BAO Casino recensie - FAQ

Age Limit
BAO
BAO is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao
Total score8.9
Pluspunten
+ Accepteert cryptovaluta
+ Meerdere talen
+ Verscheidenheid aan stortingsmethoden
Minpunten
- Veel landbeperkingen

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2019
BonussenBonussen (5)
Aanmeld BonusHigh-roller BonusReload BonusStortingsbonusWelkomstbonus
LandenLanden (6)
Australië
Brazilië
CanadaJapan
Litouwen
Nieuw Zeeland
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
SoftwareSoftware (27)
SpellenSpellen (11)
StortingsmethodenStortingsmethoden (25)
AstroPay
Bank transferBitcoin
Bitcoin Cash
Coinspaid
Credit Cards
Crypto
Debit Card
Dogecoin
EcoPayz
Ethereum
Litecoin
MaestroMasterCardNeosurfNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
QIWI
Skrill
UPayCard
Visa
WebMoney
Yandex Money
iDebit
TalenTalen (12)
Duits
Engels
Fins
Frans
Italiaans
Japans
Maleisisch
Noors
Portugees
Russisch
Spaans
Thais
ValutaValuta (7)
Australische dollars
Canadese dollars
Euros
Japanse yen
Nieuw Zeelandse dollars
Russische roebels
US dollars
VergunningenVergunningen (1)

FAQ

Hoe maak je een account aan bij Bao Casino?

Een account aanmaken bij Bao Casino is heel eenvoudig. Om te beginnen, moet u op de knop 'Registreren' klikken die u in de linkerbovenhoek van de website kunt vinden. In de lege velden dient u uw juiste gegevens in te vullen. Zodra u hiermee klaar bent, ontvangt u een bevestigingsmail met een link. U moet op de link klikken om uw account te verifiëren.

Wat gebeurt er als ik mijn wachtwoord vergeet?

Het is mogelijk om uw wachtwoord te vergeten, maar hier hoeft u zich geen zorgen over te maken. Een van de snelste manieren om uw wachtwoord te herstellen, is door op de link 'Wachtwoord vergeten' te klikken. Wanneer u dat doet, ontvangt u een e-mail van het casino, klikt u op de link en volgt u de eenvoudige instructies. Een andere manier om uw wachtwoord te herstellen, is door contact op te nemen met het casino via de volgende e-mail: support@baocasino.com.

Zijn de spellen in het Bao Casino eerlijk?

Bao Casino heeft een RNG-certificaat dat ons verzekert dat alle spellen in het casino eerlijk zijn. Bovendien worden de spellen regelmatig getest door een extern bureau om er zeker van te zijn dat de spellen niet gemanipuleerd zijn.

Kan ik meer dan één account hebben bij Bao Casino?

Helaas kun je niet meer dan één account hebben bij Bao Casino. Om eerlijk te zijn, heb je in de eerste plaats niet meer dan één account nodig. Het hebben van één account is voldoende en u kunt alle spellen spelen die beschikbaar zijn in uw land van verblijf.

Kan ik de valuta op mijn account wijzigen?

Wanneer u uw account aanmaakt, zal het casino de valuta voorstellen die zij denken dat het meest geschikt voor u is, afhankelijk van de plaats waarin u woont. maar wanneer u uw eerste storting doet op uw nieuwe account, kunt u elke gewenste valuta gebruiken, zoals zolang het wordt ondersteund in het casino. Vanaf dat moment is dat de enige valuta die aan uw account is gekoppeld en kunt u deze later niet meer wijzigen.

Welke valuta zijn beschikbaar bij Bao Casino?

Op dit moment zijn dit de valuta's die beschikbaar zijn bij Bao Casino: USD, EUR, CAD, NOK, RUB, JPY, BTC, BCH, LTC, ETH, AUD, NZD en DOG.

Hoe lang duurt het voordat mijn storting op mijn rekening staat?

Zodra u een storting op uw account heeft gedaan, wordt de aanbetaling vrijwel onmiddellijk op uw account bijgeschreven.

Moet ik een vergoeding betalen bij het doen van een storting?

De meeste betalingen zijn gratis, maar sommige kunnen een kleine commissie in rekening brengen elke keer dat u een storting doet. Dit hangt allemaal af van de betaalmethode die je gebruikt. Om nauwkeurige informatie over deze vraag te vinden, moet je naar de kassier gaan en op de betaalmethode klikken die je wilt gebruiken. Je kunt hier alle benodigde informatie vinden, zoals de minimale en maximale storting die je kunt doen en of er een vergoeding is of niet.

Wat is het minimumbedrag dat ik kan storten en opnemen bij Bao Casino?

Het minimumbedrag dat u op uw Bao Casino-account kunt storten, hangt voornamelijk af van de betalingsmethode die u gebruikt. Maar in de meeste gevallen ligt dat bedrag ergens rond de $ 10. Hetzelfde geldt ook voor opnames. Als je meer informatie nodig hebt over een bepaalde betaalmethode, ga dan naar de Kassier en je kunt alles vinden wat je zoekt.

Hoe lang duurt het voordat mijn opname is verwerkt?

