cruise kunt u tot vijf verschillende betaalmethoden gebruiken om geld op uw account te storten.

Kan ik mijn documenten opsturen en zijn ze veilig?

Ja, alle documenten die je naar het casino stuurt, worden veilig bewaard in een beveiligde omgeving. Het casino maakt gebruik van de nieuwste SSL-coderingstechnologie om ervoor te zorgen dat alle informatie die u naar het casino verzendt, veilig wordt bewaard.

Hoe weet ik dat de spellen in het casino eerlijk zijn?

Casino Cruise maakt gebruik van een Random Number Generator om ervoor te zorgen dat de prestaties echt willekeurig zijn. Bovendien is het systeem regelmatig getest.

Hoe kan ik een 3D Secure IPIN krijgen?

U moet een aanvraag indienen bij de bank of kaartwebsite die uw kaart heeft uitgegeven om een 3D Secure IPIN te krijgen.

Deelt Casino Cruise mijn gegevens met derden?

Nee, het casino zal uw gegevens nooit met iemand anders delen. Het casino heeft uw gegevens nodig om uw identiteit, leeftijd en thuisadres te bevestigen. Met deze informatie kan het casino transacties met echt geld van en naar uw account aanbieden. Ze houden al uw informatie veilig en uw privacy is hun topprioriteit.

Wat is de betekenis van AVG?

GDPR is een acroniem dat staat voor General Data Protection Regulation en het is een verordening in de EU-wetgeving inzake gegevensbescherming.

Kan ik sommige van mijn gegevens laten verwijderen?

Het casino moet een aantal strikte beleidsregels volgen die zijn voorgeschreven door de UK Gambling Commission (UKGC) en de Malta Gaming Authority (MGA) en om die reden kunt u geen informatie verwijderen. Na een bepaalde periode verwijdert het casino al je gegevens als je je account niet meer gebruikt.

Is mijn geld veilig bij Casino Cruise?

Casino Cruise maakt gebruik van SSL-codering om al uw gegevens te beschermen. Alle betaalmethoden die beschikbaar zijn in het casino zijn PCI-compatibel en voldoen aan de PCI-normen. Dit betekent dat al je persoonlijke en financiële gegevens veilig zijn en dat het casino voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen voor betalingen.

Wat zijn de beschikbare valuta bij Casino Cruise?

Dit zijn de valuta die beschikbaar zijn bij Casino Cruise USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW en UAH. Houd er rekening mee dat als u eenmaal een valuta heeft gekozen, u deze later niet meer kunt wijzigen.

Hoe kan ik geld opnemen van mijn rekening?

Het is heel eenvoudig om geld op te nemen van je casino-account. Het enige wat u hoeft te doen is naar de kassier te gaan en de betaalmethode te kiezen die u wilt gebruiken voor een opname. Houd er rekening mee dat je dezelfde betaalmethode moet gebruiken die je hebt gebruikt om te storten. Het minimumbedrag dat u in de meeste gevallen kunt opnemen, is $ 10, maar dit kan variëren afhankelijk van de betalingsmethode die u gebruikt voor opnames. Houd er rekening mee dat als u bonusgeld opneemt, u eerst aan de inzetvereisten moet voldoen. Het casino zal je ook vragen om een bewijs van je identiteit te verstrekken voordat je je eerste opname kunt ontvangen.

Brengt Casino Cruise kosten in rekening voor opnames?

Voor elke opname worden administratiekosten van 2% in rekening gebracht. Dit bedrag is niet meer dan $ 2 en elke keer dat u een opname doet, wordt u op de hoogte gebracht van het bedrag zodra u uw opname aanvraagt.

Is het mogelijk om het opnameverzoek te annuleren?

Ja, u kunt uw opname annuleren als deze nog in behandeling is. Zodra de opname is vrijgegeven, kunt u deze niet meer terugdraaien.

Wat is het minimumbedrag dat ik kan opnemen?

Het minimale opnamebedrag is afhankelijk van de betaalmethode die je gebruikt. Meestal is het minimumbedrag ongeveer $ 10.

Kan ik geld van mijn rekening naar de rekening van iemand anders sturen?

Helaas is het niet toegestaan om geld over te maken naar andere casino-accounts.

Wanneer kan ik mijn geld verwachten nadat ik een opname heb gedaan?

Zodra het casino een opnameverzoek heeft ontvangen, werken ze hard om de opname te verwerken, zodat u uw geld zo snel mogelijk kunt ontvangen. Zodra het geld is vrijgegeven, hangt het allemaal af van uw betaalmethode hoe snel u uw geld zult ontvangen.

Wat is een bonus?

Een bonus is een extra geld dat het casino zijn nieuwe en trouwe spelers toekent. De grootte van de bonus kan variëren en er is één ding waar je rekening mee moet houden, en dat is dat alle bonussen inzetvereisten hebben. Dit is iets dat het casino doet om ervoor te zorgen dat je het geld gaat spelen dat ze je in hun casino toekennen. De welkomstbonus bij Casino Cruise wordt bijvoorbeeld geleverd met 40 keer inzetvereisten. Dit betekent dat u de bonus 40 keer moet rondspelen voordat u uw geld kunt opnemen. Een heel belangrijk ding om in gedachten te houden is dat niet alle spellen op dezelfde manier meetellen voor de inzetvereisten, dus je moet dit controleren voordat je besluit om te spelen.

Het lijkt erop dat ik uitgesloten ben van sommige promoties, waarom is dat zo?

Sommige promoties zijn alleen beschikbaar voor spelers uit bepaalde landen en die bepaalde betaalmethoden gebruiken. Als u meer informatie nodig heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Waar kan ik momenteel beschikbare bonussen vinden?

Als u alle beschikbare promoties wilt vinden, kunt u naar de Promotiepagina gaan en zien wat er momenteel voor u beschikbaar is. Als je niets wilt missen, moet je sms en e-mails van het casino accepteren, dus elke keer dat er iets is, ontvang je een melding.

Hoe de gratis spins activeren?

Het activeren van de gratis spins is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar naar het spel te gaan en het te openen en je gratis spins wachten op je.

Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?

Wanneer u niet kunt inloggen op uw account, komt dat meestal doordat u de verkeerde inloggegevens gebruikt. Zorg ervoor dat CAPS LOCK op uw toetsenbord is uitgeschakeld. Als je nog steeds problemen hebt met inloggen op je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Total score8.0
Pluspunten

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2014
Affiliate programmaAffiliate programma (1)
Affiliate Cruise
BonussenBonussen (5)
LandenLanden (24)
Bulgarije
CanadaDuitsland
Egypte
Ethiopië
Jordanië
Kameroen
Kenia
Kroatië
Marokko
Mexico
Nigeria
Noorwegen
Oman
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabië
Tunesië
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Zuid Afrika
Zwitzerland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (12)
SpellenSpellen (10)
StortingsmethodenStortingsmethoden (30)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
EnterCash
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillSofortSofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
Zimpler
iDEAL
iDebit
instaDebit
TalenTalen (7)
Arabisch
Duits
Engels
Fins
Noors
Russisch
Zweeds
ValutaValuta (17)
Britse ponden
Bulgaarse leva
Canadese dollars
Croatische kunas
Deense kroner
Euros
Mexicaanse pesos
Noorse kroner
Peruaanse nuevos soles
Poolse zlotys
Roemeense lei
Russische roebels
US dollars
Venezuelaanse bolívars
Zuid Afrikaanse Rand
Zweedse kronor
Zwitserse francs
VergunningenVergunningen (2)