Om bij Azur Casino te kunnen spelen, moeten spelers eerst een account aanmaken. Dit is een eenvoudig proces waarbij ze enkele persoonlijke gegevens moeten invoeren om zich te registreren. Wat belangrijk is om te weten, is dat spelers recht hebben op een genereuze welkomstbonus de eerste keer dat ze storten op hun nieuwe account, wat hun saldo drastisch zal verbeteren en hun spel zal verlengen.
Een account aanmaken bij Azur Casino is een heel eenvoudig proces. Het enige wat spelers hoeven te doen is naar de officiële website te gaan en op de knop Nu meedoen te klikken. Ze zullen enkele persoonlijke gegevens moeten invoeren om het registratieproces te voltooien. Het goede nieuws is dat dit een eenvoudig proces is en niet meer dan een paar minuten zal duren.
Het is erg belangrijk dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, omdat spelers later een verificatieprocedure moeten doorlopen.
Het wachtwoord dat spelers kiezen, moet veilig zijn en minimaal 8 tekens bevatten, waaronder 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 symbool. Spelers moeten het wachtwoord voor zichzelf houden en met niemand anders delen.
Spelers kunnen hun account voor een bepaalde periode sluiten en later weer heropenen. Spelers moeten contact opnemen met de klantenservice zodat ze hen kunnen helpen met het proces. Hoe dan ook, spelers die hun accounts permanent hebben gesloten, kunnen ze niet opnieuw openen. Om die reden raden we spelers aan contact op te nemen met de klantenservice voordat ze besluiten hun account te sluiten, zodat ze hen kunnen helpen een beter geïnformeerde beslissing te nemen.
Spelers mogen slechts één account per huishouden, IP-adres, e-mailadres, telefoonnummer en betaalmethode hebben. Als het casino ontdekt dat spelers meerdere accounts hebben, lopen ze het risico dat al hun accounts worden gesloten.
Zodra een speler een account aanmaakt bij Azur Casino, ontvangt hij een e-mail waarin hij wordt gevraagd zijn identiteit, adres en betaalmethode te verifiëren.
Spelers moeten de juiste documenten opsturen en ze moeten van goede kwaliteit zijn om geaccepteerd te worden.
Om hun identiteit te bewijzen, moeten spelers een kopie van hun nationale identiteitskaart, paspoort of rijbewijs opsturen.
Om iemands adres te bewijzen, moeten spelers een van de volgende documenten opsturen: een energierekening, een huurbewijs, een bankrekeningafschrift of een overheidsdocument. Het is erg belangrijk dat het document de voor- en achternaam en het adres van de speler bevat en jonger is dan zes maanden. Documenten moeten officieel zijn en een logo en handtekening bevatten om hun authenticiteit te bewijzen.
Om de wijze van storting te bewijzen, moeten spelers de volgende documenten opsturen. Voor bankkaarten moeten spelers een foto sturen van de kaart die is gebruikt om een storting te doen. De eerste 6 en de laatste 4 cijfers moeten zichtbaar zijn. De middelste nummers kunnen om veiligheidsredenen worden afgedekt. Ook moeten de vervaldatum en de naam van de houder zichtbaar zijn. Op de achterkant van de kaart moet de kaart worden ondertekend en moet de beveiligingscode worden afgedekt.
Voor virtuele kaarten moeten spelers een screenshot van de virtuele kaart of een bankdocument sturen. De voor- en achternaam van de kaarthouder moeten zichtbaar zijn, ook de laatste 4 cijfers van het kaartnummer.
Voor prepaidkaarten hoeven spelers geen verificatiedocumenten op te sturen.
Voor virtuele portemonnees moeten spelers een screenshot van het account sturen met de naam, achternaam en e-mailadres.
Spelers stemmen ermee in om de klantenservice op de hoogte te stellen van elke verandering in de situatie, hun account up-to-date te houden en te verifiëren door ondersteunende documenten te verstrekken.