Zodra het casino uw opnameverzoek heeft ontvangen, proberen ze het vrijwel onmiddellijk te verwerken. De langste verwerking van een opname kan tot 24 uur duren, wat niet veel is. Maar het betalingsproces is niet volledig in handen van het casino, maar wordt verwerkt door de betalingsmethode van uw keuze.

Ik kan de storting die ik heb gedaan met Bitcoins niet zien. Wat moet ik doen?

Het eerste dat u moet doen als het geld dat u heeft gestort niet op uw account verschijnt, is controleren of de transactie is gelukt of niet. Als alles in orde was met uw transactie, moet u contact opnemen met de klantenservice en zij zullen het probleem onderzoeken.

Wat zijn de bonussen?

Bonussen zijn gratis goederen die het casino voor u heeft voorbereid. Ze komen meestal in de vorm van gratis spins of geldprijzen. Wanneer u een bonus accepteert, heeft u een voordeel en vergroot u uw winkansen. Houd er rekening mee dat de meeste bonussen inzetvereisten hebben waaraan u moet voldoen voordat u uw winst kunt opnemen.

Waar kan ik vinden hoeveel van de bonus ik moet inzetten?

Je hoeft alleen maar naar de Bonuspagina te gaan en daar kun je alle actieve bonussen vinden en ook het bedrag dat je nog moet inzetten. U kunt ook op elk moment contact opnemen met de klantenondersteuning als u nog vragen heeft.

Hoe vaak moet ik mijn bonus inzetten?

Dit hangt allemaal af van de bonus die je claimt in de eerste plaats. Wanneer u een bonus accepteert, moet u de algemene voorwaarden ervan doornemen en de inzetvereisten moeten duidelijk worden vermeld.

Kan ik gratis spelen bij Bao Casino?

Ja, je kunt de meeste spellen bij Bao Casino gratis spelen. Dit betekent dat je geen storting hoeft te doen, maar dat je virtueel geld krijgt dat het casino kan gebruiken. De spellen zullen op dezelfde manier werken alsof u voor echt speelt. Het enige nadeel hier is dat je aan het einde van je spelsessie geen geld kunt opnemen. De enige spellen die je niet gratis in het casino kunt spelen, zijn live spellen.

Wat gebeurt er als het spel midden in de sessie vastloopt?

Dit kan gebeuren, maar hier hoeft u zich geen zorgen over te maken. Je winst wordt zoals gewoonlijk op je account bijgeschreven. En zodra je het spel ververst of verbinding maakt met internet, ga je verder waar je was gebleven.

Hoe maak je een screenshot?

Een screenshot is een foto die je van je scherm maakt. Je kunt dit doen om op te scheppen wanneer je een grote overwinning behaalt, of je moet een foto maken om naar het casino te sturen om een punt te bewijzen. Hoe dan ook, dit is iets eenvoudigs dat u in een kwestie van een seconde kunt doen. Je moet de pagina open hebben staan, degene waarvan je een foto wilt maken, dus je moet al het andere dat niet relevant is verbergen of sluiten. Druk op de Print Screen-toets op uw toetsenbord. Ga naar Paint of Microsoft Word en druk op de toetsen Ctrl + V, of u kunt met de rechtermuisknop klikken en vervolgens Plakken om de foto te openen en het bestand op te slaan.

Zijn mijn persoonlijke en financiële gegevens veilig?

Veiligheid is een topprioriteit bij Bao Casino en om die reden hebben ze de nieuwste technologie gebruikt om ervoor te zorgen dat al je gegevens veilig zijn. U kunt veilig en veilig transacties van en naar de rekening uitvoeren zonder dat u zich ergens zorgen over hoeft te maken.

Moet ik mijn account verifiëren?

Met Bao Casino kun je een account aanmaken en hun casino verkennen zonder dat je je identiteit hoeft te verifiëren. Maar zodra u besluit om voor echt geld te spelen, moet u uw identiteit, adres en uw betaalmethode verifiëren. Dit is een cruciale stap die u moet doorlopen, en het is voor uw veiligheid.

Hoe kan ik documenten uploaden naar mijn account?

Wanneer u uw account moet verifiëren, kunt u kopieën van uw juridische documenten rechtstreeks naar uw profiel uploaden, of u kunt ze naar de klantenondersteuning sturen. Zorg ervoor dat alle foto's duidelijk zijn en dat alle informatie leesbaar is.

Hoe lang duurt het voordat het casino mijn documenten bekijkt?

Het duurt meestal niet meer dan 24 uur voordat het casino uw documenten heeft bekeken nadat u ze hebt verzonden. Zorg ervoor dat u de documenten meestuurt die het casino nodig heeft om uw identiteit, adres en betaalmethode te verifiëren. Het casino behoudt zich het recht voor om aanvullende documenten op te vragen op elk moment dat zij dit nodig achten.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, als u denkt dat gokken uw leven begint te schaden of om een andere reden die u heeft, kunt u uw account sluiten. Als u geen duidelijke redenen heeft waarom u uw account wilt sluiten, sluit deze dan tijdelijk in plaats van permanent. Als je je account definitief wilt sluiten, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Houd er rekening mee dat zodra je je account sluit, je geen nieuwe account meer kunt aanmaken bij het casino.